Het is een zij. En nee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft je kat dat gegeten? dan snap ik dat hij ziek is.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef pixelbitty het volgende:
Het gaat hier altijd over vies vet vreten, straks op de meet komen jullie allemaal met een rollator aan waar jullie pens op ligt
En jij komt als Keira Knightley?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef pixelbitty het volgende:
Het gaat hier altijd over vies vet vreten, straks op de meet komen jullie allemaal met een rollator aan waar jullie pens op ligt
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Op de meet gaan we ook vies vet eten.
Geen feta plsquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef pixelbitty het volgende:
Ik maak griekse pastasalade met feta
Ik weet niet eens wie het isquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eng figuurterwijl het best een mooie vrouw had kunnen zijn.
Neem Weekend Vrijquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt een stuk of 3 trein kaarten kopen als ze weer ergens in de actie zijn
Ik reis normaal niet zo vaak met de trein. Toevallig komende paar maand paar dingen op de planning. Ik ga ook nog met huisgenoot winkelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |