Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:29 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ah ben jij die gast van het vuurwerkje?
Wow kan ik eindelijk zeggen dat ik met jou heb gesproken! Afstreept op bucket list.quote:
Ja, mijn dingen zijn wel talentvolquote:
Samen met jou hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
En Horkjen is natuurlijk 1, dan moet hij uitsluitend in de schijnwerpers, moet ik niet gaan inbellen met mijn grote neus.
Shinen met je neus toch, ik zou gaarne in de schaduw staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
En Horkjen is natuurlijk 1, dan moet hij uitsluitend in de schijnwerpers, moet ik niet gaan inbellen met mijn grote neus.
Deze week, maar in het klassement.quote:
Moet je wel op je knieën.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shinen met je neus toch, ik zou gaarne in de schaduw staan.
Ik deel graag het zonlicht met je hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou liggend baden in schaduw 12/10
Ze verdient haar eigen showquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
Overigens wel een unicum, LV op de radio, primeurt
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
Ja, het is misselijkmakend, èn bloedmooi en dan ook nog een goeie stem.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben blij dat ik dat heb mogen meemaken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik deel graag het zonlicht met je hoor
Ja godverdomme, hoe kan mij relatie met jou nog bestáán zou je dan denken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, het is misselijkmakend, èn bloedmooi en dan ook nog een goeie stem.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik. en dan morgenochtend vroeg F1 kijken
Ik heb volgens mij geen tv zender waar ik dat op kan volgen. Beetje jammer wel want volgens mij gaat dit een goed seizoen worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga zo maar slapen denk ik. en dan morgenochtend vroeg F1 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |