Dat vind ik een beetje onaardig. Ze is misschien klein, maar ze past echt niet in zo'n automaat. En zeker niet door dat dingetje waar je de prijs uit kunt halen. En je vriendin in zo'n automaat stoppen vind ik ook niet echt kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ongelijk dan?Iedereen zou LB willen winnen op de kermis.
Ik ben geen pimpquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onaardig. Ze is misschien klein, maar ze past echt niet in zo'n automaat. En zeker niet door dat dingetje waar je de prijs uit kunt halen. En je vriendin in zo'n automaat stoppen vind ik ook niet echt kunnen.
Wat ben jij een onaardige man zeg.
Is ook een klootzakquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje onaardig. Ze is misschien klein, maar ze past echt niet in zo'n automaat. En zeker niet door dat dingetje waar je de prijs uit kunt halen. En je vriendin in zo'n automaat stoppen vind ik ook niet echt kunnen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fuck offquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Fylax het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00-23.00 Straks op GutterFM
Luisteren jullie ook mee?
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef Fylax het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00-23.00 Straks op GutterFM
Luisteren jullie ook mee?
Dem memoriesquote:
quote:
Nee?quote:
oja we zouden ooit nog gaan spelen.quote:
Inderdaad..quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja we zouden ooit nog gaan spelen.
Kwam omdat je er teveel over ging praten en ik wou hatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |