Ik ben anti zonnenbank.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:12 schreef nadjaaaaS het volgende:
Ga zonnebanken en sluit je aan bij ons soort aansteller
Vera snapt me altijd <3quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:19 schreef vera166 het volgende:
Terechte klacht. Ik ga zo meteen toch onder de zonnebank ondanks huidkanker en lelijk bruin. Ik wil er gewoon een paar keer onder zodat het ergste wit weg is![]()
Lijkenstruggles
Heb je die oma huid gezien van de meeste jonge meiden/ jongens die het al langdurig doen?quote:
De zonnebank is ook om het bleke er vanaf te halen, niet om tokkie-bruin te worden, gekkie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:29 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Heb je die oma huid gezien van de meeste jonge meiden/ jongens die het al langdurig doen?
Het eerste jaar is het nog mooi, 2e jaar zie je de eerste rimpels al.
Ik vind gebruind zijn mooi, maar niet dat uitgedroogde.
Dat bleke blijft terug komen tenzij je een gewoonte maak van de zonnenbank.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De zonnebank is ook om het bleke er vanaf te halen, niet om tokkie-bruin te worden, gekkie.
Daar heb ik zelf geen last van. Je moet wel gewoon lekker iedere dag naar buiten, is gezond.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:32 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Dat bleke blijft terug komen tenzij je een gewoonte maak van de zonnenbank.
Jammer wil er gewn gewoonte van makenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:31 schreef ColombianChick het volgende:
Nooit last vanzonnebankje op z'n tijd dan ??
Heb ik gwdaan op m'n gala hoe ik 16 was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:34 schreef ColombianChick het volgende:
Spray tan , en dan niet oranje maar gewoon heel iets om dat hele bleke er af te halen
owh haha ja heb er niet echt verstand van 😂quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Heb ik gwdaan op m'n gala hoe ik 16 was.
Binnen 2 weken is dat helemaal weg en krijg je vlekken.
Ik heb wel de neus, de ogen en de mond van negerquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:48 schreef emptiness het volgende:
Bleek zijn is Arisch, je wil toch geen neger zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |