Ik heb hier nu een dikke mix van paul elstak opstaan, die kwam na jou filmpje automatisch.quote:
Ik vind het wel weer leuk geweest voor vandaagquote:Op zondag 15 maart 2015 04:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb hier nu een dikke mix van paul elstak opstaan, die kwam na jou filmpje automatisch.
Groetjes aan je kussenquote:Op zondag 15 maart 2015 04:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer leuk geweest voor vandaagDat Max zometeen alle zandbakken mag begroeten. Ik doe deruit, houdoe
Ja, en wij gewoon netjes op tijd zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 06:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie heeft haar wekker kapot geslagen denk ik.
Nou ik had, en nog steeds een beetje, er wel moeite mee. Maar ik wilde het gewoon niet missen.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en wij gewoon netjes op tijd zijn
Ja, die heb ik dus ergens uitgezet. Denk om half 6 toen hij langzaam aanging.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Uccie heeft haar wekker kapot geslagen denk ik.
Jij bent niet gaan slapen zeker.quote:Op zondag 15 maart 2015 06:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en wij gewoon netjes op tijd zijn
Ik baalde wel. Nog niet eerder gebeurd dit.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is hij tijdens de race in slaap gevallen
Eet smakelijk, ik ga straks nog eventjes liggen denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 07:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik baalde wel. Nog niet eerder gebeurd dit.
Maar goed. Ik ga even ontbijtje maken en nog even bijkomen.
Wat was er anders?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:07 schreef YokiKater het volgende:
Zo, ik ging nog ff een tukkie doen en toen kreeg ik toch een fucking nachtmerrie. Heel FOK! was veranderd, en ik kon het niet handelen. Echt mad en sad en zo.
De hele layout, overal. En het was ook in de kleur rood. Het werkte ook beroerd, ik kon niets vinden en er speelden allemaal belangrijke zaken af en ik kon het niet lezen, alles.quote:
Werd je benauwd wakker?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De hele layout, overal. En het was ook in de kleur rood. Het werkte ook beroerd, ik kon niets vinden en er speelden allemaal belangrijke zaken af en ik kon het niet lezen, alles.
Echt maf, voorzover het al niet maf is dat je over FOK! droomt. Ik breng hier teveel tijd door
Beetje maarquote:Op zondag 15 maart 2015 07:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is hij tijdens de race in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |