Het is een zij. En nee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heeft je kat dat gegeten? dan snap ik dat hij ziek is.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef pixelbitty het volgende:
Het gaat hier altijd over vies vet vreten, straks op de meet komen jullie allemaal met een rollator aan waar jullie pens op ligt

En jij komt als Keira Knightley?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef pixelbitty het volgende:
Het gaat hier altijd over vies vet vreten, straks op de meet komen jullie allemaal met een rollator aan waar jullie pens op ligt

Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Op de meet gaan we ook vies vet eten.

Geen feta plsquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef pixelbitty het volgende:
Ik maak griekse pastasalade met feta

Ik weet niet eens wie het isquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eng figuurterwijl het best een mooie vrouw had kunnen zijn.

Neem Weekend Vrijquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt een stuk of 3 trein kaarten kopen als ze weer ergens in de actie zijn

Ik reis normaal niet zo vaak met de trein. Toevallig komende paar maand paar dingen op de planning. Ik ga ook nog met huisgenoot winkelenquote:

Met weekend vrij ga je wel vaak reizenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik reis normaal niet zo vaak met de trein. Toevallig komende paar maand paar dingen op de planning. Ik ga ook nog met huisgenoot winkelen

DUDEquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hem daar aan de voorkant insteekt, kan je jezelf aan de achterkant aftrekken

Nee hoor. Ook niet gedaan met studentenOV.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met weekend vrij ga je wel vaak reizen

Dat is een 10tje heen en weer voor mij. Dat is best te doen. Moet ik sowieso met de bus doenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef DrNick het volgende:
"Oh, even langs Groningen wat afgeven":

Vindtquote:

quote:

Phrasing...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die harde is wel tof opzich maar die zachte is naar

Vindtquote:

Het is mooi weer welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:15 schreef Fokker89 het volgende:
Als we nou weer met die kutgifjes gaan beginnen ga ik buiten spelen.

Ah, k.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook niet gedaan met studentenOV.
Niet als je in Zeeland woontquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een 10tje heen en weer voor mij. Dat is best te doen. Moet ik sowieso met de bus doen

quote:

quote:

Ik heb alleen een N64 en Turok.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Blijkbaar heb ik Smash voor de N64.
I'm not even mad.

Straight kopen en niet klagen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
En ik heb besloten mij over een aantal maanden niet meer te scheren.
Prijs van scheermesjes

LIF / Klassiek scheren #XXII Het eerste deel van 2015quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
Prijs van scheermesjes

quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LIF / Klassiek scheren #XXII Het eerste deel van 2015
Klassiek scheren met een krabbertje. Schijnt beter te werken, en is nog goedkoper ook.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
Prijs van scheermesjes
Watquote:

Vindtquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij eens een UI tekenenen ofzo

Dat mesje heb ik, is wel fijn scheren btwquote:

Scheer jij je welquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Wat
DIngen zijn 10 cent per stuk ofzo

Ik heb wel die gilette fusion, want ik heb al haargroei.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Wat

Well that escalated quickly.quote:

Krabbertje.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LIF / Klassiek scheren #XXII Het eerste deel van 2015
Klassiek scheren met een krabbertje. Schijnt beter te werken, en is nog goedkoper ook.

Doe dat linkje van Zwab.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb wel die gilette fusion, want ik heb al haargroei.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krabbertje.
Echte mannen nemen een machette.

Ik heb een machete. Maar no way dat ik me daar mee ga scheren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krabbertje.
Echte mannen nemen een machette.

Nee, want die gozer is zon triest figuur, dat ik het al niet eens probeer.quote:

quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef DrNick het volgende:
We hoeven er niet allemaal uit te zien als Vader Abraham.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want die gozer is zon triest figuur, dat ik het al niet eens probeer.
Die vent die dat topic maakt loopt alleen maar zijn eigen zooi te promoten, is gewoon een verkapte spamuser

Jij en je geen besef hebben van de waarde van dingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Wat

Ik heb nu een flinke baard omdat ik al een tijdje m'n scheerapparaat kwijt was. Gisteren m'n trimmer gevonden. Ik twijfel nu of ik hem er af haal, of na zaterdag pas want Hork wilde hem zien.quote:

Nouquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jij en je geen besef hebben van de waarde van dingen

FB / Mogen webwinkels wel op Fok! komen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik, is supertof. Met zo'n leuk borsteltje en toffe zeep

Ik had vroeger een onderofficier die dat deed.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een machete. Maar no way dat ik me daar mee ga scheren.

quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
FB / Mogen webwinkels wel op Fok! komen?
Nadat ik dit topic had gelezen zal ik mij nooit meer op die manier scheren.
zielige knakker

Neat. Maar jij had toch nauwelijks baardgroei?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik, is supertof. Met zo'n leuk borsteltje en toffe zeep

Huu ik hekel deze user ik ga mij nooit zo scheren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nogal snel een hekel aan bepaalde mensen

Zo awesomequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had vroeger een onderofficier die dat deed.
Die scheerde zich eerst gewoon en ging toen voor zijn tent zitten met een machette om zo indruk te maken.
 .
. ?
?

Deze zin komt niet van een vrouw die van orale bevrediging geniet.quote:

zo rol ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Huu ik hekel deze user ik ga mij nooit zo scheren.

Niet weten dat er gewoon dienstplicht isquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zo awesome.
Zat jij in het leger joh?

Nauwelijks ja, maar als ik het een paar maanden laat staan is het ook aidsquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neat. Maar jij had toch nauwelijks baardgroei?

Hmm ja aantal jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zo awesome.
Zat jij in het leger joh?

Jij zou ook nooit meer in een huis wonen als je één keer een onaardige bouwvakker tegen komt?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
FB / Mogen webwinkels wel op Fok! komen?
Nadat ik dit topic had gelezen zal ik mij nooit meer op die manier scheren.
zielige knakker

Niet eraf halenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu een flinke baard omdat ik al een tijdje m'n scheerapparaat kwijt was. Gisteren m'n trimmer gevonden. Ik twijfel nu of ik hem er af haal, of na zaterdag pas want Hork wilde hem zien.

Niet als die bouwvakker mij een trap van ¤10.000 euro wil aannaaienquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij zou ook nooit meer in een huis wonen als je één keer een onaardige bouwvakker tegen komt?

Of van zoenenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze zin komt niet van een vrouw die van orale bevrediging geniet.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |