wacht maar tot iemand anders hier langs waait hahahquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gelukkig heb je me niet genote als een echte nazi
Ik wil je wel noten hoor, als je je daar beter door voelt. Maar dat is weer zo'n anticlimax.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gelukkig heb je me niet genote als een echte nazi
Doe je nog een lekker Kudje voor het slapengaan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb geen ruimte meer op de Soundcloud. Heb nog 19 minuten.
lees mijn notes eens voor dan? mijn 3 stuksquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil je wel noten hoor, als je je daar beter door voelt. Maar dat is weer zo'n anticlimax.
no way dat jij maar 3 notes hebquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
lees mijn notes eens voor dan? mijn 3 stuks
maar 3 notes hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
klb hèquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
Waarom doen mensen hier altijd zo boos?
het heet niet voor niets de klaagbaakquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
Waar zijn je banaantjes?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
hjb gewoonquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
Elastiekje om hun balletjesquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
Hehe, moest stiekem lachen, maar ik wil ze wel voorlezen, maar dan ben ik een uurtje of twee bezig (aannemend dat je het sfeervol wil hebben, met kaarslicht en alles).quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:24 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee, er zijn mods die je meteen noten als je ze een mongooltje noemtquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil je wel noten hoor, als je je daar beter door voelt. Maar dat is weer zo'n anticlimax.
even testen:quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee, er zijn mods die je meteen noten als je ze een mongooltje noemt
mag ik meedoenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we haar pakken met onze banaantjes
Oh dat doe ik sowieso niet, ik noem veel users ook mongooltjes, dus dan zou ik zelf ook iets van 8000 notes hebben ondertussen, dat zou kansloos zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee, er zijn mods die je meteen noten als je ze een mongooltje noemt
haha ja ...heb jij mij er wel eens eentje gegeven>?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, moest stiekem lachen, maar ik wil ze wel voorlezen, maar dan ben ik een uurtje of twee bezig (aannemend dat je het sfeervol wil hebben, met kaarslicht en alles).
Note +1quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
even testen:
Wat een mongooltje die LompeHork.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
even testen:
Wat een mongooltje die LompeHork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |