Wou voor de 2e bestelling gta5 en rc heli doenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had eigenlijk ook wel een kruimeldief kunnen kopen, die heb ik ook nog nodig
Denk dat ze dat wel doorhebben aangezien je hetzelfde adres/rekeningnummer gaat gebruiken met die codequote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou voor de 2e bestelling gta5 en rc heli doen
Code kan maar 1x. Maar je kan wel extra accounts maken.
Ja denk ik ook hoor. Doe het ook niet. Meer kans zo denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Denk dat ze dat wel doorhebben aangezien je hetzelfde adres/rekeningnummer gaat gebruiken met die code. Dat kan je wel bij elke winkel flikken anders namelijk. Dus daarmee met je wel rekening houden met een annulering.
Thanksquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:46 schreef Disker91 het volgende:
Zo, veel plezier
[ afbeelding ]
Edit: Waarde producten moet boven de 80 uitkomen btw.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ThanksGamesaanbod is inderdaad wel prut, maar heb nu voor minder dan een euro een paar 64 GB microsd kaarten te pakken
Dying lightquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck ik twijfel welk spel ik erbij moet nemen. Zijn jammer genoeg maar weinig titels en wil natuurlijk zo min mogelijk bijbetalen
Iets van een uurtje, prachtige game maar niet echt boeiend. Beetje saai tot nu toe. Deze week even snel uitspelenquote:
Dit staat op de site, hopen dat het wel lukt!quote:ALTERNATE heeft het recht om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren
Zal wel niet. Als ineens superveel mensen dit doen dan hebben ze gewoon het recht om het te annuleren. Ik probeer het ook hoor, maar ik ga er allang vanuit dat dit niet gaat werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:46 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dit staat op de site, hopen dat het wel lukt!
ja precies, maar niet geschoten is altijd mis. En die ¤2 kan ik ook nog wel missen als het helemaal fout gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zal wel niet. Als ineens superveel mensen dit doen dan hebben ze gewoon het recht om het te annuleren. Ik probeer het ook hoor, maar ik ga er allang vanuit dat dit niet gaat werken.
Heb een keer 9 bestellingen gedaan op wijnvoordeel.nl op hetzelfde anders met een soortgelijke actie, alles netjes geleverd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:57 schreef l0lownkill het volgende:
Ik en mijn broer hebben 3 bestellingen op 2 adressen. Je kunt inderdaad dik rekening houden met annulering maar niet geschoten is altijd mis
Daarom, met miniinthebox coupons ook ruim 50 bestellingen gedaan en allemaal aangekomen. (Chinashoppers will know)quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb een keer 9 bestellingen gedaan op wijnvoordeel.nl op hetzelfde anders met een soortgelijke actie, alles netjes geleverd.
I knowquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:05 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Daarom, met miniinthebox coupons ook ruim 50 bestellingen gedaan en allemaal aangekomen. (Chinashoppers will know)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |