Ken de theorie, de praktijk vind ik dan weer nietsquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is dat bij vrijwel iedereen op kantoor de oorzaak van moeheid en koppijn, uitdroging. Ik merk het ook als ik naar de WC ga, plas is donkergeel. Dat is al gewoon slecht, het moet doorzichtig zijn. Anders ben je al gedehydrateerd.
Dr. HeatWavequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is dat bij vrijwel iedereen op kantoor de oorzaak van moeheid en koppijn, uitdroging. Ik merk het ook als ik naar de WC ga, plas is donkergeel. Dat is al gewoon slecht, het moet doorzichtig zijn. Anders ben je al gedehydrateerd.
Ik drink nu elke dag minstens 5-6 bekers water, voel me stukken beter en fitter.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken de theorie, de praktijk vind ik dan weer niets
Heb vandaag meer vocht binnen gekregen dan gemiddeld, dus blijkbaar is het niet zo'n heilige oplossing voor mijquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink nu elke dag minstens 5-6 bekers water, voel me stukken beter en fitter.
Maar wat jij wil.
Dan heb je meer zout nodigquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb vandaag meer vocht binnen gekregen dan gemiddeld, dus blijkbaar is het niet zo'n heilige oplossing voor mij
Chocolade wou ik.. maar collega heeft verkeerd gehaald. Maar van chocolade word ik juist moequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je meer zout nodig
Of meer chocola
Of gewoon dat het 5 uur is
Jammer. Maar misschien als je straks naar buiten loopt dat je wat opknaptquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Chocolade wou ik.. maar collega heeft verkeerd gehaald. Maar van chocolade word ik juist moe
5 uur zou fijn zijn, maar ga nog uit eten met oud-collega. Niet echt veel zin meer in (helaas)
Wat een wild leven!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga ruig spareribs eten en Ajax kijken bij mijn vader vanavond.
Morgenavond borrel van het callcentre.
Ja, ik weiger regelmatig hell's angels op FB, pussiesquote:
Maak me gek!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weiger regelmatig hell's angels op FB, pussies.
Even betterquote:
Nee, niet! Nee!!!!quote:
Ja, ook al langer ziek toch?quote:
Geen idee, lees het echt net toevallig.quote:
Alzheimer lees ik net.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, lees het echt net toevallig.
Ik zit inmiddels op 1,5 liter gemiddeld. Als ik een dag maar een paar glazen drink dan voel ik dat wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink nu elke dag minstens 5-6 bekers water, voel me stukken beter en fitter.
Maar wat jij wil.
Hier ook zoiets ja. 1,5 a 2 liter meestal wel. Merk het ook meteen als het minder is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 1,5 liter gemiddeld. Als ik een dag maar een paar glazen drink dan voel ik dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |