quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En kunnen we allemaal wat minder onzeker godwaterregallemaal doen? Als je gewoon lekker prutst is het goed toch
? Komt altijd wel wat leuks uit. Je krijgt geen portfolioeindgesprek en niemand wordt boos als je buiten de lijntjes kleurt of je glitterstickers (
) scheef zitten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En kunnen we allemaal wat minder onzeker godwaterregallemaal doen? Als je gewoon lekker prutst is het goed toch
? Komt altijd wel wat leuks uit. Je krijgt geen portfolioeindgesprek en niemand wordt boos als je buiten de lijntjes kleurt of je glitterstickers (
) scheef zitten.
Ff uploaden bij profotonet voor 15u, heb je ze morgen in de brievenbusquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:34 schreef Butterflower het volgende:
Mooie boekjes!
Ik heb ook het geboortekaartje van S er in geplakt, leek me wel makkelijk voor het adres!
foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken
Hoop dat ik het niet vergeet
Thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:46 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ff uploaden bij profotonet voor 15u, heb je ze morgen in de brievenbus
Creatief is geen vereiste hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:18 schreef LuDann het volgende:
Oeh, tof idee!
Ik ga even heel hard nadenken of ik wel creatief genoeg ben hiervoor en of ik genoeg tijd heb. Over 2 dagen is de deadline voor aanmelden al he? En dan 5 dagen tot mijn boekje klaar moet zijn?
Ik ken alleen vrijwel niemand in OUD, behalve de mensen uit het Z&G topic.
ja precies dat!quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 8 pagina's, dat zijn dus 4x2 pagina's?
In de OP staat 8 of 4 dubbele, maar ik snap het niet.
Ja, 4x2. (Zo lees ik het tenminste)quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 8 pagina's, dat zijn dus 4x2 pagina's?
In de OP staat 8 of 4 dubbele, maar ik snap het niet.
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies dat!
Heb je de kleurplaat gespot?
nee joh, zoveel tijd heb ik niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef mousemicky het volgende:
SQ, was niet cynisch. In die van jou zit gewoon nu al 10 keer zo veel werk als in die van mij
Maar vandaag vrij en J. op KDV, ik ga ook maar eens aan de knutsel...
Jaaaah, J. kan al heel goed tekenen hoor. Ik heb vorige week een tekening gekregen met papa, mama, J en poes er op het is maar goed dat oma dat er bij vertelde...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga mn baby gewoon in jullie boekjes laten verven met zn voetjes.
En dan glitterpoeder erop!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga mn baby gewoon in jullie boekjes laten verven met zn voetjes.
wat flauw zeg!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:30 schreef mousemicky het volgende:
Ja, ik had dus tot vanochtend alleen die rechterpagina's, maar dat was toch wat saai. Mijn neurotische ik wou t overzichtelijk houden. Dus nu maar aan t knippen en plakken geslagen, en ik kreeg er lol in (en ruzie met de plakband, moet toch echt maar lijm gaan kopen....)
Ik hoop niet dat iedereen nu 16 pagina's verwacht hoor, dat ga ik tijdtechnisch niet redden denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |