mijn*quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat boek was vandaag van mij
Maar drugs zijn coollllllquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:15 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is nu wel duidelijk.
ik smeer met acid altijd poep in mijn gezicht , jij danquote:
ik wil jou echt klappen met je gayass smileysquote:
Maakt niet uit, kan gebeurenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En zelfs nu is het nog niet helder. Sorry, ik ben secuur in dit soort dingen, misschien is de LOI iets voor je. Amenth typt nog beter Nederlands dan dit.
ja hij wilt even stoer doen op het forum, de mongoolquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:15 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is nu wel duidelijk.
Het heeft helemaal niks te maken met tegenwoordige- en verledentijd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat boek van vandaag was van jouw?
Oh, ik houd het toch wel graag beschaafdquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik smeer met acid altijd poep in mijn gezicht , jij dan
wrm blijf je happenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks te maken met tegenwoordige- en verledentijd.
Moet jij zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja hij wilt even stoer doen op het forum, de mongool
ben je geen eckte..minimaal 400uglquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik houd het toch wel graag beschaafd
Ghehehehe heldquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil jou echt klappen met je gayass smileys
Waar komen die frustraties toch vandaan man?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja hij wilt even stoer doen op het forum, de mongool
weinig sexquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar komen die frustraties toch vandaan man?
shit dit is wss waarom ik altijd onvoldoendes haal in nederlandsquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wijn, ook hier is het stam + w
Ik vind Isaac maar een nare jongeman.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar komen die frustraties toch vandaan man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |