Ufo's? !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:50 schreef tweemeter het volgende:
Al die mods die nu komen Voetpaden waar je gebouwen aan vast kunt doen, ufo's, day-night cycle
Toppie. Ik had die gif ergens gezien maar vond hem niet meer terug. Ik wou ook zoiets bouwenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:48 schreef Divje het volgende:
De herontwikkeling van m'n industrie in volle gang
[ afbeelding ]
Handige asset, gebaseerd op: http://gfycat.com/DisgustingJealousDugong#
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=407185463
Die asset is het net niet helemaal, moet alsnog dingen aan gaan passen. Maar goed, moest sowieso al uitvogelen hoe 'm uit te breiden voor meer zoning.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Toppie. Ik had die gif ergens gezien maar vond hem niet meer terug. Ik wou ook zoiets bouwen
Alles werkt naar verwachting dus?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:00 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
7000+ inwoners/werkers in het full derp town district en geen files .
Nice, ook maar eens proberen morgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar toch, ik weet zeker dat de centrale rotonde gaat werken. Buitenste rand komt iedereen binnen en binnenste rand gebruikt iedereen om op de andere hoofdwegen en nu ook om de deelcentra in te komen, als het goed is rijden ze elkaar helemaal niet meer in de weg en ze gebruiken de binnenste rotonde volledig nu, alle rijbanen zegmaar.
[ afbeelding ]
Ik maak er wel eentje na in asset editor en link het hierquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:04 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nice, ook maar eens proberen morgen.
Nog wel, ik ga het nu ff stresstesten met een zooi extra office gebouwen en wat commercial zooi . Kijken of het bij 10000 ook zo leuk is.quote:
oh nice, dat scheelt me weer werkquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik maak er wel eentje na in asset editor en link het hier
jij wist toch met welk programma je gebouwen ed kon maken ofniet?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog wel, ik ga het nu ff stresstesten met een zooi extra office gebouwen en wat commercial zooi . Kijken of het bij 10000 ook zo leuk is.
Sketchup pro is de makkelijkste maar nog steeds te moeilijk voor mij .quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:24 schreef boik het volgende:
[..]
jij wist toch met welk programma je gebouwen ed kon maken ofniet?
Bekend probleem. ik heb daar een truuk op verzonnen door de wegen niet iets anders aan te sluiten. Ik post morgen screenshots.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens (en meisje), ik heb ergens hulp bij nodig... de allereerste afrit en oprit naar de snelweg lagen er natuurlijk al. Ik heb vervolgens een zesbaansweg aangelegd en de af- en oprit daar op aangesloten. Het nare is dat de auto's die vanaf de snelweg komen linksaf kunnen slaan om er direct weer op te rijden:
[ afbeelding ]
Wat kan ik het beste doen? De hele zesbaans die eigenlijk alles met mekaar verbindt slopen en vervangen voor twee twee- of driebaans one-way roads met afslagen of niet?
Zo ziet de rest er nu uit:
[ afbeelding ]
De wegen die er op aansluiten zijn dus gewone wegen vanwaar ze links en rechts af kunnen slaan
Minstens één screenshot waar ik je deze zie gebruiken .quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:08 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
oh nice, dat scheelt me weer werk
met SC5 heb ik mij zeer vermaakt, maar ik ga mij denk ik nog meer vermaken met skylines, maar dat ligt er wel aan of het verkeersmanagment probleem niet teveel de kop op steekt bij >100k inwoners..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:47 schreef Laser. het volgende:
Wat vinden jullie nou van Cities Skylines?
Ik had me toch best wel flink vermaakt met SimCity 5 ondanks die 8.500 bugs. Zit nu ook aan deze game te denken.
Zolang ik zulke derps aan kan maken zal verkeer geen probleem zijn .quote:Op zaterdag 14 maart 2015 03:11 schreef mschol het volgende:
[..]
met SC5 heb ik mij zeer vermaakt, maar ik ga mij denk ik nog meer vermaken met skylines, maar dat ligt er wel aan of het verkeersmanagment probleem niet teveel de kop op steekt bij >100k inwoners..
mijn stad had tot 100k weinig grote problemen, daarna werd het toch wel een issuequote:Op zaterdag 14 maart 2015 03:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang ik zulke derps aan kan maken zal verkeer geen probleem zijn .
[ afbeelding ]
Moddable . Ik weet nog niet eens of ze het wel gaan fixen, who cares? .quote:Op zaterdag 14 maart 2015 03:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn stad had tot 100k weinig grote problemen, daarna werd het toch wel een issue
achja, morgen eens kijken of ik daar nog wat aan kan fixen..
http://steamcommunity.com(...)07055819&searchtext=
was te verwachten dat die eraan zat te komen.. gaan ze in een patch vast fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |