Ja, nu moet ie zich vermaken met HoC. Zo zieligquote:
Het hele leven is een zwakke vervanger van goede seksquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu moet ie zich vermaken met HoC. Zo zielig.
Wow. Diep deze.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hele leven is een zwakke vervanger van goede seks
Je mag me afleiden met naakfoto's ofzo hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nu moet ie zich vermaken met HoC. Zo zielig.
Dat ga ik niet doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag me afleiden met naakfoto's ofzo hoor.
Je medelijden heeft zo zijn grenzen, zie ik.quote:
Goede seks gaat meestal diep jaquote:
Ik vind je niet het type dat medelijden nodig heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je medelijden heeft zo zijn grenzen, zie ik.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je niet het type dat medelijden nodig heeft.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je niet het type dat medelijden nodig heeft.
Heb ik me daar even mooi uitgeluld, ehquote:
En dan ook dat hij het zelf nog even bevestigtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik me daar even mooi uitgeluld, eh.
Je mag het altijd proberenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ook dat hij het zelf nog even bevestigt
Mag ik dan zielig doen on zijn behalf?
Ah tooooooooeeeeeee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Voor nu. Er komt een moment dat je 'm terugkrijgt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik me daar even mooi uitgeluld, eh.
Ik zie 't wel verschijnenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor nu. Er komt een moment dat je 'm terugkrijgt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah tooooooooeeeeeee?
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Euhm... Hij valt me lastig!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie 't wel verschijnen.
[..]
Nope.
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euhm... Hij valt me lastig!!!
Beter?
Hij wil al zijn lusten op mij botvierenquote:
Ik zeg maar even niks.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Hij wil al zijn lusten op mij botvieren
Daar komt-ie alweer aan
heb je daar tijd voor dan tijdens het aanranden?quote:
Heerlijk gedroomd ook?quote:
Jij nietquote:
En, voel je al vijandigheid hier?quote:
Hij doet altijd wel heel vijandig naar mij toe.quote:
Only happy dreamsquote:
Lol nee ik slaap al weken slecht.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik slaap eigenlijk altijd goed.
Elke keer weer. Vooral die AirwiN, wat een naar persoon is dat.quote:
Dat laatste is absoluut waar.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:49 schreef aeque het volgende:
Elke keer weer. Vooral die AirwiN, wat een naar persoon is dat.
Mehquote:
Weet je een oorzaak?quote:Op zondag 15 maart 2015 08:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Lol nee ik slaap al weken slecht.
[..]
Elke keer weer. Vooral die AirwiN, wat een naar persoon is dat.
Van AirwiN?quote:Op zondag 15 maart 2015 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Ik ben oprecht blij dat ik daar geen last van heb.
Hij spookt gelukkig niet door mijn dromenquote:
Zonde juist welquote:Op zondag 15 maart 2015 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij spookt gelukkig niet door mijn dromen.
Ja die weet ik maar daar kan ik helaas weinig aan doen. Is een gevalletje waait wel weer over. En eigenlijk is het eerder naar en meermaals wakker worden, ik slaap gelukkig nog wel wat uurtjes.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet je een oorzaak?
Die kende je al, maar vertel
quote:
Oh bah, dat is echt irritant. Je kunt het lot niet een handje helpen? Op een gegeven moment gaat het je toch opbreken misschien.quote:Op zondag 15 maart 2015 08:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja die weet ik maar daar kan ik helaas weinig aan doen. Is een gevalletje waait wel weer over. En eigenlijk is het eerder naar en meermaals wakker worden, ik slaap gelukkig nog wel wat uurtjes.
[..]Echter heb ik geloof ik nog nooit vijandig tegen jou gedaan.
Dat jaquote:
Zoals?quote:Op zondag 15 maart 2015 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij doet andere dingen in mijn dromen.
Nah het komt wel goed. Anders ga ik een zuurpruim worden en alle vrouwen beledigen, dat is ook niet goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh bah, dat is echt irritant. Je kunt het lot niet een handje helpen? Op een gegeven moment gaat het je toch opbreken misschien.
Dit is toch het zurebommentopic, dus daar had je dan mooi tussenquote:Op zondag 15 maart 2015 09:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah het komt wel goed. Anders ga ik een zuurpruim worden en alle vrouwen beledigen, dat is ook niet goed.
Omdat je gaat paardrijdenquote:
Dat is hij wel ja. Ik ben er ook ingetraptquote:
Genoten van je met-liefde-gemaakte ontbijt en de versgeperste jus d'orange?quote:Op zondag 15 maart 2015 09:19 schreef MissMSX het volgende:
Dat is hij wel ja. Ik ben er ook ingetrapt
Dat bedoel ik. Dat is toch niet normaal?quote:Op zondag 15 maart 2015 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoten van je met-liefde-gemaakte ontbijt en de versgeperste jus d'orange?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee dan begint Air te klagen.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is toch het zurebommentopic, dus daar had je dan mooi tussen
quote:Op zondag 15 maart 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Dat bedoel ik. Dat is toch niet normaal?Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Die klaagt nooitquote:
Waarmee?quote:Op zondag 15 maart 2015 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die klaagt nooit
En bovendien, waarmee trek jij je van hem wat aan
'Waarom'. Stomme autocorrect op de tabletquote:
Dan is het niet handigquote:
Ik heb geen verstand van FB, maar als iemand waar je mee bevriend bent getagd wordt, dan komt dat in zijn timeline te staan?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
Oh god, ik heb weer een 'familie-foto's' spamslet op Facebook. Trieste is, ik ben niet eens met haar bevriend, ze tagt haar vriend (waar ik wel mee bevriend ben) in ieder bericht.
Ja. En daarmee zie ik het op mijn time-linequote:Op zondag 15 maart 2015 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van FB, maar als iemand waar je mee bevriend bent getagd wordt, dan komt dat in zijn timeline te staan?
En dat kun je nergens uitzetten?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En daarmee zie ik het op mijn time-line. Alleen geef ik geen neuk om het feit dat het zoontje op een nep-schildpad zit of voor het eerst een pannenkoek eet.
Jawel, door hem uit m'n vriendenlijst te mikkenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat kun je nergens uitzetten?
Ik ben zo blij dat ik geen FB heb
Een vriend met dergelijke vrienden kun je dan ook maar beter kwijt zijn jaquote:Op zondag 15 maart 2015 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, door hem uit m'n vriendenlijst te mikken.
Moet jij geen wild vrijgezellenweekend hebben?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Al lang wakker op zondag, ik ben echt oud.
Ja hoor, ik heb het zo ingesteld dat ik het eerst moet goedkeuren als mensen mij taggen voor het op mijn tijdlijn komt. Maar maar weinig mensen doen dat.quote:
Check.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Al lang wakker op zondag, ik ben echt oud.
Das ook weer een tikje overdreven he, het was "uit" na 2 maanden daten, niet na 2 jaar intense relatiequote:Op zondag 15 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet jij geen wild vrijgezellenweekend hebben?
Ja, maar dat gaat over 'jou' taggen. Maar kun je ook instellen dat je tags van jouw vrienden die door hun vrienden worden gedaan niet ziet?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb het zo ingesteld dat ik het eerst moet goedkeuren als mensen mij taggen voor het op mijn tijdlijn komt. Maar maar weinig mensen doen dat.
Ik snap dat ook niet, hoor. Net als ouders die een foto van hun kind in de badkuip op Facebook zetten. Dan ben je geen ouder, dan ben je retard.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen foto's van hun kinderen op internet flikkeren. Leuk voor dat kind
Nou ja, ik ben dan ook de privacyfanaticus
Mijn vraag stond daar volledig los vanquote:Op zondag 15 maart 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer een tikje overdreven he, het was "uit" na 2 maanden daten, niet na 2 jaar intense relatie.
Kan er na twee maanden daten iets uit gaanquote:Op zondag 15 maart 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer een tikje overdreven he, het was "uit" na 2 maanden daten, niet na 2 jaar intense relatie.
quote:Op zondag 15 maart 2015 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, hoor. Net als ouders die een foto van hun kind in de badkuip op Facebook zetten. Dan ben je geen ouder, dan ben je retard.
Sociale moord voor dat kindquote:Op zondag 15 maart 2015 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ja, inderdaad
Of 'leuke' verhalen. En dan met naam en toenaam van dat kind
*zucht*
Ja, tuurlijk! Hangt er wel vanaf wat dat daten inhield. Beetje lafjes bij kaarslicht dineren een keer in de week of elkaar dagelijks alle hoeken van de slaapkamer laten zienquote:Op zondag 15 maart 2015 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan er na twee maanden daten iets uit gaan? Want dan moet ik mijn boekje even updaten
.
Owquote:Op zondag 15 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn vraag stond daar volledig los van
Ach ja, meestal heet het kind toch al Djelano of Djelyssa, dus heel veel erger kun je het niet makenquote:
Arme jij, niemand wil jou dus taggen in hun foto's blijkbaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:14 schreef Q. het volgende:
Ja hoor, ik heb het zo ingesteld dat ik het eerst moet goedkeuren als mensen mij taggen voor het op mijn tijdlijn komt. Maar maar weinig mensen doen dat.
Even m'n boekje updatenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Hangt er wel vanaf wat dat daten inhield. Beetje lafjes bij kaarslicht dineren een keer in de week of elkaar dagelijks alle hoeken van de slaapkamer laten zien
Oh my, nee, dan heb je 't bij het naam geven al verknaldquote:Op zondag 15 maart 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, meestal heet het kind toch al Djelano of Djelyssa, dus heel veel erger kun je het niet maken
Dan is het goedquote:Op zondag 15 maart 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Nou, heb me vrijdag wel vermaakt hoor.
Hoeveel kun je erbij optellen?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even m'n boekje updaten.
[..]
Oh my, nee, dan heb je 't bij het naam geven al verknald.
Afgelopen week heb ik gelezen dat zoiets ook een prelatie kan heten.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
Ja, tuurlijk! Hangt er wel vanaf wat dat daten inhield. Beetje lafjes bij kaarslicht dineren een keer in de week of elkaar dagelijks alle hoeken van de slaapkamer laten zien
Welke van de twee?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik gelezen dat zoiets ook een prelatie kan heten.
Geenquote:
Godver, ik heb bijna het dubbele aan relaties dankzij deze update van de spelregels.quote:
Een wat? Dat klinkt als een bon-bonquote:Op zondag 15 maart 2015 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik gelezen dat zoiets ook een prelatie kan heten.
Daar is niets mis meequote:Op zondag 15 maart 2015 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen. Ik heb een braaf date-leven blijkt wel.
50.000 O+
En vandaag ook nog wel wat te doen, PC afleveren bij broer, daarna misschien een nieuwe Amsterdammer rondleidenquote:
Ik vergat er bij te zetten dat het dan natuurlijk wel potentieel relatiemateriaal moet zijn. Alleen neukertjes tellen nietquote:Op zondag 15 maart 2015 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver, ik heb bijna het dubbele aan relaties dankzij deze update van de spelregels.
Dat eerste klinkt niet heel spannendquote:Op zondag 15 maart 2015 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vandaag ook nog wel wat te doen, PC afleveren bij broer, daarna misschien een nieuwe Amsterdammer rondleiden.
quote:Op zondag 15 maart 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is niets mis meeJawel, ik ben 28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik moet juist daten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Eerst lekker je baan op de rit, wachten tot de zwoele zomer komt en dan lekker bumsen met leuke Duitsersquote:Op zondag 15 maart 2015 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik ben 28. Ik moet juist daten.
Dan had er Amsterdamse moeten staan.quote:
Baan is op de rit. Maar goed, komt idd wel weer.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst lekker je baan op de rit, wachten tot de zwoele zomer komt en dan lekker bumsen met leuke Duitsers
Dat dacht ik al, maar dan nog bijna het dubbele.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vergat er bij te zetten dat het dan natuurlijk wel potentieel relatiemateriaal moet zijn. Alleen neukertjes tellen niet
Hoeveel prelaties heb jij dan al gehadquote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar dan nog bijna het dubbele.
Hij duikt de kroeg in met een kerel en ontmoet daar leuke dames. Duh.quote:
Dan toch wel 4.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel prelaties heb jij dan al gehad?
Ja, stomme oostenwindquote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baan is op de rit. Maar goed, komt idd wel weer.
Nu het weer nog, wat een bagger buiten.
Niet blij mee?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar dan nog bijna het dubbele.
Wat versta jij dan onder serieuze relaties?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan toch wel 4.
En aangezien ik uitging van serieuze relaties wat er ook 4 zijn, is het dus het dubbele.
Creatief met taalquote:
Waarbij je toch wel de gedachte hebt dat je nog lang bij elkaar zult blijven. Niet de het-is-leuk-voor-nu gevallen.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder serieuze relaties?
Rondleiden, niet 1 kroeg laten zien en volgietenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij duikt de kroeg in met een kerel en ontmoet daar leuke dames. Duh.
Dat laatste heb ik nooit echt leuk gevondenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarbij je toch wel de gedachte hebt dat je nog lang bij elkaar zult blijven. Niet de het-is-leuk-voor-nu gevallen.
Ach je bent jong en dan doe je nog wel eens ondoordachte dingen.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nooit echt leuk gevonden.
Ik heb me er ook 'schuldig' aan gemaakt, hoor. Achteraf was het misschien niet de juiste instellingquote:Op zondag 15 maart 2015 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach je bent jong en dan doe je nog wel eens ondoordachte dingen.
Dat bedoel ik met het wel als relatiemateriaal zienquote:Op zondag 15 maart 2015 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarbij je toch wel de gedachte hebt dat je nog lang bij elkaar zult blijven. Niet de het-is-leuk-voor-nu gevallen.
Zucht. Ook dan kun je genoeg vrouwen tegenkomen. Dat is mijn puntquote:Op zondag 15 maart 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rondleiden, niet 1 kroeg laten zien en volgieten.
Nou ja dan 4 dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met het wel als relatiemateriaal zien
Ik ben niet opeens weer als wild fire om me heen aan het zoeken hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zucht. Ook dan kun je genoeg vrouwen tegenkomen. Dat is mijn punt
Bummerquote:Op zondag 15 maart 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet opeens weer als wild fire om me heen aan het zoeken hoor.
Dat moet ik nu net iets minder doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Misschien moet ik iets beter de kat uit de boom kijken.
Dat sowiesoquote:
Als je al weet dat het niks gaat worden heb je de keuze, héquote:Op zondag 15 maart 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar misschien iets minder happig en te graag willen dat het gaat werken ook al vind je al redelijk snel dat je niet heel goed bij elkaar past. Niet dat ik het weer te snel wil opgeven met iemand hoor, maar soms weet je het gewoon al ook al is het wel gezellig enzo.
Ligt dat aan mij of zie ik dat echt als een ding van mannen. Vrouwen weten vrij snel of het wel/niet iets is en mannen blijven er wat vaker mee doorgaan lijkt het wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar misschien iets minder happig en te graag willen dat het gaat werken ook al vind je al redelijk snel dat je niet heel goed bij elkaar past. Niet dat ik het weer te snel wil opgeven met iemand hoor, maar soms weet je het gewoon al ook al is het wel gezellig enzo.
Having sex is better then not having sexquote:Op zondag 15 maart 2015 10:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij of zie ik dat echt als een ding van mannen. Vrouwen weten vrij snel of het wel/niet iets is en mannen blijven er wat vaker mee doorgaan lijkt het wel.
Nou ja, er is een balans tussen die 2, soms kunnen dingen nog wel groeien natuurlijk, soms ben je nog niet helemaal jezelf bij elkaar etc. Maar als de basisdingen niet overeenkomen dat denk ik dat het snel ophoudt idd. Je moet er wel minimaal potentie inzien.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je al weet dat het niks gaat worden heb je de keuze, hé. Ik kies er tegenwoordig voor het meteen af te kappen. Ook al is het gezellig.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Having sex is better then not having sex.
Ik doel dan ook op de laatste situatiequote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er is een balans tussen die 2, soms kunnen dingen nog wel groeien natuurlijk, soms ben je nog niet helemaal jezelf bij elkaar etc. Maar als de basisdingen niet overeenkomen dat denk ik dat het snel ophoudt idd. Je moet er wel minimaal potentie inzien.
Dus ik wil het ook weer niet te snel afkappen.
Than, maar idd, dat dusquote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Having sex is better then not having sex.
Ik ook niet. Maar ik denk dat veel mannen wel zo denken.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Snapte ikquote:Op zondag 15 maart 2015 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel dan ook op de laatste situatie.
Ik vind dat zonde van de tijd, eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2015 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Than, maar idd, dat dus.
Niet zo zwart/wit per se seks, maar het is toch weer van daten naar alleen slapen.
Ja daar heb je wel een punt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij daar te 'oud' voor voel. Ik zou stiekem zelfs nog liever kiezen voor iemand waarbij het allemaal goed voelt en dat ik geen seks heb dan betekenisloze seks met iemand.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik denk dat veel mannen wel zo denken.
Ieder zijn visiequote:Op zondag 15 maart 2015 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zonde van de tijd, eigenlijk.
Snap ik. Zo ben ik ook eens wel een relatie aangegaan terwijl ik twijfelde of het zou werken. It didn't work, dus dat doe ik niet meer. Wanneer het op de eerste paar dates niet goed zit, ga ik er niet mee verderquote:Op zondag 15 maart 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snapte ik. Maar daar twijfel je nog wel eens over natuurljk, en waar ik voorheen misschien sneller NEXT riep, wil ik het tegenwoordig nog wel eens aankijken, je weet het nooit.
Ik ben te 'klaar' voor een relatie dat ik dat betekenisloze seks ook niet meer moetquote:Op zondag 15 maart 2015 10:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik mij daar te 'oud' voor voel. Ik zou stiekem zelfs nog liever kiezen voor iemand waarbij het allemaal goed voelt en dat ik geen seks heb dan betekenisloze seks met iemand.
Precies. Al wil ik wel even nuanceren dat een relatie ook een brede inhoud kan hebben. Ik hoef zelf niet gelijk weer een relatie zoals mijn vorige.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben te 'klaar' voor een relatie dat ik dat betekenisloze seks ook niet meer moet.
Ik denk dat het er voor mij voorlopig ook niet in zitquote:Op zondag 15 maart 2015 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies. Al wil ik wel even nuanceren dat een relatie ook een brede inhoud kan hebben. Ik hoef zelf niet gelijk weer een relatie zoals mijn vorige.
Maar ach, voorlopig gaat het bij mij toch niet gebeuren.
Soort van hetzelfde schuitje he.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het er voor mij voorlopig ook niet in zit.
Nee, maar ik merk ook wel dat ik niet altijd meteen mezelf ben op dates, dus daar g ik dan andersom ook van uitquote:Op zondag 15 maart 2015 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Zo ben ik ook eens wel een relatie aangegaan terwijl ik twijfelde of het zou werken. It didn't work, dus dat doe ik niet meer. Wanneer het op de eerste paar dates niet goed zit, ga ik er niet mee verder.
Forever alone buddies.quote:
Nee, niet bij de eerste tegenvaller. Maar ik ga niet tien keer daten wanneer ik bij de vierde date al weet dat 't hem niet wordt.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik merk ook wel dat ik niet altijd meteen mezelf ben op dates, dus daar g ik dan andersom ook van uit.
Maar als je idd wat vertrouwder raakt en het dan nog steeds niet goed lijkt te komen, dan is het tijd om te stoppen. Maar dus niet meteen bij de eerste "tegenvaller".
Begrijpelijkquote:Op zondag 15 maart 2015 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet bij de eerste tegenvaller. Maar ik ga niet tien keer daten wanneer ik bij de vierde date al weet dat 't hem niet wordt.
Ik ben dan liever meteen duidelijk. Is voor beide partijen beter.
Ik ben niet forever alone, hoor. Ik hoop binnenkort twee honden te hebbenquote:
Is ook niet per se iets mis meequote:Op zondag 15 maart 2015 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik heb iets langer de kat uit de boom gekeken nu denk ik, oh well, we overleven het wel.
Relatietechnisch gezien dan.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet forever alone, hoor. Ik hoop binnenkort twee honden te hebben.
Tony's caramel-zeezoutchocola is afgekeurd BTWquote:
But... But... Howquote:Op zondag 15 maart 2015 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tony's caramel-zeezoutchocola is afgekeurd BTW
Melkchocola en caramel.quote:
Ik zie scheuren in onze fijne relatie ontstaan...quote:
Ik niet. Meer melkchocolade met karamel voor mijquote:Op zondag 15 maart 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie scheuren in onze fijne relatie ontstaan...
Omdenkenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Meer melkchocolade met karamel voor mij.
Wat echt niet helpt is dat je nu een blauwhemd bentquote:
Maakt me alleen maar aantrekkelijker, vrouw in machtspositie en zulks.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat echt niet helpt is dat je nu een blauwhemd bent
Niet voor mijquote:Op zondag 15 maart 2015 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt me alleen maar aantrekkelijker, vrouw in machtspositie en zulks.
Die's in de puberteit en heeft wat last van zijn hormonen door Samzz haar mooie ogen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Samzz, wat heb je met die arme jongen gedaan?
It takes one to know onequote:Op zondag 15 maart 2015 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's in de puberteit en heeft wat last van zijn hormonen door Samzz haar mooie ogen.
Niksquote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Samzz, wat heb je met die arme jongen gedaan?
Ik vind idd dat Samzz hele mooie, bruingroenige ogen heeft.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind idd dat Samzz hele mooie, bruingroenige ogen heeft.
Mijn ogen zijn groenbruinigquote:Op zondag 15 maart 2015 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind idd dat Samzz hele mooie, bruingroenige ogen heeft.
Ga je altijd zo om met complimenten?quote:
Ik kan er niet mee omgaan, dat is duidelijkquote:
Ik zag ze in spiegelbeeld, vandaar andersom.quote:
Inzicht is een eerste stap vooruitquote:Op zondag 15 maart 2015 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee omgaan, dat is duidelijk.
Oh, is dat hetquote:Op zondag 15 maart 2015 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag ze in spiegelbeeld, vandaar andersom.
Heerlijk is datquote:Op zondag 15 maart 2015 17:11 schreef DrMarten het volgende:
Zo, boodschapjes voor de komende week weer in huis. Tijd om lui bank te hangen
Lag er ruimschoots op tijd in, voor 22:00 nog maar blijkbaar was er iets heel interessants aan mijn plafond want ik bleef er maar naar staren.quote:Op maandag 16 maart 2015 06:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben gewoon normaal en heb een heerlijke 8 aangetikt. Ook lekker.
De functieomschrijving van je nieuwe baan stond erop geschreven?quote:Op maandag 16 maart 2015 06:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Lag er ruimschoots op tijd in, voor 22:00 nog maar blijkbaar was er iets heel interessants aan mijn plafond want ik bleef er maar naar staren.
En gisteren overdag kon ik mn ogen niet open houden.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Hoe eerder je naar bed gaat, hoe langer je wakker ligt.
God's mindfuckquote:Op maandag 16 maart 2015 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks slaap ik door m'n wekker heen en gisteren was ik ook om acht uur s ochtends klaarwakker
Stond gisteren ook al om 9 uur naast mn bed. Uitslapen lukt me echt niet meer.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Doordeweeks slaap ik door m'n wekker heen en gisteren was ik ook om acht uur s ochtends klaarwakker
Mja, als je slaapproblemen hebt misschien. Klag er om 21:30 in, even gelezen, zzzzzz.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Hoe eerder je naar bed gaat, hoe langer je wakker ligt.
Zalig, heb je tenminste wat aan je dagquote:Op maandag 16 maart 2015 07:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Stond gisteren ook al om 9 uur naast mn bed. Uitslapen lukt me echt niet meer.
Ja dat welquote:Op maandag 16 maart 2015 08:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zalig, heb je tenminste wat aan je dag![]()
Ik kan comaslapen maar niet om half tien alquote:Op maandag 16 maart 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, als je slaapproblemen hebt misschien. Klag er om 21:30 in, even gelezen, zzzzzz.
Doe je gordijnen eens open johquote:Op maandag 16 maart 2015 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet wat ze hier buiten aan het doen zijn maar het klinkt alsof er een heteluchtballon opstijgt
Vinden ze vast niet erg.quote:
Des te beter voor de gluurbuurquote:
Verlate feli nog met je verjaardag, CLquote:
Wat?quote:
Weer teveel gedronken?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
*auw*
Dat was best gezellig gisteravond.
Dank je welquote:Op maandag 16 maart 2015 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verlate feli nog met je verjaardag, CL
Hoezo weer?quote:
Te veel, maar heel sporadischquote:
Staat ook niet erg netjes he. Tegenover al die klanten die over de vloer komen enzo.quote:
Nog nooit een klant gezien hier. Die komen echt niet hier. Stelletje aanstellers allemaal.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat ook niet erg netjes he. Tegenover al die klanten die over de vloer komen enzo.
Je mag zeker ook geen tatoeages in je gezichtquote:Op maandag 16 maart 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog nooit een klant gezien hier. Die komen echt niet hier. Stelletje aanstellers allemaal.
Doe je ze voor een goed prijsje weg?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Apart, krijg gewoon nog een keer 2x32GB MicroSD binnen, had ze idd besteld en betaald, maar ook al binnengehad, krijg nu nog een envelop net.
Geen idee, maar ff kijken of ze ergens van pas komen, heb opzich apparaten met een SDslot zatquote:
Grappig, ik dacht van de week nog, dat modschap op CRE, is dat niet wat voor Samzz?quote:
Vorig jaar november of zo al voor gesolliciteerd en inmiddels het CRE topic in FC volgespamdquote:Op maandag 16 maart 2015 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht van de week nog, dat modschap op CRE, is dat niet wat voor Samzz?.
Welkom bij de club.quote:
Ooh, gezellig.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met QIk ben gewoon te laat gaan slapen.
Ik heb het allemaal niet gevolgd hoor, maar wel grappig.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorig jaar november of zo al voor gesolliciteerd en inmiddels het CRE topic in FC volgespamd.
Past mooi, ik ben ook om te kotsenquote:Op maandag 16 maart 2015 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet gevolgd hoor, maar wel grappig.
cew
.
Ik ben benieuwd hoe lang het is voor ik helemaal instort. Ik hoop dat ik het volhou tot iig de pauze.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met QIk ben gewoon te laat gaan slapen.
Dat is ook weer overdrevenquote:
En dan is het pas maandagquote:Op maandag 16 maart 2015 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het is voor ik helemaal instort. Ik hoop dat ik het volhou tot iig de pauze.
Ik gooi er vandaag al 8 uur aan slaapverwekkend werk in, als dat niet genoeg is....quote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan is het pas maandag
Even iets slaapverwekkends erin gooien vanavond?
Vanavond klokslag tien uur ben je klaarwakkerquote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gooi er vandaag al 8 uur aan slaapverwekkend werk in, als dat niet genoeg is....
Duh! En zodra ik uit mn werk kom ben ik te moe om te gaan sporten of zelfs maar fatsoenlijk te koken. Zo gaat dat.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanavond klokslag tien uur ben je klaarwakker
De mijne ook niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Dit is ook niet mijn fitste dag ooit.
So be it.
Fatsoenlijk koken lukt maar alleen omdat ik meer monden heb om te voeren maar daarna stort ik echt inquote:Op maandag 16 maart 2015 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Duh! En zodra ik uit mn werk kom ben ik te moe om te gaan sporten of zelfs maar fatsoenlijk te koken. Zo gaat dat.
Wat is dit voor werk-ethiek?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het is voor ik helemaal instort. Ik hoop dat ik het volhou tot iig de pauze.
Ook hallo maarquote:
Neuh, maar ben gewoon niet chagrijnigquote:
Raar.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar ben gewoon niet chagrijnig.
Neuh.quote:
Since when?! #Garfieldquote:
T was wel S&BJ dag dit weekend, dus IETS is er wel gebeurd mag ik aannemen!quote:
Je hebt sjans!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier op de galerij iemand het spinrag en de dooie beesten rondom m'n ramen en deur schoon te vegen. Prima, maar wel een tikje genant
Ik hoop dat ie m'n violen een beetje heel laat
Oh FB deed anders vermoeden, met je om 8:00 op Utrecht CS ronddwalen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh.
Ik zit al in de fase dt ik op de avond zelf al nadenk "Misschien moet ik stoppen, want moet morgen nog zus en zo en heb geen zin in 2 dagen kater"Ik word oud
Beetje van die R&P problemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook hallo maar
Beetje jammer van het weer wel...
Ik kan ook ronddwalen en t laat maken zonder veel gezopen te hebbenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh FB deed anders vermoeden, met je om 8:00 op Utrecht CS ronddwalen.
Ik snap niet dat de VvE niet even een briefje of mailtje stuurt met het bericht dat er een stel bouwvakkers op maandagochtend vanaf half acht voor de deur zal staan. Ik heb hier de ramen en alles openstaan en schrik me dood van een vent die hier de muur begint schoon te maken aan de buitenkantquote:
Utrecht CS.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook ronddwalen en t laat maken zonder veel gezopen te hebben
Sowieso ontnuchteren Amsterdam en Utrecht CS je wel om 6:00 in de kou
Ooh mag wel hoor!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje van die R&P problemen.![]()
Die hier nooit besproken worden
Ben blij dat je iets aan hebtquote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de VvE niet even een briefje of mailtje stuurt met het bericht dat er een stel bouwvakkers op maandagochtend vanaf half acht voor de deur zal staan. Ik heb hier de ramen en alles openstaan en schrik me dood van een vent die hier de muur begint schoon te maken aan de buitenkantHeb violen bij de voordeur staan en ik hoop dat ie snapt dat er een rolluik boven het raam zit en niet ineens de lak eraf schuurt.
Ik heb echt het verkeerde beroep gekozen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De keren dat ik bouwvakkers/glazenwassers etc op mijn naakte lijf heb getrakteerd zijn niet meer op 1 hand te tellen
Nou vooruit, ok danquote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook ronddwalen en t laat maken zonder veel gezopen te hebben
Sowieso ontnuchteren Amsterdam en Utrecht CS je wel om 6:00 in de kou
T bankje dutte wat hard, maar de Public Piano was wel leukquote:
Dat schijnt dan weer een fabeltje te zijn. Want volgens mij kan je eigen lijf je nl minder goed warm houden als je gezopen hebt. Alleen ben je te lam om t te merken wellichtquote:Op maandag 16 maart 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vooruit, ok dan
Die kou was minder geweest als je wat had gezopen
Dat laatste bedoelde ik dusquote:Op maandag 16 maart 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat schijnt dan weer een fabeltje te zijn. Want volgens mij kan je eigen lijf je nl minder goed warm houden als je gezopen hebt. Alleen ben je te lam om t te merken wellicht
Ik schrok me wel even helemaal kapotquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben blij dat je iets aan hebt
De keren dat ik bouwvakkers/glazenwassers etc op mijn naakte lijf heb getrakteerd zijn niet meer op 1 hand te tellen
Maar dan was ik wellicht ook te lam geweest om in de gaten te houden dat ik 3x moest overstappenquote:
Laat ej de spinnenwebben tussen je beentjes ook ff wegwerken of is t zo erg nog niet?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrok me wel even helemaal kapot
Maar goed, het is weer schoon. Fijn. Dacht dat we dat zelf moesten schoonmaken. Als ie nou ook de galerij zelf doet.
Waarschijnlijk moest dat ook, maar was er één huis waar zoveel spinnenwebben en dooie beesten tegen de gevel aan geplakt zaten dat ze besloten hebben toch maar een schoonmaakploeg langs te sturen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrok me wel even helemaal kapot
Maar goed, het is weer schoon. Fijn. Dacht dat we dat zelf moesten schoonmaken. Als ie nou ook de galerij zelf doet.
Dat is juist spannend, weet je nooit waar je uit komt!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan was ik wellicht ook te lam geweest om in de gaten te houden dat ik 3x moest overstappen
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest dat ook, maar was er één huis waar zoveel spinnenwebben en dooie beesten tegen de gevel aan geplakt zaten dat ze besloten hebben toch maar een schoonmaakploeg langs te sturen.
Ik denk dat daar wel een toeslag voor geldt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ej de spinnenwebben tussen je beentjes ook ff wegwerken of is t zo erg nog niet?
Nou, na een hele dag treinen, rijksmuseum, belgische biertjes, tapas, en gay pub crawl wilde ik gewoon het liefste in m'n bed uitkomenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is juist spannend, weet je nooit waar je uit komt!
Wat een geldwolven weer zeg!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel een toeslag voor geldt.
Rijks museum he, je moet het wel goed fout schrijvenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, na een hele dag treinen, rijksmuseum, belgische biertjes, tapas, en gay pub crawl wilde ik gewoon het liefste in m'n bed uitkomen
Nee, het was een pauzespatie!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijks museum he, je moet het wel goed fout schrijven.
Ja t is goed met jequote:Op maandag 16 maart 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijks museum he, je moet het wel goed fout schrijven.
Weet je wat ze met die pauzespatie kan doen?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het was een pauzespatie!Of hoe noemde die troela het.
In dr kut stoppen?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je wat ze met die pauzespatie kan doen?
Verkopen op Marktplaats?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je wat ze met die pauzespatie kan doen?
Stick it where the sun don't shine!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, had een ander gat in gedachten, maar dit reken ik ook goed.
Je bent een vrouw. Het zou van nature zo moeten gaan dat je over 3 jaar nog ineens in een ruzie kan zeggen "Maar op 16-03-2015 11:38 zei je...".quote:
Waarom denk je dat ik alles opschrijfquote:Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Het zou van nature zo moeten gaan dat je over 3 jaar nog ineens in een ruzie kan zeggen "Maar op 16-03-2015 11:38 zei je...".
Ik heb het opgezocht, het is een haarspatiequote:Op maandag 16 maart 2015 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stick it where the sun don't shine!
maar als je een pauze spatie ergens in moet stoppen... dan stop je er toch niks in? Alleen... uh.. lucht? Tijd?
Glazenwassers! Die vergeet je nogquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben blij dat je iets aan hebt
Die had ik vroeger op 2 hoog, als ze die ladders tegen de ruit zetten, sodeknetterquote:
Wij hebben ze zelf niet eensquote:Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vroeger op 2 hoog, als ze die ladders tegen de ruit zetten, sodeknetter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |