Chisnall ging toen in Veldhoven met iedereen op de foto in tegen stelling tot Vicent en mvg. Dan ben je wel een held. Mvg wel weer goed. Gaat dit jaar weer veel prijzen pakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Anderson en Chisnall de enige die puur is gebleven . Is potentieel ook top 4 materiaal
Is ook gewoon een aardige normale gast die het niet hoog in zijn bol heeft .quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chisnall ging toen in Veldhoven met iedereen op de foto in tegen stelling tot Vicent en mvg. Dan ben je wel een held. Mvg wel weer goed. Gaat dit jaar weer veel prijzen pakken.
Ja en Lewis een lambal die geen enkele progressie boekt. Hele andere mentaliteit dan mvg. Ik.ga trouwens even pitten slaap ze!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is ook gewoon een aardige normale gast die het niet hoog in zijn bol heeft .
Mvg wel ja . Anderson begint weer te choken en Taylor dart op zijn laatste pijlen
Lewis is vrij dom eigenlijk , nog dommer dan Mvgquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en Lewis een lambal die geen enkele progressie boekt. Hele andere mentaliteit dan mvg. Ik.ga trouwens even pitten slaap ze!
Dat ligt dan meer aan jou dan aan de clubsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:26 schreef Iwanius het volgende:
Even los van Ajax maar ik vind die hele EU league een vrij droevig geheel qua aanspreekbare clubs.
Een uur voorbeschouwingquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
17:45 Start van de uitzending
18:00 Dinamo Moskou v Napoli
20:00 Nabeschouwing + Voorbeschouwing Ajax v Dnipro
21:00 Ajax v Dnipro
Je kan niet lezen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een uur voorbeschouwingDat wordt vast een aaneenschakeling van televisiehoogtepunten.
15 minuten reclame, 30 minuten AJAX, 15 minuten MOSNAPquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk echt dat ze lang over Moskou - Napoli gaan babbelen
Sierd verdient een wedstrijd van niveauquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef tralalala het volgende:
Sierd niet de wedstrijd van Ajax laten doen.
Leo Driessen
Ja maar ja maar Insigne is geblesseerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Een totaal overbodige aankoop weer van Napoli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |