ik vind paddo's überhaupt niet heel chillquote:
Het was ook zeker jouw idee?quote:
hjb brijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jesper je bent echt een mnogool ahahaha
ik rook al jaren paddo's die sporen kicken dan echt mega hard inquote:
ik heb 5 x gedaan , 5 x teveel , beter chemicalsquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind paddo's überhaupt niet heel chill
Sporen op rijst eten. Daar wordt je ook zo knars van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik rook al jaren paddo's die sporen kicken dan echt mega hard in
nog nooit van gehoord , doe je dit op een booreiland?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Yeah. Drogen, vermengen met wiet en een jonko van draaien.
jaja brian ,quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
hoink die op een gegeven moment mijn voornaam zegt![]()
en dan snel: shit dat ging mis ik bedoelde toto
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
Hoe praat hoinkquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
ja , door de naziquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sporen op rijst eten. Daar wordt je ook zo knars van.
Nauurlijk niet, en ook geen druppel alcohol. 0 policy. Veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord , doe je dit op een booreiland?
ik lig er niet wakker van, tbh, als ik herstel na deze operatie, tyf ik toch weer op uit nederlandquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha
lkkr voor je ik hoop dat iedereen nu weet waar je woont waardoor je nooit meer stomme opmerkingen kan maken
rustig met mijn mattie tot hequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha
lkkr voor je ik hoop dat iedereen nu weet waar je woont waardoor je nooit meer stomme opmerkingen kan maken
ik noemde plukdester vorige week ook per ongeluk bij z'n naamquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:
nee prima dj stemquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Hoe praat hoink
zeker als een nurtje
maar niet van FOK! tochquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van, tbh, als ik herstel na deze operatie, tyf ik toch weer op uit nederland
weet ik beide nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik noemde plukdester vorige week ook per ongeluk bij z'n naam![]()
Hoink later ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |