.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:06 schreef Kingstown het volgende:
Mooi wedstrijdje gezien. Niets mis mee.
quote:Het peloton is helemaal uit elkaar geslagen op de klim. Het eerste peloton telt maar zo'n 30 renners. Daarachter rijden verschillende groepjes. Dan toch niet zo'n simpel ritje?
Wisselende weersomstandigheden, kan je lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef Marcoss het volgende:
Hoop voor de renners dat het weer morgen beter is, wordt anders nog leuk in de tijdrit..
In de tussentijd een stuk of 80 tweede plaatsenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef TheArt het volgende:
Zijn eerste zege sinds 29 juni, het Slowaaks kampioenschap.
En zelfs daar was hij eigenlijk niet echt eerste in de koers.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef TheArt het volgende:
Zijn eerste zege sinds 29 juni, het Slowaaks kampioenschap.
Lijkt me lastig ten opzichte van Uran, die normaal de betere tijdrijder is, of Mollema moet echt een stap gezet hebben met zijn Trek. Podium zou mooi zijn denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef Evertjan het volgende:
wat zijn de kansen voor Mollema morgen om zijn 2e plaats te behouden?
Het is maar 10km, dus ik denk dat het erom spant voor plaats 2. Podium zal wel lukken. Denk niet dat Pinot 18 seconden goedmaakt. Contador is momenteel ook echt niet zo goed dat ie 24 seconden pakt op 10k.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Lijkt me lastig ten opzichte van Uran, die normaal de betere tijdrijder is, of Mollema moet echt een stap gezet hebben met zijn Trek. Podium zou mooi zijn denk ik.
Hij zou ook in één klap ongeloofwaardig zijn geworden als hij nu ineens met de beste mee omhoog kan.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:13 schreef Ericr het volgende:
Jammer van Poels maar geen schande om in dit veld er af gereden te worden.
In de proloog was Uran 5 seconden sneller. Deze tijdrit is 2x zo lang.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Lijkt me lastig ten opzichte van Uran, die normaal de betere tijdrijder is, of Mollema moet echt een stap gezet hebben met zijn Trek. Podium zou mooi zijn denk ik.
Nee hoor, Poels is gewoon extreem wisselvallig, altijd al geweest. Vergeet niet dat hij in 2011 in de Vuelta Froome en Wiggins (de 2.0 versies) al eens voor bleef op de Angliru. Vorig jaar Giro ook de ene dag een van de besten, en de andere dag een stuk minder.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij zou ook in één klap ongeloofwaardig zijn geworden als hij nu ineens met de beste mee omhoog kan.
Gelukkig krijgt hij dit jaar tegenstand, mits Contador en Froome niet weer afdruipen in de eerste weekquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Als Nibali straks in de Tour weer als Pantani de bergen over vliegt ga ik huilen. En kotsen.
Ik loop iets meer dan een minuut achter. Ik moet de spoilers ontwijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:55 schreef Sked het volgende:
Cavaliers zit nu op het puntje van zijn stoel
Ik post wel met een minuut vertraging danquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik loop iets meer dan een minuut achter. Ik moet de spoilers ontwijken.
Dat is erg aardig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik post wel met een minuut vertraging dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |