Steen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Porselein vind ik niks. Grepen ook niet. Tja.
Ik kwam het ook net tegen!quote:
Morgen. Ik hang nu lam op de bankquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je een foto van de schotten, miss?
die zijn psies hetzelfde als die dingetje net posttequote:
I know.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
die zijn psies hetzelfde als die dingetje net postteik vind ze tof en ik ga het onthouden voor als B. de kast op zolder gaat maken.
Nou! Die frontjes zijn inderdaad ook briljant.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:34 schreef wickie het volgende:
Stiekem verliefd op (bijna) alles van Superfront eigenlijk
Ik vind ze geloof ik te bedacht, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar greepjes zijn al wat "normaler". En ik houd van toffe materialen. Daarom heb ik ook wat tegen dat plasticachtige van veel knoppen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind ze verticaal nog leuker. De greepjs dan. De lusjes vind ik een beetje slordig ofzo, kan niet op het goede woord komen.
Zo expres lekker apart ofzo. Ik zou het ook moeilijk vinden. Normaal is ook zo gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind ze geloof ik te bedacht, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar greepjes zijn al wat "normaler". En ik houd van toffe materialen. Daarom heb ik ook wat tegen dat plasticachtige van veel knoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |