kreeg vorige keer ook extra, maar toen ging ik ook echt wel dood van de pijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
regel morfine dan , doe alsof je extra pijn hebt, voor je klb bro's
maar weer helemaal terug ? of heb je psychische problemen nu?quote:
Daar geniet je wel van hè vieze junk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef deadprez het volgende:
morfine is echt fucking epic, heb dat ook gekregen toen ik blindedarmontsteking had
was ook wel nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Daar geniet je wel van hè vieze junk.
wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef deadprez het volgende:
gvd met kenker erge pijn drie kwartier naar het ziekenhuis gelopen omdat m'n vriendin dacht dat het allemaal wel mee zou vallen en geen ambulance wilde. Paar keer bijna out gegaan van de pijn.
kkhoer
hahahah verzekeringetjes niet in orde he jongemanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef deadprez het volgende:
gvd met kenker erge pijn drie kwartier naar het ziekenhuis gelopen omdat m'n vriendin dacht dat het allemaal wel mee zou vallen en geen ambulance wilde. Paar keer bijna out gegaan van de pijn.
kkhoer
jep, weet ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wtfdat is wel vrij ziek man
blidnedarmonsteking voel je echt wel, en als hij knapt... dan ben je echt genaaid
heeft er geen zak mee te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hahahah verzekeringetjes niet in orde he jongeman
Dikke (ahaha dikke:p) struggles overal ik ga zo slapen, met jou danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar weer helemaal terug ? of heb je psychische problemen nu?
goed welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dikke (ahaha dikke:p) struggles overal ik ga zo slapen, met jou dan
ja wat moest ik anders? taxi was onbetaalbaar voor ons.quote:
wel beetje stom he, je betaald voor die shit , boeiend danquote:
volgende keer gewoon ambu bellen, fuck haarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat moest ik anders? taxi was onbetaalbaar voor ons.
had ik betaald voor je , had dm gedaan , geen probleem ,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat moest ik anders? taxi was onbetaalbaar voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |