abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:57:18 #51
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150643937
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dolle demonstranten die op een checkpoint af komen rennen? Seriously?

Het begon vreedzaam en is later geëscaleerd.

Syria conflict: from peaceful protest to civil war
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-21797661
De harde soennitische kern en de veiligheidstroepen hebben het altijd al met elkaar aan de stok gehad, al decennia is dat zo. Weinig vreedzaam aan. Deze groep verpest het ook voor de rest.
Say what?
pi_150644064
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:52 schreef Rica het volgende:

[..]

Die tonen aan dat er wellicht meer speelt dan een "bloeddorstige dictator en een onschuldige bevolking die vrij wilt zijn" (pinkt traantje weg)

Laat ik jou ook eens iets vragen

Waarom heb je deze titel gedaan in plaats van: "Regime Assad martelde volgens SOHR 13000 mensen dood"

?
Ik heb gewoon de titel van het oorspronkelijke bericht van Powned gekopieerd. Eigenlijk ga ik er wel vanuit dat men slim genoeg is om in te zien dat dit een schatting, indicatie, is.

Verschillende partijen hebben verschillende belangen. Dat er daadwerkelijk op grote schaal gemarteld wordt, lijkt me gezien de situatie, heel goed mogelijk.
pi_150644184
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:04 schreef Rica het volgende:

[..]

Wat hebben de protesten van de afgelopen jaren in Syrië, Iran, Venezuela en Oekraine gemeen?

Onbekende schutters die zowel op pro als anti demonstraties willekeurig mensen doodschieten.

In Syrie en Oekraine is het gelukt om op die manier een oorlog uit te lokken, in Venezuela en Iran net niet.

Een iets andere versie dan je SOHR sesamstraat verhaaltjes.
Gewoon dezelfde onverifieerbare, dubieuze claims die het SOHR maakt.
pi_150644246
Talloze mensen hier kijken graag de andere kant op als Assad mensen laat martelen.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:14:38 #55
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150644625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:05 schreef luxerobots het volgende:
Talloze mensen hier kijken graag de andere kant op als Assad mensen laat martelen.
De VS en EU ook hoor, er is nog geen coalitiebom gevallen op troepen van het Syrisch leger.

Ze helpen ook mee bij het slopen van ISIS.
Say what?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:19:18 #56
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_150644791
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb gewoon de titel van het oorspronkelijke bericht van Powned gekopieerd. Eigenlijk ga ik er wel vanuit dat men slim genoeg is om in te zien dat dit een schatting, indicatie, is.

Verschillende partijen hebben verschillende belangen. Dat er daadwerkelijk op grote schaal gemarteld wordt, lijkt me gezien de situatie, heel goed mogelijk.
Desalniettemin breng je een claim van een propaganda organisatie die notabene in Londen zit als feit.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_150644842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:14 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

De VS en EU ook hoor, er is nog geen coalitiebom gevallen op troepen van het Syrisch leger.

Ze helpen ook mee bij het slopen van ISIS.
Daar heb je een punt.

Als morgen IS niet meer zou bestaan, zou ik dat zien als goed nieuws. Echter zouden de troepen van Assad en diverse andere clubjes in dat gat springen. De strijd gaat dan verder en er zou een klopjacht ontstaan op iedereen die IS steunde. Kortom, er is dan nog geen oplossing voor het conflict.
pi_150645142
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:19 schreef Rica het volgende:

[..]

Desalniettemin breng je een claim van een propaganda organisatie die notabene in Londen zit als feit.
Ondanks dat deze man in Londen zit kan hij een beeld schetsen van de situatie in Syrië. In deze tijden van internet en telefonie kan hij gewoon contact houden met diverse medewerkers/vrijwilligers in Syrië. Als hij niet in Londen zou zitten, zou hij ook opgepakt of vermoord worden.

Ik breng geen claim van een ''propaganda organisatie'' als feit. Als je de OP had gelezen, had je gelezen dat er staat: ''De cijfers zijn moeilijk of niet te controleren in het door burgeroorlog verscheurde land''. Zelf herhaal ik nog eens dat de cijfers moeilijk te checken zijn.

Verschillende partijen hebben verschillende belangen en alle partijen bedienen zich van propaganda.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 14-03-2015 23:22:26 ]
  zondag 15 maart 2015 @ 20:11:38 #59
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150674307
Toeval of niet, één dag nadat anti Assad club SOHR met dat nieuws komt, krijgen we dit uit de VS:

http://www.nu.nl/buitenla(...)nderhandelingen.html

Ik vind wel dat veel toevalligheden leiden naar exit Assad.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_150703268
Iran en Assad :r
  maandag 16 maart 2015 @ 17:12:36 #61
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150703556
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:06 schreef Atak het volgende:
Iran en Assad :r
Heb er ook weinig mee. Maar dat betekent niet dat je in blinde furie alle andere zaken maar moet vergeten.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')