Ik heb aangegeven dat men mij gewoon in een kartonnen doos mag proppen en dan de oven in.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn kist wordt iig zwart, mijn zoon weet dat ik niet in zo een grenen ding wil liggen, dus ik zei je haalt bij de Gamma een flinke pot zwarte verf en een roller en je verft dat ding zwart!!
We hadden nog op je willen wachten, maar duurde te lang.....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, ff weg en topic al vol.
Heej het is nog geen 00:00 uur geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, ff weg en topic al vol.
Sinterklaas op de bok....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met begrafenis spektakel heb ik wel wat ervaring, ik neem een zwarte koets met 4 witte paarden.
Die knollen zijn gratis en de koets ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
Goedkope kist want later gaat de fik er toch in
Daarvoor heb je toch zelf een verzekering.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wilde gedoneerd worden aan de wetenschap, maar dat willen er te veel nu.
Verder boeit het me niet zo wat er gebeurt met me, als het maar niet te veel kost voor mijn kinderen.
Val onder het chemisch afval.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wilde gedoneerd worden aan de wetenschap, maar dat willen er te veel nu.
Klopt, dat het ze niets extra's kost dan, ze moeten in ieder geval opletten. Deed ik dus niet bij mijn moeder en ja hoor, zelfs daar ben ik mee genaaid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch zelf een verzekering.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:25 schreef vaduz het volgende:
Een uitvaartverzekering is echt de grootste geld verspilling die je maar kunt bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |