Jij kunt toch gewoon een paar van die supertoffe kleurplaten toevoegenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik moet ook nog wel wat tweaken geloof ik.
Ik heb even terug gelezen, ik zie dat het eigenlijk alleen voor bekenden van OUD is. En dat ben ik niet. Het is idd een stuk persoonlijk dan ik dacht. Jammer de pammer dus, maar lekker meelurken is ook leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Creatief is geen vereiste hoor, als je maar denkt van ongv 8 boekjes 8 pagina's te kunnen vullen.
En qua kennen, that is up to you. Het heeft natuurlijk wel een persoonlijke grondslag.
Weet ook niet wanneer je ud is en hoe ver je bent met babyspul regelen.
Kortom, aan mij heb je nog niks..
foto's printen op werk, foto's printen op werk...
ja, dit dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:49 schreef mousemicky het volgende:
Huh, LuDann, maar jij schrijft toch al een tijd mee bij Z&G? Je hoeft echt geen jarenlange track record te hebben lijkt me. 't Is meer dat t een beetje vreemd is als er opeens mensen meedoen die nog maar 2 keer iets gepost hebben in OUD...
Dus als je mee wilt doen, gewoon doen toch?
Noh ik ken je wel hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef LuDann het volgende:
Oh, oke, lief van jullie.Voor mij is het lastig inschatten wanneer je nu een ''bekende'' bent. Zo veel post ik niet en voornamelijk in Z&G. Ik lurk wel veel en daardoor ken ik sommige users wel van naam die mij helemaal niet zullen herkennen. Vandaar.
En ik dacht dat iemand een aantal posts terug zich ook terugtrok omdat ze maar in 1 topic post? Dat kan ook over iets anders gegaan zijn, maar dat is een beetje raden voor mij.
Ik ga er nog even over nadenken, het is best een commitment en ik wil niet dat het aanvoelt als een ''moetje''. Maar het blijft vooralsnog een erg tof idee.
In dei nomine feliciter, die kennikquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef mousemicky het volgende:
Ok, gepimpt (t ging idd snel met behulp van wat knip-en-plakwerk)
Heb wat dingen geblurred, hoef niet al mijn persoonlijke info hier op fok!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In het eerste topic, als een van de eerstenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??
Ik vind m leuk hoor!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
In het eerste topic, als een van de eersten
Maar ik zal mijn onzekerheid opzij zetten en mijn best doen, het lijkt me wel heel leuk
Hier dus:
OUD / Round Robin 2015
Maar moet nog even verder aan de slag
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het hartstikke leuk en vrolijk hoor majo!
quote:
Geen reden om onzeker te zijn dusquote:
Bij de Bijenkorf verkopen ze prima boekjes en anders kun je ze ook online bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:53 schreef LuDann het volgende:
Ik heb net voor 30 euro aan knutselspullen gekocht. Kan moeilijk nog zeggen dat ik niet mee wil doen, want zonde van de spullen.![]()
![]()
Schrijf mij ook maar op dus! Ik denk dat ik het wel ga redden allemaal, onverwachte zaken daargelaten.
Heb alleen nog geen boekje gevonden. Vandaag de Bruna, kantoorboekhandel en Big Bazaar afgeweest, nergens A5 zonder lijntjes.
Oh tanks, die zien er leuk uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.paperstories.n(...)240-blanco-pagina-s/ bijvoorbeeld
Ja! 1 groep van 17, maar dan moeten we wel de doorlooptijd verkorten naar 1 week per boekje, anders duurt het zo langquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh tanks, die zien er leuk uit.![]()
Anders doe je 1 groepje van 17?*ziet ramp aankomen*
en minder pagina's, anders past ut nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:30 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja! 1 groep van 17, maar dan moeten we wel de doorlooptijd verkorten naar 1 week per boekje, anders duurt het zo lang
4 per persoon, dan hebben we dat gezeur niet van 8 bladzijden niet vol krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en minder pagina's, anders past ut niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |