Maar als er een coup zou zijn geweest dan hadden de nieuwe machthebbers dit toch allang aan de rest van de wereld laten weten?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yup, als hij morgen niet ten tonele verschijnt is hij goed ziek, ligt hij onder de zoden of zit hij in een cel na een coup d'etat.
Lekkere cliffhanger.
Nee... bij een coup die lukt of die snel wordt neergeslagen is het over het algemeen niet 10 dagen stil...als het coup is, is het een stille paleiscoup waar beide partijen elkaar aardig in evenwicht houden, maar dat lijkt me inmiddels niet meer aan de orde.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar als er een coup zou zijn geweest dan hadden de nieuwe machthebbers dit toch allang aan de rest van de wereld laten weten?
In een coup geloof ik niet zo. Er had allang iemand uit de school geklapt toch?
Of ben ik nu naïef?
Heb het in een ander topic volgens mij ook al gezegd maar ik kan me niet voorstellen dat als Poetin dood is, er geen één (voormalig) aanhanger van hem is die dat nieuws dan naar buiten brengt. Zeker niet als ie gewelddadig om het leven is gekomen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee... bij een coup die lukt of die snel wordt neergeslagen is het over het algemeen niet 10 dagen stil...als het coup is, is het een stille paleiscoup waar beide partijen elkaar aardig in evenwicht houden, maar dat lijkt me inmiddels niet meer aan de orde.
Wat als hij gewoon dood is omgekiept en zijn kliek rent al 10 dagen als kippen zonder kop in kringetjes?
ik ga voor ziek/dood, en dan geen griep...
Ook niet als de "opvolging" niet geregeld is? Hij is maar een mens, wat nu als de beroerte (een van de eerste geruchten) waar is? Als hij wegvalt is het elke man voor zichzelf daar..maar niemand heeft er baat bij om te snel naar de pers te rennen?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef Romanus het volgende:
[..]
Heb het in een ander topic volgens mij ook al gezegd maar ik kan me niet voorstellen dat als Poetin dood is, er geen één (voormalig) aanhanger van hem is die dat nieuws dan naar buiten brengt. Zeker niet als ie gewelddadig om het leven is gekomen.
Oke hij heeft een hartaanval gehad of is gestikt in een hap van zijn borsjt. Die kliek om hem heen lijkt me toch welgetraind om dit op te vangen/naar buiten te brengen in de media enz.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee... bij een coup die lukt of die snel wordt neergeslagen is het over het algemeen niet 10 dagen stil...als het coup is, is het een stille paleiscoup waar beide partijen elkaar aardig in evenwicht houden, maar dat lijkt me inmiddels niet meer aan de orde.
Wat als hij gewoon dood is omgekiept en zijn kliek rent al 10 dagen als kippen zonder kop in kringetjes?
ik ga voor ziek/dood, en dan geen griep...
Zie mijn antwoord op Romanus... niet zozeer incompetentie van wat nu maar wie nu...volgens de letter van de wet is dat Medvedev, maar er spelen zoveel krachten daar (jee ik lijk Schippers wel)quote:Op maandag 16 maart 2015 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oke hij heeft een hartaanval gehad of is gestikt in een hap van zijn borsjt. Die kliek om hem heen lijkt me toch welgetraind om dit op te vangen/naar buiten te brengen in de media enz.
Daar zal vast een heel draaiboek voor zijn.
Die gaan echt niet als een stel radelozen rondjes rennen om de tafel en zich afvragen: hoe nu verder.
klaar voor de grote oversteek naar Alaska..quote:Op maandag 16 maart 2015 01:00 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop...tja je hebt ook geen dekking daar met je mobiel...
We wachten gewoon maar af wat morgen ons brengt.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:59 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zie mijn antwoord op Romanus... niet zozeer incompetentie van wat nu maar wie nu...volgens de letter van de wet is dat Medvedev, maar er spelen zoveel krachten daar (jee ik lijk Schippers wel)
Het zal er een maand later nog maar staan..quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We wachten gewoon maar af wat morgen ons brengt.
Bijzonder topic dit wel voor NWS
idd.. We hebben geen SPEC dus het moet maar hier... cold hard truth is dat er maar heel erg weinig mensen weten wat er echt speelt. Ik denk dat zelfs Peskov niet weet wat er gaande is..quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We wachten gewoon maar af wat morgen ons brengt.
Bijzonder topic dit wel voor NWS
Putinorgelsquote:Op zondag 15 maart 2015 22:40 schreef Romanus het volgende:
Russische militairen in de omgeving van Berlijn gespot
[ afbeelding ]
Dan staat het vast in BNW met ellenlange post van users die beweren dat hij nooit bestaan heeft maar dat het een collectieve psychose was...quote:Op maandag 16 maart 2015 01:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zal er een maand later nog maar staan..
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dan staat het vast in BNW met ellenlange post van users die beweren dat hij nooit bestaan heeft maar dat het een collectieve psychose was...
Wat er ook gebeurd, ik hoop dat Rusland een beetje stabiel blijft. Al is het maar omdat ik in St Petersburg ga studeren/wonen in septemberquote:Op maandag 16 maart 2015 01:10 schreef Nintex het volgende:
Drie scenario's mogelijk eigenlijk
1) Er is een coup gepleegd of Putin is aan de kant geschoven door FSB/generaals/Kadyrovites net wie de power struggle 'wint'
2) Putin had echt de griep, een minnares, rugpijn en breekt morgen bijna de hand van zijn gesprekspartner om te laten zien hoe krachtig hij wel niet is
3) Putin komt naar buiten met een iets andere kabinetssamenstelling, lui die nu genoemd worden als mogelijke coup plegers verdwijnen de komende 2 jaar van zelfmoord tot gunned down voor het Kremlin.
Rustig zal het in Rusland voorlopig niet worden denk ik. Ik denk ook niet dat Putin als hij dood is een natuurlijke dood gestorven is, Medvedev is al eens eerder president geweest dus een overgang naar hem had geen 10 dagen geduurd.
twitter:yurybarmin twitterde op maandag 16-03-2015 om 01:15:06Kyrgyz President arrived in St Petersburg for a meeting with Putin, was welcomed by the Mayor http://t.co/5dRWmUYvPW http://t.co/7brHdm4HPE reageer retweet
je vertrekt vanuit Rome?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:15 schreef Romanus het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd, ik hoop dat Rusland een beetje stabiel blijft. Al is het maar omdat ik in St Petersburg ga studeren/wonen in septemberZit niet te wachten op een Russische Burgeroorlog 2.0
Ja maar het is dan ook best gek toch. Zou bij Rutte ook gebeuren alsie zonder aankondiging of reden 10 dagen weg is.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:00 schreef crystal_meth het volgende:
en dat allemaal omdat hij zich een tijdje niet vertoont...
mogelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 01:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dan staat het vast in BNW met ellenlange post van users die beweren dat hij nooit bestaan heeft maar dat het een collectieve psychose was...
Er komt helemaal geen coup in Rusland, wat de VS ook probeert.quote:Op maandag 16 maart 2015 02:17 schreef Romanus het volgende:
In een geval van een coup, tegen wie vechten ze dan? Ik dacht altijd dat de FSB/veiligheidsdiensten en het leger voor een groot deel achter Poetin stonden. Lijkt me geen makkelijke tegenstander. Of zit ik hier nu helemaal naast?
Ik denk dat men in Nederland weleens zou willen dat die vent een tijdje weg is.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja maar het is dan ook best gek toch. Zou bij Rutte ook gebeuren alsie zonder aankondiging of reden 10 dagen weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |