abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150665155
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150665173
En ik eindigde met:

Fijn, die herkenbaarheid ^O^ ! Ze deed het het meest net voor een huilbui-want-honger en twee enorme poepluiers. Dus vermoeidheid.. inspanning.. geen idee? Maar ze ligt nu fijn te spelen, en nu is het weer meer PFFFFRRRRT.

Ohja en mijlpaal: Den Eerschten Broodkorst is een feit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:58:08 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_150665678
Whahaha dat gezicht! A. En M. Van sq zijn echt masters in bekken trekken :D

Hier toch maar even de hap gebeld en mochten langs komen. Ze konden iig niks vinden dus dat is fijn. Uitzitten maar.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 15 maart 2015 @ 16:01:08 #4
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_150665806
Razz :D O+

Chanty fijn dat er iig niets ernstigs is. Beterschap!
pi_150666781
Haha, dat filmpje, Razz. Heerlijk kind heb je toch!

En verder herkenbaar hoor, I deed dat ook op een gegeven moment. Lekker uitproberen wat voor geluiden je allemaal kunt maken. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_150668786
Awww A'tje O+

Hier zijn we sinds gisteren begonnen met groentehapjes. Hij reageert er tot nu toe goed op, geen kramp, gooit steeds enthousiast zijn snaveltje weer open en grijpt met zijn handjes naar t lepeltje (laat m er ook mee spelen af en toe, lekker lebberen).

Geeft ook goed aan wanneer t genoeg is, vind ik ook fijn! Daarna moet er wel alsnog een fles in, want honger is melk O+ en eten is spelen O+
SPOILER
Kwak
pi_150669180
Ach lieve A O+ herkennen doe ik het geluid niet, maar ik snap dat je daar onzeker van wordt. Ik zou er zelf ook van schrikken waarschijnlijk.
Die broodkorst _O-

Mellie O+ tof vest!

We hebben de ikea kinderstoel! Nu krijg ik alleen het tafelblad er niet meer af. Ding zit muurvast :') We gaan daarin het zitten oefenen en zodra we een andere hebben, gaat deze naar mijn ouders toe.
  zondag 15 maart 2015 @ 18:09:03 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_150670391
Ooh a-tje met je broodkorst! O+ en dat filmpje :D lekker mama trollen O+
En M kliederen met worteltjes O+!
En ik zag nog een lief S-je in het vorige topic O+

Chanty, gelukkig is er niks ergs. Ik hoop dat hij snel opknapt :*

Mauwtje kreeg vandaag voor het eerst een stukje komkommer. Ze moest er heel erg van huilen :')
disclaimer
pi_150670941
Hoiii, was een beetje afwezig ivm onderweg en misprijzende blikken van de clean parents bij telefoon-in-hand maar we zijn weer bijna thuis. Smurf heeft het goed gedaan (vannacht aan J's kant van het bed, halve vroege voeding om 6u en daarna nog geslapen tot 9u O+ ) maar vanmiddag was het overdag-weinig-slapen + veel-nieuwe-huizen-en-gezichten een beetje too much en was hij over z'n theewater. J ging nog even met 'm wandelen om 'm in slaap te krijgen maar hij werd weer wakker zodra ze terug waren, dus toen maar in de auto terug :Z Tussenstop bij De Gouden Boogjes en nu laatste stukje.

Ik zag zielige L van Chanty: beterschap! En een broodkorst bij geluidjes-ontdekkende A van Razz :Y) ^O^
En happies voor Mellie :Y) ^O^
En eh.... Ohja, de poging-tot-passie-en-slaaps voor SQ en BB die niet helemaal lukte :{
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_150671063
A aan de broodkorst _O- Meesterlijke blik!
En M en M ook aan het voedsel. Zo leuk, dat eten. O zat vandaag doperwtjes te pielen. Zo lief.

En ze kruip. Echt! Mijn mini! Man ik klapte echt uit elkaar van trots toen ze gisteren haar eerste echte "stapjes" zette <3

En ze heeft, samen met haar vader, mond-hand en voetziekte, of hoe dat ook heten mag. Geen mond- en klauwzeer, al heeft manlief wel zeer aan mond en klauw :')
Manlief gaat half dood dus. En O heeft plekjes maar lijkt er niet al te veel last van te hebben. Nu maar hopen dat ik de dans ontspring.
pi_150671699
Js doet ook mee!
We zaten al aan de komkommer en sinds gisteren bloemkool erbij :)

Maar Js zou Js niet zijn... Hij wou ook een pannenkoek :')
Oh en hij wilt zelf eten, gevoerd worden is voor mietjes ;)
pi_150671838
Leuk allemaal baby's al toe aan het 1e hapje O+!

S.ophie heeft verhoging, een knalrode wang :? En is wat verkouden. Ze valt nooit meer bij me in slaap maar nu ligt ze lekker bij me O+ man wilde dr in bed leggen maar :@ ik vind het wel even fijn zo.
pi_150672007
Mooi vest Kwak! En M ziet er blij uit met zijn lepel :P.

Razz, geniale foto! :D

Een algemene :* voor alle slechte nachten. Ik heb het idee dat er nu meer 'slechte slapers' zijn dan in de babytijd van de oudste. Ik herken ontzettend veel en ik ben stiekem ook best bang dat A net zo'n slechte slaper is als I...

Chanty, beterschap voor L :*! Oh en Zoë ook beterschap voor S! Lief dat ze weer bij je slaapt O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 15-03-2015 19:09:18 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 maart 2015 @ 19:09:45 #14
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150672319
M wil ook zelf met de lepel O+

We hadden m ook een stukkie wortel gegeven (gekookt uiteraard) maar dat werd gelikt en op de grond geflikkerd.
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 maart 2015 @ 19:41:25 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150673263
Hoi!

Ik kom me hier maar eens melden met een verse baby O+

SPOILER
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 15 maart 2015 @ 19:47:30 #16
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150673446
Wat een blonde lokken Djmo! O+

Oh nog even extra liefde voor kruipende Ootje O+ bijna vergeten.
Kwak
pi_150673476
Welkom DJMO! Hoe gaat het?

Kruipende O had ik op fb gezien, tofheid!

Gister een eerste ontwikkeling bij A. gezien, hij volgt me met zijn ogen :D :P.

Vandaag een half dagje erop uit geweest met z'n allen. Baby in de draagdoek en met de trein naar Den Haag, daar een pannenkoek gegeten en weer terug. Hele weg in de doek geslapen en terwijl wij de pannenkoek aten heeft hij lekker gedronken. Ging perfect! Hij heeft vandaag wel veel geslapen, ik vrees voor de nacht :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150673598
Wauw blonde haartjes, DJMO! O+

M O+ wat een vrolijkerd. Schoonmoeder nodig? :D

En broodkorst voor A O+ wat een heerlijk gezicht :D
pi_150674076
Kwak mooi vest zeg!

Veese babies! Welkom Mo met je mooierd O+
pi_150674092
Welkom DJMO :) wat een schatje..

Zo, dit moet ik toch ff delen..

Zit net relax Js de fles te geven in z'n kamer..
Opeens voel ik iets in m'n buik ploppen... Dus ik denk heel chill.. Oh wat fijn ik voel de baby....
Ehmz VOEL DE BABY :o !!!!!
Laat van schrik de fles uit m'n handen vallen... Js huilen natuurlijk..
Toen Js weer rustig lag, voelde ik weer plopjes dacht ik, maar precies op de ademhaling van Js... Dus het was gewoon Js :D :D :')

nu ben ik wel in de eerste maand 2x de pil vergeten... Zou ik nu dan zo'n 15 weken kunnen zijn... Dat is wel het moment van de eerste schopjes...
Oh en ben nog niet ongesteld geweest, maar slik de minipil door en ben pas een maand geleden gestopt met borstvoeding...
Dus nee zal toch niet... Kan bijna niet.. Maar toch he ;) :')
pi_150674190
Ooh al die hartjes voor mijn baby. Ik word daar altijd zo blij van, erg he :@ . Maar ik vind haar ook zo leuk.

DJMO welkom *O* Wat een mooi kereltje! En hoe gaat het met jou? En wat vinden de grote broers er van?

JS ook al aan de bloemkool, superlekker :9 ! En jeetje, de plopjes.. Wat zou je er van vinden? Ik was ook vergeten met de nieuwe strip te beginnen (het zit gewoon niet meer in m'n systeem :@ ) en ik bedacht dat als het zo zou zijn, ik dat helemaal niet erg zou vinden. Maar toen werd ik natuurlijk mega ongesteld :') .

Mellie met wortel O+ heerlijk! Hij heeft zo'n guitige blik ook. En dat vest _O_ jaloers op je skillz!

Mauwtje huilen om komkommer :D :') ik zou er ook van huilen. Zit je je helemaal te verheugen op je eerste hapje. Komt er komkommer :{w :+

Kruipende O. had ik inderdaad gezien, wat is dat leuk! Succes met de zieke man Room, hopelijk is 'ie niet van het hele dramatische (de mijne wel }:| die was vandaag 'niet zo lekker' en dus kon ik al-les doen en nu ook m'n nakijkwerk van school nog afmaken.. grmbl)

Chanty fijn dat er niks te vinden was, hopelijk knapt 'ie snel weer op :* !

Skittles, dat vraagt om foto's voor de IKEA-antilope-collectie hè ;)

Phaidra, dat klinkt als een fijne dag O+ Hopelijk volgt er een goede nacht!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2015 20:11:24 ]
pi_150674256
Loj :o

Welkom DJMo met je blondje O+

Kwak mooi vest en mooie inhoud ;)
A met broodkorst en die blik :D
O aan de 'wandel' _O_

en nog veel meer maar euh, geen idee meer :@
pi_150674262
Hier een nieuwe ontwikkeling: Mijn baby die normaal instort om 18:30 was ineens klaarwakker tot 19:30, toen begon ze pas te huilen en in haar ogen te wrijven. Nou, dan doen we toch meteen een fles :7 . En toen ging ze zomaar zonder speen slapen.

:o :o :o

Wat is deze!?
pi_150674640
Stuk!
pi_150674827
Wat spannend die eerste hapjes. Ik wacht nog even. Met rapley kan je beter tot 6 maanden wachten toch?

Phaidra, geweldig van de dag weg ^O^

Leuke foto's ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')