en zaten ook foam regenbogen bij (en een lilleke wizzardquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:22 schreef Hilzillah het volgende:
Die wil ik Faz! Ik hou van eenhoornsén glitters!
![]()
Die plaatjes vond ik dan weer niet in de foldersquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef Radyhyn het volgende:
Bwehehe dat heb ik van de week toevallig ook op de 'likes' pagina in mijn boekje gezet... unicorns, rainbows and glitter
Ik verheug me op jouw bijdrage in mijn boekje hè!quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:41 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
en zaten ook foam regenbogen bij (en een lilleke wizzard)
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik verheug me op jouw bijdrage in mijn boekje hè!
Ja! Als ik morgen beetje op tijd uit mn werk kan geraken ga ii nog gauw even de stad in denk ik!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie nu bij flying tiger zwarte gebonden blanco boekjes voor 3 euro. Wie nog zoekt
Thanksquote:
Hihi thanksquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:28 schreef Radyhyn het volgende:
Gaaafff MaJo!
Muse!
Beatles
Het zijn ook niet echt voorkeuren hoor.. maar meer dingen die ik leuk vind enzo
Heb je iets soortgelijks?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:40 schreef Hilzillah het volgende:
Majo, ik kan geen foto maken want boekje niet thuis.... Maar 2 zielen, again hè!
doen we morgen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maarreee. Als er 30 maart verzonden moet worden, wordt het dan geen tijd om groepjes te gaan maken... ???
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maarreee. Als er 30 maart verzonden moet worden, wordt het dan geen tijd om groepjes te gaan maken... ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |