Waarom kijk je via een streamquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat ik een trage stream had, maar het is alleen Ajax dat traag beweegt...
Goeie don. Ben je bij moeders de vrouw of zit je alleen in Brussel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat ik een trage stream had, maar het is alleen Ajax dat traag beweegt...
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
Waarom niet? Ik prefeer ook een stream dan mijn tv aan te zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Godver, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Je hebt het toch bewust meegemaakt, lapzwans?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, ik ga het niet opzoeken.
Ja was zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, ik ga het niet opzoeken.
Eeeeuuuh hoezo danquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik prefeer ook een stream dan mijn tv aan te zetten.
"de gifs die ik post"quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Jouw gifs''. Ik zie geen watermerk.
Ja, zoals Pienaar die bijna vanaf het veld de catacombe in werd geduwd omdat hij te traag wisselde, mooi man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt het toch bewust meegemaakt, lapzwans?
Ik ken wel wat leuke gifs met een Mr Stylo watermerkquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Jouw gifs''. Ik zie geen watermerk.
Dreigingquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
Dreiging van Ajax, dan zal zo wel de 2-0 vallen.
Doe eens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken wel wat leuke gifs met een Mr Stylo watermerk
Zowaar.. relatief.. een helft van de 2e helft..quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef Brammess het volgende:
Boilessen speelt gewoon zowaar een relatief foutloze tweede helft
Hij heeft nog geen bal gehad. Alles is relatief.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zowaar.. relatief.. een helft van de 2e helft..
Toch wel treurig als je daar al tevreden mee moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |