Dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers zijn vooral raar / autist ipv eng.
Ik vind autisten best engquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers zijn vooral raar / autist ipv eng.
Ja, maar moet je toch alleen maar om lachen? Die oneerbare voorstellen dan he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon veel creepy gedrag, stalking etc gezien, gehoord. Niet echt zo "professioneel" als loverboys hoor. Maar veel oneerbare voorstellen etc.
Hmmm, ik weet niet of mijn broer weet waar ik mijn vent vandaan hebquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je broer moet je op een gegeven moment wel eens vertellen waar je vriendin vandaan komt natuurlijk.
Soms wel, maar ik heb een (hele) tijd geleden een soort affaire gehad met een toen erg jong meisje, was wederzijds hoor, maar verdomme de PM's die die kreegquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar moet je toch alleen maar om lachen? Die oneerbare voorstellen dan he.
Stalking lijkt me minder fijn, gelukkig niet meegemaakt.
Het is ook maar hoe je er zelf mee omgaat. Maar nu ben ik de moeilijkste niet, dat weet je
Ik vind het een principe-kwestie. Al die mensen die zeggen 'ik heb toch niets te verbergen' als het over privacy gaat. Nou, jij misschien niet, maar ik welquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik wel digitaal idd, maar ik heb het over foto's etc, dat wil ik wel backuppen, maar als Apple erin wil kijken, leef je uit.
Het toppunt was toch die semi-mongoloide die haar t-shirt omhoog trok bij mr coco's.....quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik heb toch wel eea creepy zooi gezien
Dan bel je toch de politie? Of je koopt een tazer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat.Maar goed. Beperkt zich niet tot FOK! Een vriendin van me wordt nu ook goed gestalkt door één of andere autist die 'Ik moet je niet, ga weg!' niet begrijpt. Elke avond bellen, staat regelmatig zo op de stoep terwijl hij 100 km verderop woont. God, zo blij dat ik een man ben.
Ik ben veel dingen, maar geen autistquote:
Oh, dat heb ik wel, ze hoeven geen inzicht in mijn leven qua roken/drinken/spuiten/snuivenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het een principe-kwestie. Al die mensen die zeggen 'ik heb toch niets te verbergen' als het over privacy gaat. Nou, jij misschien niet, maar ik wel
de sociaal gehandicapten zijn vaak gewoon vermoeiend ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn ze ook wel.
Al is het vooral irritant dan eng
Bedankt, trueno-flashback, echt waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Het toppunt was toch die semi-mongoloide die haar t-shirt omhoog trok bij mr coco's.....
Maar dan nog. Je trekt je toch niks aan van een PM van een of andere kansloze autist?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik heb een (hele) tijd geleden een soort affaire gehad met een toen erg jong meisje, was wederzijds hoor, maar verdomme de PM's die die kreeg.
Ligt idd ook aan hoe je je opstelt hier natuurlijk, loop jij overal de virtuele hoer uit te hangen zal je meer aandacht krijgen dan als je alleen in het Brei-topic post.
Die van mij heet Relaxruimte, omdat ik in een oude hoerenkeet woonquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo irritant als je een keer verbonden bent met zo'n netwerk met algemene naam "Ziggo" ofzo, krijg je als je door de stad loopt om de 2 minuten een popup om je wachtwoord in te voeren omdat al die flikkers te lui zijn om dat te veranderen.
Ohja! Die was het.quote:
Ik voel dat aan.quote:echt waar ik op zit te wachten.
Whut?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Het toppunt was toch die semi-mongoloide die haar t-shirt omhoog trok bij mr coco's.....
God... Ik hou van google, en ik haat google. Allebei tegelijk:quote:
Ik heb veel (werk)-documenten erop staan. dat gaat echt niemand een zak aan. En m'n foto's eigenlijk ook niet vind ik. Maar goed. Ik ben ook niet heel consequent, maar me wel heel bewust van wat ik op instagarm of twitter ofzo gooi dat dat publiekelijk is. Daar ben ik dus voorzichtig (bewust) mee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel, ze hoeven geen inzicht in mijn leven qua roken/drinken/spuiten/snuiven.
Maar een bak oude foto's, ik vind het wel erg makkelijk in de cloud, en daar staat echt niets op verder.
Nou dat precies, het staat op de servers van google, samen met 1000000TB aan andere meuk. En google heeft crawlers die daar automatisch doorheen zoeken. Dikke boeie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel, ze hoeven geen inzicht in mijn leven qua roken/drinken/spuiten/snuiven.
Maar een bak oude foto's, ik vind het wel erg makkelijk in de cloud, en daar staat echt niets op verder.
1 niet nee, meerdere per dag, wekenlang, gaat toch irriterenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan nog. Je trekt je toch niks aan van een PM van een of andere kansloze autist?
Fijne gavequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Ohja! Die was het.
[..]
Ik voel dat aan..
Die eerste foto is natuurlijk ook wel gelijk geniaal met die kerel dertussenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:58 schreef Knut het volgende:
[..]
God... Ik hou van google, en ik haat google. Allebei tegelijk:
ONZ / Ik zoek een foto van Trueno [Oldbies, Bifi's, BIER! etc]
Oh fuck, now I remember (de foto dan he)quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:58 schreef Knut het volgende:
[..]
God... Ik hou van google, en ik haat google. Allebei tegelijk:
ONZ / Ik zoek een foto van Trueno [Oldbies, Bifi's, BIER! etc]
Daarom idd. Mijn persoonlijke gegevens etc heb ik wel ergens anders, maar mijn dropbox etc staat vol met foto's, epubs, PDFs etc, ze leven zich maar uit.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat precies, het staat op de servers van google, samen met 1000000TB aan andere meuk. En google heeft crawlers die daar automatisch doorheen zoeken. Dikke boeie.
Van die mensen die denken dat een Apple of google employee in hun foto's gaat snoopen
Zou ik ook doen ja. Maar ze denkt het met praten wel op te kunnen lossen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan bel je toch de politie? Of je koopt een tazer.
Ja, een volle inbox is kutquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 niet nee, meerdere per dag, wekenlang, gaat toch irriteren.
Al die jonge koppenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Zo lang geleden is het allemaal niet eens.
PM, PM...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn gmail heb ik bijna 6000 mail in mijn inbox en hij zit nog lang niet vol.
Ik denk niet dat iemand ze ooit nog krijgt. DM's zijn de shizzle.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik ooit nog PM's krijg. Ik ben een beetje over mijn hoogtepunt heen geloof ik...
Je post alleen hier, wij kennen je alquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Niet dat ik ooit nog PM's krijg. Ik ben een beetje over mijn hoogtepunt heen geloof ik...
Die krijg ik al helemaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand ze ooit nog krijgt. DM's zijn de shizzle.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Mij? Ik weet van niksquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je post alleen hier, wij kennen je al.
Ik DM nog wel eens hoor, niet altijd smeuig ofzo.
Nee, jou nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij? Ik weet van niks
En die paar laffe sms-jes waarna het meteen weer ophield...
Ik ben 'te ver'
Nou ja, je weet wel, PM-PM's...quote:
sms, wow, das lang geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij? Ik weet van niks
En die paar laffe sms-jes waarna het meteen weer ophield...
Ik ben 'te ver'
Zie je wel, als zelfs JIJ me al niet wil DM-en...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jou niet.
Maar dat was niet bewust hoor.
Tegenwoordig zijn ze dan ook gratieszjquote:
Dat doe ik af en toe nog wel met een vriend van me. Maar het is niet meer zoals vroeger, aangezien dat er nu hetzelfde uitziet als whatsapp en al die dingen.quote:
Het was wel een goed gesprek, dat is ook wat waardquote:
Je.....bent....veels....te... trouw...bezetquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je wel, als zelfs JIJ me al niet wil DM-en...
Bedankt hoor, nu voel ik me oud, uitgezakt en kut
Ah, de cue voor ICQ/MSN.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe nog wel met een vriend van me. Maar het is niet meer zoals vroeger, aangezien dat er nu hetzelfde uitziet als whatsapp en al die dingen.
Tis anders
Nu niet meer, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef MissMSX het volgende:
Het was wel een goed gesprek, dat is ook wat waard
Ja, maar dat weet toch niet iedereen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je.....bent....veels....te... trouw...bezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |