Is niet zo raar hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:46 schreef ColtZ40 het volgende:
Knap dat ze kunnen meten dat ie veel meer gedraaid heeft.
Mwa, als je hem regelmatig koud aardig open trekt slijt het ook allemaal wat harder.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is niet zo raar hoor.
Op basis van de speling tussen zuiger/cillinder kan je een aardige inschatting maken hoeveel het blok heeft gelopen.
En bij 66.000 mag deze nog niet versleten zijn.
Een beetje motormonteur kan dat zo voor je doen.
Het was ook tijdelijk op te lossen door er nieuwe zuigerveren in te doen, maar ik houd er zelf niet van om opgelicht te worden en doe dat ook andere niet aan.
Dus dan maar een ander blok.
Niet zo hard zoals deze is gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mwa, als je hem regelmatig koud aardig open trekt slijt het ook allemaal wat harder.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:15 schreef chiren het volgende:
Geen stomme vraag hoor, veel (oudere) motoren hebben alleen een lampje dat gaat branden op het moment dat hij bijna leeg is en dus geen aparte meter.
mijn motor is ui 1994 en heeft zelfs dat niet eens, ik doe alles op de dagteller, maar die heeft me al eens in de steek gelaten, dus mijn volgende motor MOET een meter (of lampje) hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:15 schreef chiren het volgende:
Geen stomme vraag hoor, veel (oudere) motoren hebben alleen een lampje dat gaat branden op het moment dat hij bijna leeg is en dus geen aparte meter.
Mijn Kawa die te koop staat heeft een lampjequote:Op donderdag 26 maart 2015 16:43 schreef skittelman het volgende:
[..]
mijn motor is ui 1994 en heeft zelfs dat niet eens, ik doe alles op de dagteller, maar die heeft me al eens in de steek gelaten, dus mijn volgende motor MOET een meter (of lampje) hebben
ahh die ninja, nee die mag ik niet van mijn vriendin, ik mag van haar niet dood thuiskomenquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:45 schreef chiren het volgende:
[..]
Mijn Kawa die te koop staat heeft een lampje
Ohja dat doodrijden argument weerquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
ahh die ninja, nee die mag ik niet van mijn vriendin, ik mag van haar niet dood thuiskomen
waar staat de suzuki trouwens (ik gok ergens in de buurt van Dordrecht)
Yep,quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
ahh die ninja, nee die mag ik niet van mijn vriendin, ik mag van haar niet dood thuiskomen
waar staat de suzuki trouwens (ik gok ergens in de buurt van Dordrecht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |