Nee denk het niet. Ik mag voor een lokale kroeg op pad vanavond.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Alleen waarschijnlijk niet hetzelfde feest!
Das een goed teken toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets afgevallen dus![]()
Maar ook niet aangekomen![]()
Al schijnt stilstand achteruitgang te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |