Ken de theorie, de praktijk vind ik dan weer nietsquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is dat bij vrijwel iedereen op kantoor de oorzaak van moeheid en koppijn, uitdroging. Ik merk het ook als ik naar de WC ga, plas is donkergeel. Dat is al gewoon slecht, het moet doorzichtig zijn. Anders ben je al gedehydrateerd.
Dr. HeatWavequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch is dat bij vrijwel iedereen op kantoor de oorzaak van moeheid en koppijn, uitdroging. Ik merk het ook als ik naar de WC ga, plas is donkergeel. Dat is al gewoon slecht, het moet doorzichtig zijn. Anders ben je al gedehydrateerd.
Ik drink nu elke dag minstens 5-6 bekers water, voel me stukken beter en fitter.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken de theorie, de praktijk vind ik dan weer niets
Heb vandaag meer vocht binnen gekregen dan gemiddeld, dus blijkbaar is het niet zo'n heilige oplossing voor mijquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink nu elke dag minstens 5-6 bekers water, voel me stukken beter en fitter.
Maar wat jij wil.
Dan heb je meer zout nodigquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb vandaag meer vocht binnen gekregen dan gemiddeld, dus blijkbaar is het niet zo'n heilige oplossing voor mij
Chocolade wou ik.. maar collega heeft verkeerd gehaald. Maar van chocolade word ik juist moequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je meer zout nodig
Of meer chocola
Of gewoon dat het 5 uur is
Jammer. Maar misschien als je straks naar buiten loopt dat je wat opknaptquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Chocolade wou ik.. maar collega heeft verkeerd gehaald. Maar van chocolade word ik juist moe
5 uur zou fijn zijn, maar ga nog uit eten met oud-collega. Niet echt veel zin meer in (helaas)
Wat een wild leven!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga ruig spareribs eten en Ajax kijken bij mijn vader vanavond.
Morgenavond borrel van het callcentre.
Ja, ik weiger regelmatig hell's angels op FB, pussiesquote:
Maak me gek!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weiger regelmatig hell's angels op FB, pussies.
Even betterquote:
Nee, niet! Nee!!!!quote:
Ja, ook al langer ziek toch?quote:
Geen idee, lees het echt net toevallig.quote:
Alzheimer lees ik net.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, lees het echt net toevallig.
Ik zit inmiddels op 1,5 liter gemiddeld. Als ik een dag maar een paar glazen drink dan voel ik dat wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink nu elke dag minstens 5-6 bekers water, voel me stukken beter en fitter.
Maar wat jij wil.
Hier ook zoiets ja. 1,5 a 2 liter meestal wel. Merk het ook meteen als het minder is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 1,5 liter gemiddeld. Als ik een dag maar een paar glazen drink dan voel ik dat wel.
Discworld zal verdrinken in de tranen van A'Tuin.quote:
Ik ook minimaal een liter. Helpt wel. En veel thee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op 1,5 liter gemiddeld. Als ik een dag maar een paar glazen drink dan voel ik dat wel.
Heb je meer rustmomenten. Altijd goed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh! We hebben een nieuwe koffieautomaat op het werk. Nóg langzamer dan de vorige.De thee is iig wel een verbetering tov het oude kreng.
Vandaag, een glas appelsap, een kop thee, een beker melkquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, dan verzuur je toch compleet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag, een glas appelsap, een kop thee, een beker melk
Een echte fan lees ik welquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, lees het echt net toevallig.
Hier staat altijd een thermoskan met heet water binnen handbereik. Anders zou ik denk ik ook een stuk minder drinken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag, een glas appelsap, een kop thee, een beker melk
Het was te verwachten dat Q eerder wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Echte liefde.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was te verwachten dat Q eerder was
Dat was al lang duidelijk. Eenzijdig, maar vooruitquote:
quote:
Oh ja, dat is ontzettend kansloos om een minimale interesse te tonen in een auteur van wie je de boeken tof vindt. Waar haal ik ook de domme gedachte vandaan. Misschien omdat ik, ondanks dat ik geen boek van de beste man heb gelezen, wel weet dat hij al jaren ziek is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]of gewoon iemand die niet kansloos zich bezighoudt met het priveleven van iemand omdat ie toevallig leuke boeken schrijft
.
Het is voornamelijk weer eens, maar dat is fandroids eigen, UIT HET NIETS een sneer uit te delen waar deze totaal overbodig was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ontzettend kansloos om een minimale interesse te tonen in een auteur van wie je de boeken tof vindt. Waar haal ik ook de domme gedachte vandaan. Misschien omdat ik, ondanks dat ik geen boek van de beste man heb gelezen, wel weet dat hij al jaren ziek is.
Gefeliciteerd.quote:
Ik word elke dag wakker gemaakt door bouwvakkers, scheelt wel weer de wekker zetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:55 schreef Samzz het volgende:
Wakker worden omdat er iets in huis omtieft wat een teringherrie maakt... Lijst van de muur gedonderd.
1) Wat heeft android hier in hemelsnaam mee te maken? Over uit het niets gesproken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voornamelijk weer eens, maar dat is fandroids eigen, UIT HET NIETS een sneer uit te delen waar deze totaal overbodig was.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Dat jullie daar altijd eenhandje van hebben, uit het niets mensen aanvallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) Wat heeft android hier in hemelsnaam mee te maken? Over uit het niets gesproken.
2) Ik verbaas me gewoon over dat je zegt een liefhebber van zijn boeken te zijn, en niks over de schrijver weet.
Echt fantastischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Ik word elke dag wakker gemaakt door bouwvakkers, scheelt wel weer de wekker zetten.
Ik vind de boeken van David Baldacci tof. Ik weet verder niks over hem. Kan ik nu geen liefhebber van die boeken zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) Wat heeft android hier in hemelsnaam mee te maken? Over uit het niets gesproken.
2) Ik verbaas me gewoon over dat je zegt een liefhebber van zijn boeken te zijn, en niks over de schrijver weet.
Waarom zou ik iets moeten weten over een auteur als ik zijn/haar boeken leuk vind om te lezen? Zie die link ook niet echtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik verbaas me gewoon over dat je zegt een liefhebber van zijn boeken te zijn, en niks over de schrijver weet.
Ligt het niet. Ik vond het ook een ietwat vreemde opmerking. Maar achquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voornamelijk weer eens, maar dat is fandroids eigen, UIT HET NIETS een sneer uit te delen waar deze totaal overbodig was.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Zo, hier zit iemands tampon wel heul erg scheef. Lekker generaliseren, er allerlei andere onzin bij halen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat jullie daar altijd eenhandje van hebben, uit het niets mensen aanvallen.
Ik zeg helemaal niets over een liefhebbers te zijn verder, ik meld dat ie dood is. Wat een voetballer, zanger, schrijven, acteur in zijn vrije tijd doet zal me volkomen worst zijn, ik weet vaak ook geen bandleden van bands,
Oh, nu ben ik geen ekte ekte "fan" volgens jou, so motherfucking what?! get a life voor je gaat beoordelen hoe ik de mijne moet leven..
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets moeten weten over een auteur als ik zijn/haar boeken leuk vind om te lezen? Zie die link ook niet echt
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de boeken van David Baldacci tof. Ik weet verder niks over hem. Kan ik nu geen liefhebber van die boeken zijn?
één van de bijzonderheden aan de boeken van Pratchet is dat hij ze niet zelf schrijft, dat hij ze al jaren dicteert. Dat is zo bijzonder dat ik als niet-liefhebber dat weet. Goed, misschien is het niet normaal om je ietwat te verdiepen in de auteur. Dan ben ik gewoon raar. Ik vind dat ongeïnteresseerd gedrag. Zeker als je bij het overlijden blijkbaar wel in ene iets hebt met de auteur. Want dan is het privéleven van de auteur plots wel het weten waard :/quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets moeten weten over een auteur als ik zijn/haar boeken leuk vind om te lezen? Zie die link ook niet echt
Zodat we je niet over je leeftijd gaan vragen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
En lekker blijven ruziën, kan dit topic wel gebruiken
Good for you.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
één van de bijzonderheden aan de boeken van Pratchet is dat hij ze niet zelf schrijft, dat hij ze al jaren dicteert. Dat is zo bijzonder dat ik als niet-liefhebber dat weet. Goed, misschien is het niet normaal om je ietwat te verdiepen in de auteur. Dan ben ik gewoon raar. Ik vind dat ongeïnteresseerd gedrag. Zeker als je bij het overlijden blijkbaar wel in ene iets hebt met de auteur. Want dan is het privéleven van de auteur plots wel het weten waard :/
Ik ben tijdloos.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodat we je niet over je leeftijd gaan vragen?
Zoek het uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, plots Anroid er bij halen, zeer kansloos gezuig
Speciaal voor jou CLquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
En lekker blijven ruziën, kan dit topic wel gebruiken
Waarom is datquote:
Nee, m'n opa ligt nog steeds heel slecht in het ziekenhuis, dus ik heb alles wat ik gepland had afgezegd en ga vanavond weer bij hem langs en daarna thee ofzo drinken bij m'n ouders die om de hoek van het ziekenhuis wonen. Afspraken voor morgen heb ik ook afgezegd, haal ik wel een andere keer in. Kan nog naar een kinderfeestje morgen maar daar heb ik sowieso niet zo'n zin inquote:
Ik ken die hele kerel niet, laat staan dat ik weet dat het een schrijver is, maar als ik kijk naar de schrijvers die ik leuk vond/vind om te lezen, heb ik geen idee of ze het zelf schrijven of dat ze dicteren of dat ze ziek zijn of whatever.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
één van de bijzonderheden aan de boeken van Pratchet is dat hij ze niet zelf schrijft, dat hij ze al jaren dicteert. Dat is zo bijzonder dat ik als niet-liefhebber dat weet. Goed, misschien is het niet normaal om je ietwat te verdiepen in de auteur. Dan ben ik gewoon raar. Ik vind dat ongeïnteresseerd gedrag. Zeker als je bij het overlijden blijkbaar wel in ene iets hebt met de auteur. Want dan is het privéleven van de auteur plots wel het weten waard :/
Dan ga je niet, koop je een chocoladegebakje voor jezelf en ga je jezelf eens lekker verwennenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n opa ligt nog steeds heel slecht in het ziekenhuis, dus ik heb alles wat ik gepland had afgezegd en ga vanavond weer bij hem langs en daarna thee ofzo drinken bij m'n ouders die om de hoek van het ziekenhuis wonen. Afspraken voor morgen heb ik ook afgezegd, haal ik wel een andere keer in. Kan nog naar een kinderfeestje morgen maar daar heb ik sowieso niet zo'n zin in
Nee ik had me al afgemeld omdat ik zelf iets had georganiseerd morgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga je niet, koop je een chocoladegebakje voor jezelf en ga je jezelf eens lekker verwennen
Jij bent sowieso raarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik raar als ik nog nooit iets van de beste man heb gelezen en wel wist dat hij ernstig ziek was?
Hoe dan ook, geniet van je frietjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had me al afgemeld omdat ik zelf iets had georganiseerd morgenEn ik heb deze week al twee plakken milka en een doos Merci op, dus ik hou het bij een frietje vanavond denk ik
Volgens mij heb ik het van Neil Gaiman gehoordquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent sowieso raar
Maar nee hoor, je vangt wel eens wat op he
Zo jong ben jij toch niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n opa ligt nog steeds heel slecht in het ziekenhuis, dus ik heb alles wat ik gepland had afgezegd en ga vanavond weer bij hem langs en daarna thee ofzo drinken bij m'n ouders die om de hoek van het ziekenhuis wonen. Afspraken voor morgen heb ik ook afgezegd, haal ik wel een andere keer in. Kan nog naar een kinderfeestje morgen maar daar heb ik sowieso niet zo'n zin in
Die werkten wel samen ja, dus zou goed kunnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het van Neil Gaiman gehoord
Ik ben zo oud dat iedereen om me heen al een jaar of tien aan het werpen isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo jong ben jij toch niet?
Maar wel begrijpelijk dat je dan even wat dingen afzegt ja.
"Neem je zwemspullen mee. Je wordt thuisgebracht."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo jong ben jij toch niet?
Maar wel begrijpelijk dat je dan even wat dingen afzegt ja.
Zo bedoelde ik het ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo oud dat iedereen om me heen al een jaar of tien aan het werpen is
En dan niet gaan zwemmen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Neem je zwemspullen mee. Je wordt thuisgebracht."
Ik lees/las veel van Anne Rice, daar heb ik eigenlijk wel veel van gevolgd, van haar privélevenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die werkten wel samen ja, dus zou goed kunnen
Waar blijft jouw werpsel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
...in de Dirk van den Broek?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, gewoon blij dat ik weer lenzen heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom is dat? Is het iets bijzonders?
Het is ook geen doodzonde om eens iets meer over iemand te lezen hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees/las veel van Anne Rice, daar heb ik eigenlijk wel veel van gevolgd, van haar privélevenMaar die is ook actief op Amazon en had een blog dus dat was niet zo moeilijk.
Kinderfeestje? Whut.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje niet gehad dus? Waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon blij dat ik weer lenzen heb.
Die schrijver die al langer ziek was.quote:
Zo ben ik soms helaas.quote:
Wie nietquote:
Luilakjequote:
Mwa, zou ervoor terug naar Enschede moeten. Nu hoeft dat niet meer dus meteen maar laten aanmeten bij Pearlquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Luilakje![]()
Ik wil ook weer lenzen. Eigenlijk gewoon een operatie en dan nieuwe lenzen, maar da's veel te duur
Waarom terug naar Enschede voor lenzen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, zou ervoor terug naar Enschede moeten. Nu hoeft dat niet meer dus meteen maar laten aanmeten bij Pearl.
Geen opticiens in belgie?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, zou ervoor terug naar Enschede moeten. Nu hoeft dat niet meer dus meteen maar laten aanmeten bij Pearl.
Omdat daar mijn opticien zat en ik geen zin had er eentje in België te zoeken. Gaat via de dokter en zo, heb ik begrepen. Teveel werk voor die maand dat ik er nog zou zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom terug naar Enschede voor lenzen?
Dat laatste is wel een goed punt. Maar ik blijf het vreemd vinden dat je niets weet over de schrijver.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ken die hele kerel niet, laat staan dat ik weet dat het een schrijver is, maar als ik kijk naar de schrijvers die ik leuk vond/vind om te lezen, heb ik geen idee of ze het zelf schrijven of dat ze dicteren of dat ze ziek zijn of whatever.
Desintresse/ongeintresseerdheid, tja misschien. Het maakt voor mij de beleving van het lezen van het boek niet anders.
Als je die info toevallig tegenkomt en je bent een lezer, ja dan snap ik wel dat je het opslaat, maar verder.
Het weten waard vinden van het overlijden heeft wat meer gevolgen dan blijkbaar z'n ziekte, want dood betekent ook geen boeken meer.
Tja dat kan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een goed punt. Maar ik blijf het vreemd vinden dat je niets weet over de schrijver.
Dat dus ja, ik bestel al jaren alles online, lensexpres, scheelt bakken.quote:
Oh, da's wel omslachtig ja. Rare jongens die Belgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat daar mijn opticien zat en ik geen zin had er eentje in België te zoeken. Gaat via de dokter en zo, heb ik begrepen. Teveel werk voor die maand dat ik er nog zou zitten.
Ik denk dat het het boek beter in context plaatst. Daardoor wordt voor mij het boek interessanter om te lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat kan.
Ik denk vanuit de redenatie: boeken zijn leuk, persoonlijk leven maakt daarvoor niet uit.
Idd ja. Mooi thuisbezorgd, tis niet duur, krijg degene die ik wil.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus ja, ik bestel al jaren alles online, lensexpres, scheelt bakken.
Engelsen ook. Gelukkig hadden ze daar wel een Specsaver, en die konden bellen met Nederland, of ik daadwerkelijk lenzen mocht hebben, en zo kon ik zonder tussenkomst van een arts, gratis, nieuwe lenzen krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, da's wel omslachtig ja. Rare jongens die Belgen
Dat kan idd. Voor mij zou dat voor de ervaring van het boek echt niets uitmaken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het het boek beter in context plaatst. Daardoor wordt voor mij het boek interessanter om te lezen.
Dat weet ik dan niet,ik heb redelijk simpele lenzen. Daglenzen, wel zo handig ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Mooi thuisbezorgd, tis niet duur, krijg degene die ik wil.
Alleen als je cilinder hebt enzo kan het misschien wat lastiger zijn.
Ik ben half blind en heb cilinders jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Mooi thuisbezorgd, tis niet duur, krijg degene die ik wil.
Alleen als je cilinder hebt enzo kan het misschien wat lastiger zijn.
Ik heb een cilindrische afwijking in beide ogenquote:
Daglenzen? Enigszins handig, enkel zit je nog altijd met dat je ze in/uit moet doen. Hou ik niet van (+ tijd zonder lenzen, dus bril op enzo)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik dan niet,ik heb redelijk simpele lenzen. Daglenzen, wel zo handig ook.
Ik ga niet zo vaak, maar wel zo af en toe. Toch even kijken of het allemaal niet zo erg is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Niet vergeten om wel elk jaar/twee jaar even langs een opticien te gaan.
Ik weet niet, ergens vind ik het wel slim, het zijn immers wel je ogenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, da's wel omslachtig ja. Rare jongens die Belgen
Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben half blind en heb cilinders ja
Maar kan sowieso niet meer tegen lenzen, dus probleem ook opgelost
Dus eigenlijk zijn Nederlanders vreemd dat we zo bij een opticien binnen kunnen lopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Engelsen ook. Gelukkig hadden ze daar wel een Specsaver, en die konden bellen met Nederland, of ik daadwerkelijk lenzen mocht hebben, en zo kon ik zonder tussenkomst van een arts, gratis, nieuwe lenzen krijgen
Het beste kan je naar 3 opticiens gaan, en kijken of er twee overeenkomenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Nederlanders vreemd dat we zo bij een opticien binnen kunnen lopen
Nou ja, las laatst wel dat de helft van de metingen bij (enkele) opticien(keten)s niet klopt. da's ook niet pluis natuurlijk.
Kekke brilletjes FTWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kekke brilletjes FTWMooi bij je pittige korte kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen ze hier gewoon bij de Kruitvat halen, zonder tussenkomst van zelfs een opticien. Dat is nog vreemderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Nederlanders vreemd dat we zo bij een opticien binnen kunnen lopen
Nou ja, las laatst wel dat de helft van de metingen bij (enkele) opticien(keten)s niet klopt. da's ook niet pluis natuurlijk.
En dat kan ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan idd. Voor mij zou dat voor de ervaring van het boek echt niets uitmaken.
Een klein verschil kan ik me nog wel voorstellen, maar grote verschillen. Inderdaad beter naar meerdere opticiens gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het beste kan je naar 3 opticiens gaan, en kijken of er twee overeenkomen
Was wel mooi, onlangs topic gelezen over zo'n jongen liet ogen opmerken.. vervolgens bij een ander, die had andere maten gemeten, zegt ie leuk "die andere had het dus fout"
Uhm.. misschien had die tweede het wel fout
M'n haar is nog nooit zo lang geweest als nuquote:
Ik ben maar naar Pearl gegaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een klein verschil kan ik me nog wel voorstellen, maar grote verschillen. Inderdaad beter naar meerdere opticiens gaan.
Maar ik heb hier om de hoek echt wel een goede gelukkig. Die meet heel goed (ja, dat kan ik zelf prima beoordelen).
Ja, inderdaad, dat zag ik laatst ook. Vreemd hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We kunnen ze hier gewoon bij de Kruitvat halen, zonder tussenkomst van zelfs een opticien. Dat is nog vreemder
Ik word juist zo moe van dat overtrokken voorzichtige, dat ik geen morfine bij de tonnen bij de AH kan kopen, soit. Maar dat je in NL niet eens 1 valium kan halen als je een keer niet kan slapen is toch weer overdreven, in Thailand koop je het op elke straathoekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat zag ik laatst ook. Vreemd hoor.
Hoewel, als je lenzen eenmaal gemeten zijn en je hebt geen gekkigheden, waarom dan ook niet?
'Mijn' opticien is ook een Pearlquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben maar naar Pearl gegaan. Volgens mij kloppen de metingen wel.
Ik vind Thailand niet bepaald het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word juist zo moe van dat overtrokken voorzichtige, dat ik geen morfine bij de tonnen bij de AH kan kopen, soit. Maar dat je in NL niet eens 1 valium kan halen als je een keer niet kan slapen is toch weer overdreven, in Thailand koop je het op elke straathoek.
Ja precies, laat die gekkies zichzelf maar in slaap valiummen. Weer een idioot minderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word juist zo moe van dat overtrokken voorzichtige, dat ik geen morfine bij de tonnen bij de AH kan kopen, soit. Maar dat je in NL niet eens 1 valium kan halen als je een keer niet kan slapen is toch weer overdreven, in Thailand koop je het op elke straathoek.
Bril FTW!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben half blind en heb cilinders ja
Maar kan sowieso niet meer tegen lenzen, dus probleem ook opgelost
In België kan je geen paracetamol bij de drogist kopen. Moet je echt voor naar de apotheek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet de beste lenzen voor de mens, maar voor tijdelijk kan het bestquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We kunnen ze hier gewoon bij de Kruitvat halen, zonder tussenkomst van zelfs een opticien. Dat is nog vreemder
Als je ziet hoeveel mensen voor elk wissewasje zo'n ding naar binnen werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In België kan je geen paracetamol bij de drogist kopen. Moet je echt voor naar de apotheek.
Nou ja, ik heb wel vertrouwen in de man die mijn ogen mat, hij nam alles rustig met me door en heeft me keurig uitgelegd hoe het daar in zijn werk gaat en dat ik de lenzen uitgebreid mag testen en dat ik zeker terug mag komen voor controle e.d.. Klinkt fijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Mijn' opticien is ook een PearlHoe goed of slecht die zijn hangt vooral af van de mensen die in de winkel staan. Ik laat mijn ogen ook liefst alleen meten door de eigenaar, die vertrouw ik volledig
Check!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel mensen voor elk wissewasje zo'n ding naar binnen werken
Waarom eigenlijk niet? Waarom is het verplicht gezond te zijn precies? Als je verder niemand anders schade berokkent, waarom mag ik niet zelf beslissen over mijn lichaam?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja precies, laat die gekkies zichzelf maar in slaap valiummen. Weer een idioot minder
Ik wilde daar eerst naartoe, dus ik die winkel binnen, staan drie mensen niks te doen, letterlijk. Dus ik vraag of ik mijn ogen kan laten meten omdat ik lenzen wil. Moest ik daar een afspraak voor maken. Terwijl de agenda, waar ik in mee kon kijken, letterlijk leeg was voor die dag...quote:
Dat snap ik ook niet. Ik vind het ook niet verkeerd dat paracetamol niet vrij verkrijg baar is, maar het is echt duur bij de apotheekquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn goede tekenenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel vertrouwen in de man die mijn ogen mat, hij nam alles rustig met me door en heeft me keurig uitgelegd hoe het daar in zijn werk gaat en dat ik de lenzen uitgebreid mag testen en dat ik zeker terug mag komen voor controle e.d.. Klinkt fijn.
Eigenlijk ben ik van mening dat de naam van de winkel weinig zegt, maar het personeel belangrijker is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde daar eerst naartoe, dus ik die winkel binnen, staan drie mensen niks te doen, letterlijk. Dus ik vraag of ik mijn ogen kan laten meten omdat ik lenzen wil. Moest ik daar een afspraak voor maken. Terwijl de agenda, waar ik in mee kon kijken, letterlijk leeg was voor die dag...
Oké, tnx, bye. Bij Pearl werd ik meteen geholpen want er was plek.
Dat zeg ik toch ook precies?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Waarom is het verplicht gezond te zijn precies? Als je verder niemand anders schade berokkent, waarom mag ik niet zelf beslissen over mijn lichaam?
Ik heb het niet over een pot van 100, maar gewoon 1....
En het mooiste is, hij stuurt iedere maand nieuwe lenzenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn goede tekenenZo gaat het hier ook
Dat is echt geen probleem hoor. Je moet het niet als snoep eten, maar van een paracetamol per dag ga je niet dood hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het is gewoon goedkoop bij de drogist, dat kan ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ik vind het ook niet verkeerd dat paracetamol niet vrij verkrijg baar is, maar het is echt duur bij de apotheek.
Omdat sommige mensen dan gewoon jaren daar hun lenzen halen, en er niemand kijkt of dat nog wel de juiste zijn, en of je ogen daar überhaupt tegen kunnen. Kheb nu ook speciale lenzen omdat mijn ogen niet tegen de standaard lenzen kunnen. Als je die dan wel ruchtsiglos door blijft dragen, kun je je ogen ernstig schaden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat zag ik laatst ook. Vreemd hoor.
Hoewel, als je lenzen eenmaal gemeten zijn en je hebt geen gekkigheden, waarom dan ook niet?
Service is goedquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het mooiste is, hij stuurt iedere maand nieuwe lenzen. Wat een service.
Het was ook puur het personeel waardoor ik ommekeer heb gemaakt, iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik van mening dat de naam van de winkel weinig zegt, maar het personeel belangrijker is.
Eyewish was in Haaksbergen erg goed en in Enschede ook nooit klachten gehad en Pearl was in Enschede ook behulpzaam.
Tis gewoon de sfeer/moment / gevoel dat een winkel goed of slecht maakt.
Al is bv van een "Hans Anders en Specsavers gewoon bekend dat het allemaal wat goedkoper is en je er dus ook minder van kan verwachten (al is dat de laatste jaren volgens mij wel minder slecht geworden)
Ja ok, maar dan kan je idd snel misbruik krijgen, maar laat mij gewoon 1 pil, voor woekerprijzen desnoods, kunnen halen als ik gewoon een dag heb waarop ik 100% goed moet slapen oid...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook precies?
Al nemen ze er wel 100.
Dat kan ook. Maar in NL betaal je 90 cent voor 50 tabletten, in België betaal je 3,75 voor 20. Nogal een gigantisch verschil.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het is gewoon goedkoop bij de drogist, dat kan ook.
Vind ik nog steeds belachelijk goedkoop.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar in NL betaal je 90 cent voor 50 tabletten, in België betaal je 3,75 voor 20. Nogal een gigantisch verschil.
Maar dat is geen argument om voor al die andere mensen zoiets niet aan te bieden. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen dan gewoon jaren daar hun lenzen halen, en er niemand kijkt of dat nog wel de juiste zijn, en of je ogen daar überhaupt tegen kunnen. Kheb nu ook speciale lenzen omdat mijn ogen niet tegen de standaard lenzen kunnen. Als je die dan wel ruchtsiglos door blijft dragen, kun je je ogen ernstig schaden.
Ik heb ook een bril tegenwoordig hoor.quote:
Aan de andere kant: wat is het verschil tussen even langs de apotheek lopen en even langs de drogist?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan kan je idd snel misbruik krijgen, maar laat mij gewoon 1 pil, voor woekerprijzen desnoods, kunnen halen als ik gewoon een dag heb waarop ik 100% goed moet slapen oid...
Als ze voor 10 cent bij de AH liggen is het gevaar tot overdosis groot, kan ik er 1 halen voor 10 euro, koop je het echt alleen als je het nodig hebt.
Kan zijn, maar als ik een paracetamol nodig heb koop ik liever een doosje van 20 pillen voor 45 cent, of wat kost het tegenwoordig, dan dat ik voor datzelfde doosje eerst langs de apotheek moet en vervolgens 3,75 moet aftikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds belachelijk goedkoop.
Sexyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook een bril tegenwoordig hoor.Krijg lenzen met geen mogelijkheid in mn ogen en ben nu echt wel te blind om zonder te lopen.
Valium is toch enkel op recept?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant: wat is het verschil tussen even langs de apotheek lopen en even langs de drogist?
Dat vinden ze in Nederland blijkbaar ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is geen argument om voor al die andere mensen zoiets niet aan te bieden. Dat bedoel ik.
Ik vind dat mensen ook zelf moeten blijven nadenken.
Voor paracetamol? Zo goedkoop heb ik ze niet zien liggen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
Dat kan ook. Maar in NL betaal je 90 cent voor 50 tabletten, in België betaal je 3,75 voor 20. Nogal een gigantisch verschil.
Of 1,20? Iig is het in NL veel goedkoper dan in België.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor paracetamol? Zo goedkoop heb ik ze niet zien liggen hoor
Dat dus, mensen worden steeds meer afhankelijk, laten zich maar leiden en uiteindelijk zijn het dus echt zombies geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is geen argument om voor al die andere mensen zoiets niet aan te bieden. Dat bedoel ik.
Ik vind dat mensen ook zelf moeten blijven nadenken.
Hipster.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook een bril tegenwoordig hoor.Krijg lenzen met geen mogelijkheid in mn ogen en ben nu echt wel te blind om zonder te lopen.
Ik heb geen ideequote:
Apotheek is verder weg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan de andere kant: wat is het verschil tussen even langs de apotheek lopen en even langs de drogist?
Dat laatste is ook wel overdreven, hèquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, mensen worden steeds meer afhankelijk, laten zich maar leiden en uiteindelijk zijn het dus echt zombies geworden.
Natuurlijk heeft de dokter er meer verstand van dan ik, maar ik weet 100% zeker dat 1 valium per half jaar ofzo echt geen probleem is.
Handjes vasthouden van iedereen, iedereen maar kunstmatig oud laten worden en dan als maatschappij failliet gaat aan de zorgkosten.
Daar heb ik te weinig baard voor. En te veel bierbuik. En te weinig hipstervoedsel.quote:
Net opd e kruidvat gekeken.. je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of 1,20? Iig is het in NL veel goedkoper dan in België.
Volgens mij is aspirine veel gevaarlijker en wel vrij verkrijgbaar. Het is ook allemaal niet heel logischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, mensen worden steeds meer afhankelijk, laten zich maar leiden en uiteindelijk zijn het dus echt zombies geworden.
Natuurlijk heeft de dokter er meer verstand van dan ik, maar ik weet 100% zeker dat 1 valium per half jaar ofzo echt geen probleem is.
Handjes vasthouden van iedereen, iedereen maar kunstmatig oud laten worden en dan als maatschappij failliet gaat aan de zorgkosten.
Voor iedereen?quote:
Tikje, maar de zorg staat enorm onder druk al, te weinig personeel, te hoge kosten etc...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel overdreven, hè.
Ibu is wel duurder, ook slechter, dacht 1,20 per doosje, dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net opd e kruidvat gekeken.. je hebt nog gelijk ookWat goedkoop.. had ik niet verwacht.
Ik haal altijd ibuprofen, ook geen idee hoe duur/goedkoop het is. Maar ik zou verwachten van 2 a 3 euro
Ibuprofen is echt nasty spul. Sloopt je maag. Dat neem ik alleen in echte noodgevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net opd e kruidvat gekeken.. je hebt nog gelijk ookWat goedkoop.. had ik niet verwacht.
Ik haal altijd ibuprofen, ook geen idee hoe duur/goedkoop het is. Maar ik zou verwachten van 2 a 3 euro
Dat is HWquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel overdreven, hè. En heeft totaal niks te maken met het vrij verkrijgbaar zijn van medicatie.
Er zijn altijd wel mensen die ergens misbruik van maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef stbabylon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diazepam
Klinkt als prima spul waar niemand misbruik van zal maken...
Maar dat heeft niks te maken met het vrij verkrijgbaar zijn van bepaalde medicatiesoorten... Het heeft zelfs niks met het onderwerp te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje, maar de zorg staat enorm onder druk al, te weinig personeel, te hoge kosten etc...
Ik zeg ook niet dat we dan iedereen maar moeten afmaken, maar het mag wel een klein beetje meer "survival of the fittest" zijn vind ik.
Natuurlijk, maar als ik lees wat de bijwerkingen zijn, en hoe verslavend het kan zijn. Mja, ben niet geheel tegenstander van een beetje controle.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel mensen die ergens misbruik van maken.
Alcohol mag wat mij betreft ook op recept. Dat is pas spul waar een hoop aan kapot gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef stbabylon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diazepam
Klinkt als prima spul waar niemand misbruik van zal maken...
Ibu slik ik niet. Enkel paracetamol of wanneer het moet van de dokter, zoals toen ik een zwaar gekneusde rug had.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ibuprofen is echt nasty spul. Sloopt je maag. Dat neem ik alleen in echte noodgevallen.
Zelfs tegen te weinig bier!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
Ik neem meestal bier. Overal verkrijgbaar en werkt prima tegen alle klachten.
Alcohol koop je bij de supermarktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is aspirine veel gevaarlijker en wel vrij verkrijgbaar. Het is ook allemaal niet heel logisch
Dat hoor ik vaker ja, vooral ook dat mensen er bij inname ook al last van hebben/krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ibuprofen is echt nasty spul. Sloopt je maag. Dat neem ik alleen in echte noodgevallen.
Omdat het natuurlijk niet de bedoeling is voor ieder momentje dat je niet kan slapen een valium te gaan nemen, hè.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcohol koop je bij de supermarkt.
Alles is dodelijk, als je maar wil. Maar ik ben ook echt niet tegen reguleren per se, maar het mag wel iets meer op eigen verantwoording.
Ok, dan geen valium bij de AH, maar idd bij de apotheek, per stuk, even langs. "ik kan niet slapen" en klaar. Waarom moet je daar nou echt voor naar een dokter?
Een overdosisje van het een of ander vrij verkrijgbaar middeltje kan helpenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks te maken met het vrij verkrijgbaar zijn van bepaalde medicatiesoorten... Het heeft zelfs niks met het onderwerp te maken.
Daar kan ik me ook wel in vinden, dan is er toch een controle-stap. Om misbruik tegen te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Ok, dan geen valium bij de AH, maar idd bij de apotheek, per stuk, even langs. "ik kan niet slapen" en klaar. Waarom moet je daar nou echt voor naar een dokter?
Officieel zou dat niet mogelijk moeten zijn omdat je bij de drogist maar een bepaalde hoeveelheid paracetamol mee mag nemen, maar er is niet echt controle op natuurlijk. Doosjes verzamelen is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een overdosisje van het een of ander vrij verkrijgbaar middeltje kan helpen
AH is langer open dan de apohteek, moet je dat weer op lossen ..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alcohol koop je bij de supermarkt.
Alles is dodelijk, als je maar wil. Maar ik ben ook echt niet tegen reguleren per se, maar het mag wel iets meer op eigen verantwoording.
Van 1 ibuprofen sloop je je maag niet, maar als je een week lang er een paar per dag slikt wordt het toch wel enigszins gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja, vooral ook dat mensen er bij inname ook al last van hebben/krijgen.
Misschien heb ik een sterke maag, maar nog nooit ellende gevoeld
(en ja, het kan ook ellende veroorzaken zonder te voelen, maar ik doel op de opmkeringen van de mensen die ook echt zeggen er iets van te merken )
Als ik zware hoofdpijn heb (waar ik ook misselijk van word), dan slik ik zeker een pijnstiller.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef aeque het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden voor het eerst sinds bijna 10 jaar een paracetamol geslikt. Iedereen keek mij raar aan dat ik het zo lang niet gebruikt heb. Maar voor hoofdpijn ga ik echt geen medicijn slikken.
Daarom krijg je bij voorgeschreven ibu ook maagbeschermers.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van 1 ibuprofen sloop je je maag niet, maar als je een week lang er een paar per dag slikt wordt het toch wel enigszins gevaarlijk.
Daarom. Help het systeem een beetje is mijn puntquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officieel zou dat niet mogelijk moeten zijn omdat je bij de drogist maar een bepaalde hoeveelheid paracetamol mee mag nemen, maar er is niet echt controle op natuurlijk. Doosjes verzamelen is niet moeilijk.
Heb ik een tijdje wel gedaan, echt absurd veel (weet niet meer waar ik last van had), 2 stuks per keer, dat zo'n 4x per dag als het niet 6 was, een week lang.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van 1 ibuprofen sloop je je maag niet, maar als je een week lang er een paar per dag slikt wordt het toch wel enigszins gevaarlijk.
Daar is ook weer niks mis mee, iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom. Help het systeem een beetje is mijn punt
Hangt er vanaf hoe lang de hoofdpijn duurtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef aeque het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden voor het eerst sinds bijna 10 jaar een paracetamol geslikt. Iedereen keek mij raar aan dat ik het zo lang niet gebruikt had. Maar voor hoofdpijn ga ik echt geen medicijn slikken.
En toch zijn er dus mensen (die het niet op recept hebben) die de bijsluiter niet lezen en vrolijk doorslikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom krijg je bij voorgeschreven ibu ook maagbeschermers.
Ik heb daar gelukkig *klopt af* nooit zo erg last van. In dit geval was het een kies die er uiteindelijk uit moest die zo erg aan het etteren was dat ik niet eens normaal meer kon functioneren. 1 Paracetamol deed op dat moment wel wonderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zware hoofdpijn heb (waar ik ook misselijk van word), dan slik ik zeker een pijnstiller.
Niet iedereen zal ook meteen dood neervallen, maar het tast je maag wel aan. Het is een risico. Maar denk dat je maag daarna ook wel weer hersteld. Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje wel gedaan, echt absurd veel (weet niet meer waar ik last van had), 2 stuks per keer, dat zo'n 4x per dag als het niet 6 was, een week lang.
Nergens last van gehad gelukkig. En nog altijd niet (voor zover ik zelf merk)
Paracetamol is smerig
Je moet daarna ook wel rustig aan doen. Mensen die een paracetamol nemen tegen de hoofdpijn om daarna vrolijk verder te werken... Bij mij werkte dat in ieder geval nooit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig *klopt af* nooit zo erg last van. In dit geval was het een kies die er uiteindelijk uit moest die zo erg aan het etteren was dat ik niet eens normaal meer kon functioneren. 1 Paracetamol deed op dat moment wel wonderen.
Kan het zijn dat als je zoiets amper tot nooit gebruikt, je er ook een 'beter' effect mee hebt?
Sukkels heb je altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch zijn er dus mensen (die het niet op recept hebben) die de bijsluiter niet lezen en vrolijk doorslikken.
Uiteraard. Aan pijnstilling ga je wennen. Iemand die voor ieder wissewasje een molletje neemt, zal op den duur meer molletjes nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken als iemand die nauwelijks pijnstilling neemt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig *klopt af* nooit zo erg last van. In dit geval was het een kies die er uiteindelijk uit moest die zo erg aan het etteren was dat ik niet eens normaal meer kon functioneren. 1 Paracetamol deed op dat moment wel wonderen.
Kan het zijn dat als je zoiets amper tot nooit gebruikt, je er ook een 'beter' effect mee hebt?
Uiteindelijk wel. Mits de schade niet te ernstig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet iedereen zal ook meteen dood neervallen, maar het tast je maag wel aan. Het is een risico. Maar denk dat je maag daarna ook wel weer hersteld. Geen idee eigenlijk.
Nope, heel weinig, of heel veel verandert de werkzaamheid van paracetamol niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het je tong raakt is het al smerigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet het ook doorslikken, niet op gaan kauwen
Dat is wel waar, jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het je tong raakt is het al smerig
(en oplossen in water is nog smeriger)
Ik ook niet en als ik het al doe, dan ibu. Werkt goed genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ja. Gelukkig slik ik bijna nooit pijnstillers.
Of mensen die geen maagbeschermers slikken want anders mogen ze geen filet american meerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch zijn er dus mensen (die het niet op recept hebben) die de bijsluiter niet lezen en vrolijk doorslikken.
Ook dat moeten ze helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die geen maagbeschermers slikken want anders mogen ze geen filet american meer
Huh? Echt? Wauw.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die geen maagbeschermers slikken want anders mogen ze geen filet american meer
En net zeurde je nog over diezelfde hoge zorgkosten omdat in de zorg iedereen bij het handje genomen wordt en maar ouder wordtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat moeten ze helemaal zelf weten.
Enige bezwaar is dan idd de kans op hogere zorgkosten, dat deel snap ik nog wel van de regulering uiteraard. Maar het is wel erg betuttelend allemaal vind ik.
Tsja, ik betaal ook mee aan al die sportblessuresquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat moeten ze helemaal zelf weten.
Enige bezwaar is dan idd de kans op hogere zorgkosten, dat deel snap ik nog wel van de regulering uiteraard. Maar het is wel erg betuttelend allemaal vind ik.
Het is beide een risicoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En net zeurde je nog over diezelfde hoge zorgkosten omdat in de zorg iedereen bij het handje genomen wordt en maar ouder wordt.
Daarom. Maar goed, je kan hier gewoon een prima pijnstiller kopen op elke straathoek, is ook gereguleerd, maar dan weer totaal niet met controlequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, ik betaal ook mee aan al die sportblessures
Als ik een bij normaal gebruik volkomen onschuldig medicijn kan slikken wat er voor zorgt dat ik me minder beroerd voel dan ga ik dat echt niet laten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef aeque het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden voor het eerst sinds bijna 10 jaar een paracetamol geslikt. Iedereen keek mij raar aan dat ik het zo lang niet gebruikt had. Maar voor hoofdpijn ga ik echt geen medicijn slikken.
Ben je nou nog niet zwanger? Zo kom je nooit verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik betaal mee aan klussers en zwangere vrouwen. Ach.
Het boeit me ook echt niet hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik betaal mee aan klussers en zwangere vrouwen. Ach.
Ook dat, ik neem niets met regelmaat oid, dus als ik ergens last van heb gaat er een pil in. Pas als ik elke dag zo'n pil nodig heb ga ik me zorgen maken, maar medicijnen zijn er met een redenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik een bij normaal gebruik volkomen onschuldig medicijn kan slikken wat er voor zorgt dat ik me minder beroerd voel dan ga ik dat echt niet laten.
Om ons leven makkelijker te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, ik neem niets met regelmaat oid, dus als ik ergens last van heb gaat er een pil in. Pas als ik elke dag zo'n pil nodig heb ga ik me zorgen maken, maar medicijnen zijn er met een reden.
De afgelopen weken heb ik aardig wat hot coldrex naar binnen gewerkt maar ik was dan ook flink grieperig en niet tot veel dingen meer in staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, ik neem niets met regelmaat oid, dus als ik ergens last van heb gaat er een pil in. Pas als ik elke dag zo'n pil nodig heb ga ik me zorgen maken, maar medicijnen zijn er met een reden.
Ja dat, als de symptomen niet minder worden na een paar dagen is het gewoon tijd voor een bezoek aan ome dokter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin. Beetje bloed aflaten en je bent weer beter. Dat werkte in de middeleeuwen ook prima.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dat, als de symptomen niet minder worden na een paar dagen is het gewoon tijd voor een bezoek aan ome dokter.
Koorts moet je gewoon z'n gang laten gaanquote:
En daar is dan niets mis mee lijkt mequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De afgelopen weken heb ik aardig wat hot coldrex naar binnen gewerkt maar ik was dan ook flink grieperig en niet tot veel dingen meer in staat.
Kill it with fire!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koorts moet je gewoon z'n gang laten gaan
Fire water!quote:
Nep-tokkie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet voor elk ongemak naar de dokter?
Ja, ik ga vanavond eens goed aan de wijn om de laatste restjes koorts er uit te krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fire water!
Werkt trouwens echt, goed dronken worden, de dag erna voel je je sowieso kut, de dag daarna is het over.
Dat wel natuurlijk, wat weet die prutser nou!?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Nep-tokkie.Je slaat hem zeker ook al niet als je het niet eens bent met zijn oordeel omdat Google iets anders zei?
Het alternatief is ook niet erg aanlokkelijk, dat zou namelijk zijn het afschaffen van verzekeringen, dan betaalt niemand meer voor wie dan ook.quote:
Weekendplannen zijn opeens wat leeg (hoe kan dat nou?) dus ik zie wel ff, vanavond wel even langs de callcentre-borrel denk ik, maar misschien ook nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ga vanavond eens goed aan de wijn om de laatste restjes koorts er uit te krijgen.
Ik heb altijd een of andere stagiaire omdat de echte dokter te druk is. Maar ik leef nog dus ze zullen wel iets goed doen. En het zijn vaak leuke jonge meiskes dus ach, er zijn ergere dingen. Maar nee, zo vaak kom ik er niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, wat weet die prutser nou!?
Ik zou niet eens meer weten hoe de beste man eruit ziet, zeker al een paar jaar niet meer geweest.
Hier is een grote borrel, is elke maand met paar honderd willekeurige jonge hippe mensen zoals ik. Altijd erg gezellig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weekendplannen zijn opeens wat leeg (hoe kan dat nou?) dus ik zie wel ff, vanavond wel even langs de callcentre-borrel denk ik, maar misschien ook niet.
Mijn collega's zijn zo suf dat ze in de kroeg melk drinken. Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond sinds lange tijd weer wat drinken met collega's.. ben benieuwd, wordt niet laat, amar ach vast wel gezellig
Goed dronken worden doe ik niet aan als ik me echt heel beroerd voel. Maar 2 stevige drankjes voor het slapen gaan bij een stevige verkoudheid helpt wel ontzettend goed met inslapenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fire water!
Werkt trouwens echt, goed dronken worden, de dag erna voel je je sowieso kut, de dag daarna is het over.
Is wel weer een oplossing voor wat betreft het maar ouder moeten wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het alternatief is ook niet erg aanlokkelijk, dat zou namelijk zijn het afschaffen van verzekeringen, dan betaalt niemand meer voor wie dan ook.
Precies. Ik betaal lachend mijn premie. Even zelf een ziekenhuisopname ophoesten (hihi) is geen grapquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het alternatief is ook niet erg aanlokkelijk, dat zou namelijk zijn het afschaffen van verzekeringen, dan betaalt niemand meer voor wie dan ook.
Een of andere site ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is een grote borrel, is elke maand met paar honderd willekeurige jonge hippe mensen zoals ik. Altijd erg gezellig.
Nee, ik doe het ook niet hoor, maar het is wel eens gebeurd, en was er heel snel vanafquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed dronken worden doe ik niet aan als ik me echt heel beroerd voel. Maar 2 stevige drankjes voor het slapen gaan bij een stevige verkoudheid helpt wel ontzettend goed met inslapen
Gelukkig hebben ze dat van de winter niet met m'n zwager gedaan, die ging met een soort van langdurige griep en een rare koorts naar de huisarts en twee dagen later had ie een openhartoperatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin. Beetje bloed aflaten en je bent weer beter. Dat werkte in de middeleeuwen ook prima.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel weer een oplossing voor wat betreft het maar ouder moeten worden. Maar niet echt een verantwoorde oplossing.
Ik heb het niet alleen over zorgkosten natuurlijk. Maar over alle verzekeringen. Diefstal, brand, arbeidsongeschiktheid etc etc. Hoef je nóóit meer voor iemands onbezonnen gedrag (of botte pech) te betalen!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Ik betaal lachend mijn premie. Even zelf een ziekenhuisopname ophoesten (hihi) is geen grap
Via Facebook. Huren een locatie af exclusief voor de borrel en iedereen mag komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een of andere site ofzo?.
Het is geen werkborrel, maar gewoon een borrel van bellers. Ben altijd uitgenodigd, maar ga meestal alleen naar de buitenborrels in het park. Daar ben ik de DJ, met mijn apparatuur etc, voel ik me iig nog nuttig. In zo'n iets te hippe tent voelde ik me op 18 al niet zo op mijn plek, dus nu al helemaal niet
.
True. Vooruitgangquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet alleen over zorgkosten natuurlijk. Maar over alle verzekeringen. Diefstal, brand, arbeidsongeschiktheid etc etc. Hoef je nóóit meer voor iemands onbezonnen gedrag (of botte pech) te betalen!
Ah zo, nou ja, was het om de hoek geweest...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Via Facebook. Huren een locatie af exclusief voor de borrel en iedereen mag komen.![]()
http://www.borrel030.nl
Lucky you! Ik ben al anderhalve maand aan het hoesten tot pijn in m'n nek aan toequote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik realiseer me net dat ik deze winter nog niet één keer snotverkouden ben geweest.Zelfs geen dagenlang aanhoudende kriebelhoest die je slaap verneukt.
Kan ook niet zeggen dat ik het gemist hebquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lucky you! Ik ben al anderhalve maand aan het hoesten tot pijn in m'n nek aan toe
Zelfs niet een heeeeeeeel klein beetje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan ook niet zeggen dat ik het gemist heb
Ik ben ook weinig ziek, dus waarschijnlijk spaart mijn lichaam dat allemaal op voor 1 grote klapperquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit erger of minder erg vind dan de buikgriep van twee en drie jaar terug
En vroeger was ik echt nooooooooooooooooit ziek
Je wordt oud!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit erger of minder erg vind dan de buikgriep van twee en drie jaar terug
En dan ga je dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig ziek, dus waarschijnlijk spaart mijn lichaam dat allemaal op voor 1 grote klapper.
Die kans is wel aanwezig jaquote:
Ben je er wel in 1 keer vanafquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig ziek, dus waarschijnlijk spaart mijn lichaam dat allemaal op voor 1 grote klapper.
Me neither. Ik ben benieuwd wanneer de klap valtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik realiseer me net dat ik deze winter nog niet één keer snotverkouden ben geweest.Zelfs geen dagenlang aanhoudende kriebelhoest die je slaap verneukt.
Dat heb ik ook ja, en vind ik het vervelendste. Als ik een minuut op mijn benen sta moet ik echt gaan zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wordt oud!Ik ben al weken aan het kwakkelen. Drama. Zo weinig energie.
Als ik mazzel heb, ik vertik zo'n slepende ziekte iig. Mocht ik de diagnose krijgen verkoop ik al mijn meuk, leen een paar ton en ga de laatste weken helemaal los in Thailand oid tot ik neervalquote:
Mijn laatste buikgriep is al weer heel lang geleden maar dat vond ik toch wel echt verschrikkelijk. Alleen heel kleine slokjes lauw water kunnen drinken omdat je maag-darmstelsel geen koud water en meer dan een paar druppels aan kan zonder dat het er meteen weer aan alle kanten uit spuit. Terwijl je dus wel ontzettende dorst hebt omdat je al dagen lang aan het leeglopen bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
Goed voornemenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik mazzel heb, ik vertik zo'n slepende ziekte iig. Mocht ik de diagnose krijgen verkoop ik al mijn meuk, leen een paar ton en ga de laatste weken helemaal los in Thailand oid tot ik neerval.
Dat heb ik echt nog nooit gehadquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn laatste buikgriep is al weer heel lang geleden maar dat vond ik toch wel echt verschrikkelijk. Alleen heel kleine slokjes lauw water kunnen drinken omdat je maag-darmstelsel geen koud water en meer dan een paar druppels aan kan zonder dat het er meteen weer aan alle kanten uit spuit. Terwijl je dus wel ontzettende dorst hebt omdat je al dagen lang aan het leeglopen bent.![]()
En de wekker om het uur moeten zetten omdat je anders je bed vol scheet.
Zal me wel niet gegund zijnquote:
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik mazzel heb, ik vertik zo'n slepende ziekte iig. Mocht ik de diagnose krijgen verkoop ik al mijn meuk, leen een paar ton en ga de laatste weken helemaal los in Thailand oid tot ik neerval.
Ben weer veel te snel aan het werk gegaan waardoor ik de komende weken vast nog wel blijf kwakkelen. Maar ja, geen vervanger, als ik ziek ben stapelt het werk zich alleen maar op en na meer dan een week wordt dat onoverzichtelijke pleuriszooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en vind ik het vervelendste. Als ik een minuut op mijn benen sta moet ik echt gaan zitten
Maar goed, het gaat wel elke dag iets beter, dus alles sal reg kom
Ja, het is ook echt iets gruwelijks. Vandaar ook dat ik twijfel wat ik erger vind. Een paar dagen goed kut voelen, of anderhalve maand belabberd voelen (met een week flinke pijn erbij).quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn laatste buikgriep is al weer heel lang geleden maar dat vond ik toch wel echt verschrikkelijk. Alleen heel kleine slokjes lauw water kunnen drinken omdat je maag-darmstelsel geen koud water en meer dan een paar druppels aan kan zonder dat het er meteen weer aan alle kanten uit spuit. Terwijl je dus wel ontzettende dorst hebt omdat je al dagen lang aan het leeglopen bent.![]()
En de wekker om het uur moeten zetten omdat je anders je bed vol scheet.
Kan je er iig de beste 22 uur ooit van makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me wel niet gegund zijn. "U heeft nog 24 uur te leven, oh nee, 22, sorry voor de lange wachttijd"
.
Liever een paar dagen flink ziek en dan weer oké dan steeds maar aan kwakkelen om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt iets gruwelijks. Vandaar ook dat ik twijfel wat ik erger vind. Een paar dagen goed kut voelen, of anderhalve maand belabberd voelen (met een week flinke pijn erbij).
Hoe dan ook, ziek zijn is nooit tof
Mijn beeld bij los gaan in Thailand heeft iets te maken met kleine kinderen, prostitues en omgebouwde kerelsquote:
Jouw werk is toch niet belangrijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben weer veel te snel aan het werk gegaan waardoor ik de komende weken vast nog wel blijf kwakkelen. Maar ja, geen vervanger, als ik ziek ben stapelt het werk zich alleen maar op en na meer dan een week wordt dat onoverzichtelijke pleuriszooi.
*insert flauwe nazigrappen*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:47 schreef Samzz het volgende:
Net de Duitse rasvereniging maar eens aangeschreven, het zal mij benieuwen...
Wees blij Sammz, wees blij. Ik heb het ooit 3 keer binnen een tijdsbestek van een jaar gehad en begon me toen wel zorgen te maken over of het misschien Crohn oid was. Maar blijkbaar was het botte pechquote:
Racist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn beeld bij los gaan in Thailand heeft iets te maken met kleine kinderen, prostitues en omgebouwde kerels
beide heeft z'n voor- en nadelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever een paar dagen flink ziek en dan weer oké dan steeds maar aan kwakkelen om eerlijk te zijn.
Racist?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist.
Alsof je niet gewoon normaal op vakantie kan in Thailand, heb ik pas nog gedaan hoor (nou ja, een jaar terug). Geen kinderen of hoeren aan te pas gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |