En van De A*Teens van nog vroegerquote:Op maandag 25 mei 2015 08:52 schreef Max23 het volgende:
Mans heeft trouwens 3 jaar lang een relatie gehad met mijn UI
Ik ken mijn UI, van deze hit![]()
Die vergelijking hoor ik dan niet zo.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat je van dit lied al snel niks meer hoort. Het is een replica van Let me entertain you van Robbie Williams en dat hoor ik dan liever.
Australie en Belgie vond ik ook heeeeel aardig hoor en hebben gewoon top 5 gehaald. Zweden vond ik ook niet slecht. Eigenlijk viel alleen Spanje en Slovenie me tegen qua score.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe langer het festival geleden is, hoe teleurgestelder ik eigenlijk met terugwerkende kracht ben in de winnaar. Zeker aangezien het niveau in de breedte gewoon behoorlijk hoog was dit jaar. Letland, Estland, Montenegro, Slovenië, Georgië en Spanje hadden het allemaal meer verdiend. Maar ja, geen van die landen eindigde ook maar in de top 5...
Niemand had toch ook anders verwacht? Het ging om de act, met een leuk deuntje op de achtergrond, niet omdat het zo'n geweldige plaat was.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
De winnaar creëert inderdaad amper buzz, ook hier. Eigenlijk zegt dat best wel veel, zo bijzonder is het winnende nummer niet, vooral erg gelikt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de liefhebben van Ace Wilder (werd in 2014 tweede in Melodifestivalen achter winnares Sanna Nielsen), ze heeft een nieuwe single uit gebracht.
Ik heb ze ook nog in m'n playlist staan, ik hoop echt dat ze nog een keertje op het ESC te zien zal zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]![]()
Riot en Busy komen hier nog regelmatig voorbij, mijn dochters zijn gek op haar.
Leuk liedjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de liefhebben van Ace Wilder (werd in 2014 tweede in Melodifestivalen achter winnares Sanna Nielsen), ze heeft een nieuwe single uit gebracht.
Het was geen verrassing dat het zou winnen. Denk dat dat ook wel meespeeltquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
De winnaar creëert inderdaad amper buzz, ook hier. Eigenlijk zegt dat best wel veel, zo bijzonder is het winnende nummer niet, vooral erg gelikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |