mooi op tijd , fijn dat je hier was maatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik zoek m'n bed maar eens op, normaal lig ik altijd al om 21.00 of zo in bed.
ok keistoer manquote:
ik hoef niet stoer te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ga heen, ik dacht eerst jij bent mede Woensel pauper maar nu...
dronkenquote:
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:
ah okequote:
dat is skaffaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef Thezappa het volgende:
als ik moest gokken dacht ik iets met wiet
Ik ben niet eens blondquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:40 schreef deadprez het volgende:
woensel heeft geen goede invloed gehad op het blonde nerdje die opeens op de kruisstaat ging wonen
Onder invloedquote:
typ je nog wel strak dan, als ik patjajsjs ben dan kan ik niets meerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben niet eens blond
Ik zou zeggen dat ik ook geen nerd was maar wie hier zou dat geloven.
[..]
Onder invloed
Tijd zat om elk berichtje 5x opnieuw te lezenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
typ je nog wel strak dan, als ik patjajsjs ben dan kan ik niets meer
pampertyfusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat is dan ook weer de meer elegantere term voor stronken?
gwn de normale staat waarin echte stratibois dagelijks verkerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat is dan ook weer de meer elegantere term voor stronken?
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tijd zat om elk berichtje 5x opnieuw te lezen
De ekte stratibois hier willen me vooral 'sos' aansmeren geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn de normale staat waarin echte stratibois dagelijks verkeren
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn de normale staat waarin echte stratibois dagelijks verkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |