Misschien moest Vlad gewoon heel hard niezen.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Brand nabij Kremlin, nog een foto:
[ afbeelding ]
Smaug is los...quote:Op zondag 15 maart 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien moest Vlad gewoon heel hard niezen.
Crematie van Poetin....quote:Op zondag 15 maart 2015 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Brand nabij Kremlin, nog een foto:
[ afbeelding ]
Als ik het vanochtend goed zag (toen ik ook zag dat het niet het Kremlin was, gisteren in het donker kon je dat niet zien) stond de klokkentoren in de steigers...maar waarom hij dan op een zondagavond om 23.00 uur plaatselijke tijd aan de bovenkant in de fik vliegt, geen idee...quote:Op zondag 15 maart 2015 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe kan een kerktoren in de fik vliegen?
Vuurwerk zoals bij de jaarwisseling in Hoek, Zeeuw-Vlaanderen?
De cam is nu wel overbelast denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als ik het vanochtend goed zag (toen ik ook zag dat het niet het Kremlin was, gisteren in het donker kon je dat niet zien) stond de klokkentoren in de steigers...maar waarom hij dan op een zaterdagavond om 23.00 uur plaatselijke tijd aan de bovenkant in de fik vliegt, geen idee...
bij mij ligt die cam er serieus uit trouwens..
nog een foto:quote:Op zondag 15 maart 2015 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De cam is nu wel overbelast denk ik.
twitter:NowMediaScott twitterde op zondag 15-03-2015 om 21:10:57RT maxseddon: Meanwhile, the beautiful Novodevichy monastery is on fire in Moscow. Horrible to see. A sad omen. http://t.co/VfGw6bJa6k reageer retweet
Tataren, Oekrainers... ?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als ik het vanochtend goed zag (toen ik ook zag dat het niet het Kremlin was, gisteren in het donker kon je dat niet zien) stond de klokkentoren in de steigers...maar waarom hij dan op een zaterdagavond om 23.00 uur plaatselijke tijd aan de bovenkant in de fik vliegt, geen idee...
twitter:maxseddon twitterde op zondag 15-03-2015 om 21:14:07Most of the fire seems to be on the repair scaffolding, not the tower itself. Hope it stays that way. reageer retweet
Die toren staat dus wel in de fik nu, denk ik.twitter:maxseddon twitterde op zondag 15-03-2015 om 21:14:07Most of the fire seems to be on the repair scaffolding, not the tower itself. Hope it stays that way. reageer retweet
Wat.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:18 schreef Xylos het volgende:
Engeland bereid een nucleaire aanval voor op Rusland lees ik net???
En ze zijn een mega podium aan het bouwen in de buurt van het Kremlin.
Second that.quote:
Vanmorgen die cam ook aan gehad, maar niets aparts gezien.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
bij mij ligt die cam er serieus uit trouwens..
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:18 schreef Xylos het volgende:
waar lees je dat? die bron die je postte in Oekraïne doet mijn alu-hoedjes detector uitslaan..quote:Op zondag 15 maart 2015 21:18 schreef Xylos het volgende:
Link? XDquote:Op zondag 15 maart 2015 21:18 schreef Xylos het volgende:
Waarom zouden ze?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:18 schreef Xylos het volgende:
??????????????? Wat zien we hierquote:Op zondag 15 maart 2015 21:21 schreef Xylos het volgende:
Russia Warns “State Of War” Exists As UK Nukes Prepare First Strike
http://www.eutimes.net/20(...)repare-first-strike/
[ afbeelding ]
http://www.whatdoesitmean.com/index1846.htmquote:Op zondag 15 maart 2015 21:21 schreef Xylos het volgende:
Russia Warns “State Of War” Exists As UK Nukes Prepare First Strike
http://www.eutimes.net/20(...)repare-first-strike/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |