ik was dat topic aan het lezenquote:
nog zo'n 8 delen, geen idee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef deadprez het volgende:
hoe loopt het af? heb geen zin meer om verder te lezen
gewoon letterlijk een paprika?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef sperzieboontjes het volgende:
Geen oreo en geen Autodrop, dus ik nu paprika.
ja, maar weet je wat nog lekkerder is? paprika pringles.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, rode paprika in reepjes. Is heel lekker hoor.
en dat is je avondeten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, rode paprika in reepjes. Is heel lekker hoor.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, maar weet je wat nog lekkerder is? paprika pringles.
heb je anorexia ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:39 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik heb ook niet elke dag zin om te koken.
#viesdunquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:39 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Toen ik op mezelf woonde toch vaak een pizza'tje, of iets anders dat echt makkelijk klaar te maken wasquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:39 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
daarom nooit uit huis gaan, wajong nemen en je moeder alles laten kokenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Toen ik op mezelf woonde toch vaak een pizza'tje, of iets anders dat echt makkelijk klaar te maken was
Mja, dan stond je regelmatig om 5.30 naast bed, 6.15 richting het werk, 7 beginnen, tot 16.00, dan nog terug, boodschappen, douchen, dan zit je rond 17.30 en moet je nog koken.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom nooit uit huis gaan, wajong nemen en je moeder alles laten koken
probeer een volledige maaltijdquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:41 schreef sperzieboontjes het volgende:
Nee ik heb geen anorexia. Ik kan altijd nog iets anders pakken als ik honger heb.
zal jou eens pakkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:41 schreef sperzieboontjes het volgende:
Nee ik heb geen anorexia. Ik kan altijd nog iets anders pakken als ik honger heb.
ik klap die bitchquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |