Het is ook teveel eigenlijk maar ik zoek voor iemand een computer en die heeft haast dus dan mag het wat kostenquote:
En dan is deze nog zelfs (stukken) beter dan de zogenaamde "GamePc's" die worden aangeboden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:57 schreef LethalNinja het volgende:
+2 punten voor TS, eindelijk een keer iemand die niet bij zijn pc zet dat het een game pc is terwijl dat niet zo is
Of niet danquote:Op zondag 15 maart 2015 11:39 schreef Pap89 het volgende:
[..]
En dan is deze nog zelfs (stukken) beter dan de zogenaamde "GamePc's" die worden aangeboden.
"Kan Oblivion op medium(!) afspelen!"
boehoequote:Op zondag 22 maart 2015 09:13 schreef Prowl het volgende:
V&A begint zo best wel nutteloos te worden als users toch de moeite niet nemen om te reageren op een bod en alles toch liever via andere sites verkopen
Gooi op slot dan!quote:Op zondag 22 maart 2015 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wees dan zo netjes om een TR te plaatsen.
serieus? waarom zet ik ze dan altijdquote:
ik deed het ook altijd vrolijk als de zut verkocht was...quote:Op maandag 23 maart 2015 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor andere zaken? Het is de taak van TS om een slotje aan te vragen.
Dat wordt ook zeer gewaardeerd, maar ik probeer TS'en altijd wat mee te geven, gezien ze de policy meestal al niet doorlezen. Het werkt alleen niet altijd, dit is een prima voorbeeld.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:51 schreef Geckoo het volgende:
[..]
ik deed het ook altijd vrolijk als de zut verkocht was...
je neemt het wel heel serieus of niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat wordt ook zeer gewaardeerd, maar ik probeer TS'en altijd wat mee te geven, gezien ze de policy meestal al niet doorlezen. Het werkt alleen niet altijd, dit is een prima voorbeeld.
Is ook een serieus subforum.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
je neemt het wel heel serieus of niet?
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef rene90 het volgende:
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/de_coole_kastaar/slot.gif]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |