SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vault-Boy op 15-03-2015 20:35:36 ]
Ja deze heb ik ook besteld.altijd handig..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen de meesten wel gebruiken denk ik
Geef is link.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef lel86 het volgende:
Ik heb een harde schijf voor de ps4 besteld van 2tb en cadeaubon van 81 euro voor als ze project cars krijgen.is nog niets gecanceld en heb van allebei een bevestiging gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet waagt, die niet wint.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Valiant Hearts uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie niet waagt, die niet wint.![]()
Haha wat zal Bol wel niet denken als ze al die bestellingen zienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:45 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zijn echt errug.. voor een dubbeltje op de eerste rang met een kortingscode waar je geen recht op hebt
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:45 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zijn echt errug.. voor een dubbeltje op de eerste rang met een kortingscode waar je geen recht op hebt
Niet veel denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha wat zal Bol wel niet denken als ze al die bestellingen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Misschien heb ik er wel recht op.
Ik denk zelf dat ik die HDD niet krijg. Maar het ergste wat gebeurt is dat je order wordt geannuleerd en dat je je geld terug krijgt. Waarom zou je het dan niet proberen?
[..]
Niet veel denk ikOh fuck Alternate natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou maar goed dat er mensen zoals jij er zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ja, ze doen een actie waarbij 10 mensen een code winnen (oid). Vervolgens krijgen ze 1000 bestellingen met de code. Gevolg -> de mensen die er recht op hadden krijgen hun prijsje niet meer. Zielig hoor...
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd'squote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:46 schreef lel86 het volgende:
Ik heb een harde schijf voor de ps4 besteld van 2tb en cadeaubon van 81 euro voor als ze project cars krijgen.is nog niets gecanceld en heb van allebei een bevestiging gekregen.
Zeker... eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nou maar goed dat er mensen zoals jij er zijn.
In de nieuwe update kan je alles wel op usb zetten om het vervolgens over te zetten.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Je weet wel dat je de originele moet vervangen dan he ? Kut Sony biedt geen support voor externe hdd's
Hoe bedoel je? Dat ze nu dus toelaten dat je alles op de externe hdd zegt, en vanaf daar weer naar de normale hdd?quote:Op zondag 15 maart 2015 00:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In de nieuwe update kan je alles wel op usb zetten om het vervolgens over te zetten.
Ze zijn zondag niet open. Dus ik verwacht mijn annulering pas maandagquote:Op zondag 15 maart 2015 00:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog meer mensen annulering gehad? Ik hoop echt heel erg dat mijn Soupmaker verzonden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |