dat maakt het wat meer random. daarbij is de inschrijving nog niet geslotenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik snap t probleem niet zo, de lijst is toch prima zo? 2 groepen met deelnemers waarom dan loten?
Nee dat klopt, maar dan kun je toch om en om toevoegenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt het wat meer random. daarbij is de inschrijving nog niet gesloten
dan gaan mensen wachten met aanmelden om in een bepaalde groep terecht te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar dan kun je toch om en om toevoegen
Nvmquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan gaan mensen wachten met aanmelden om in een bepaalde groep terecht te komen![]()
groepjes maak je na aanmelding. Ik wil jou best onwillekeurig bij hilz loten hoor
Biedt bak popcorn aan aan Spees.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Godsamme zeg![]()
Gelukkig heb ik volg topic nog aan staan
is dat vergelijkbaar met stront op de vlieg?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef AwayTL het volgende:
Hahahaniet nodig. Als honing op een bij!
of het spek op de kat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat vergelijkbaar met stront op de vlieg?
Hier wil ik op antwoorden maar dat gaat te ver en stront vind ik wat ver gaan, maar hij zou mooi in de context passen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:10 schreef Skittles het volgende:
Ja hohoho. Wie is de stront en wie de vlieg? Namen en rugnummers!
Nou ja, ik kwam met de indeling waardoor er een rel ontstaatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Maak je geen zorgen majo, je bent geen rel begonnen
Gewoon zelf een nieuwe baby maken, zo heb ik het opgelostquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de indeling best ok. Maar het maakt me niet zoveel uit. Het is denk ik wel leuker om in een groep te zitten met mensen van jouw "lichting". De moeders van de verse babietjes ken ik voor een groot deel niet tot nauwelijks en dan is het wel een grotere uitdaging om de pagina's te vullen. Kost iets meer speurwerk. Dat gaat toch makkelijker als je mensen een beetje kent door het meeposten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |