Er was een wortel in een kano en Plato was gezonken ofzo.quote:
"Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?"quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, zo zeg ik het ook. 'Hoe kom je steeds aan die kortingsbonnen van de H&M?'
'Ja zo'n groot forum, staat van alles op.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nee, een groot forum."
Er heeft nog nooit iemand verder gevraagd
Vroeger kwam nog wel eens de reactie of ik dat dan niet eng vond. Afspreken met onbekende mannen die je via internet had leren kennen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Klopt, maar een klein clubje kan altijd nog weer uitgroeien tot meer hequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kleine clubjes die verder gaan is meestal geen succes. Het succes van FOK! is toch wel dat je je in een klein clubje kunt begeven als je dat wilt maar dat er tegelijkertijd ook nog een hele wereld omheen zit als het in het clubje even rustig is.
Zoiets ja. Dat vind ik dan dus weer niet oldbiequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu iedereen die 10 jaar of langer lid is en 500+ posts heeft? Zo iets
Dus elke dag nieuwe mensen dacht ik
Zitten die nog met zijn 5 op wij zijn voetbal. De afvalligequote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was een wortel in een kano en Plato was gezonken ofzo.![]()
Plaat.
IK MIS ZE ZO!!
Oldbies Only.quote:
Dan ben je makkelijk te tracerenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn beste vriendin schijnt hier ook af en toe wat rond te dwalen in LIF. Ze vroeg hoe ik aan mn katten kwam, "Ja, via zo'n forum, FOK! Ken je vast niet".
MAAR DAT IS OOK KEI-ENG! Daar zitten alleen enge mannen op, ik heb dat gelezen in de krant en wat daar in staat klopt altijd!!!!111quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vroeger kwam nog wel eens de reactie of ik dat dan niet eng vond. Afspreken met onbekende mannen die je via internet had leren kennen
De halve wereld is bij me thuis geweest, echt anoniem ben ik niet meerquote:
Pffff ja, daar kan ik me echt alles bij voorstellen. Het is dat iedereen je hier al kent anders had ik een datingtopic voor je geopendquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, baal er ook wel van uiteraard. je wil sowieso dat het werkt natuurlijk. Maar ook dat je "weer overnieuw" moet beginnen is ook jammer.
Linkse Platoquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was een wortel in een kano en Plato was gezonken ofzo.![]()
Plaat.
IK MIS ZE ZO!!
Het kan. Maar ik geloof er niet zo in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar een klein clubje kan altijd nog weer uitgroeien tot meer he
Even kijken, 7 miljard mensen, gedeeld door 40 * 365 dagen delen door twee... 240.000 per dag. Best druk dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De halve wereld is bij me thuis geweest, echt anoniem ben ik niet meer.
Niet iedereen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff ja, daar kan ik me echt alles bij voorstellen. Het is dat iedereen je hier al kent anders had ik een datingtopic voor je geopend
Ik kom hier juist dankzij een vriendinquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn beste vriendin schijnt hier ook af en toe wat rond te dwalen in LIF. Ze vroeg hoe ik aan mn katten kwam, "Ja, via zo'n forum, FOK! Ken je vast niet".
Klopt ja. Ook dat was leuker vroeger. Toen nog niet iedereen op internet zat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Het is tegenwoordig ook niet meer zo apart als 10 jaar terug, iemand leren kennen via internet, of het nou datingsites, facebook of tinder is.
Mijn punt preciesquote:
Zo irritant als je een keer verbonden bent met zo'n netwerk met algemene naam "Ziggo" ofzo, krijg je als je door de stad loopt om de 2 minuten een popup om je wachtwoord in te voeren omdat al die flikkers te lui zijn om dat te veranderen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt ja. Ook dat was leuker vroeger. Toen nog niet iedereen op internet zat.
Toevallig van de week nog met Air over het feit dat wij de enige in de buurt zijn met een fatsoenlijke netwerk-naam. 15 jaar terug verzon iedereen een naam voor zoiets. En voor z'n hele PC-zooi.
Misschien naief, maar ik heb het echt nooit zo ervarenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
MAAR DAT IS OOK KEI-ENG! Daar zitten alleen enge mannen op, ik heb dat gelezen in de krant en wat daar in staat klopt altijd!!!!111
Nerdsquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt ja. Ook dat was leuker vroeger. Toen nog niet iedereen op internet zat.
Toevallig van de week nog met Air over het feit dat wij de enige in de buurt zijn met een fatsoenlijke netwerk-naam. 15 jaar terug verzon iedereen een naam voor zoiets. En voor z'n hele PC-zooi.
Ach, ik meet al vanaf het eerste jaar dat op internet zit, 1996 ofzo. De eerste twee keer vond ik het nog eng maar daarna niet bepaald meer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien naief, maar ik heb het echt nooit zo ervaren
Sowieso vind ik dat FOK! toch wel wat minder anoniem is. Je zit altijd wel ergens in een groep. Er is altijd wel iemand die een user kent. Ik weet niet, voelt wel vertrouwd
Maar weten je niet-FOK!-kennissen ook van jouw FOK!bestaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De halve wereld is bij me thuis geweest, echt anoniem ben ik niet meer.
Nee, ik ook niet, ook al ben ik een manquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien naief, maar ik heb het echt nooit zo ervaren
Sowieso vind ik dat FOK! toch wel wat minder anoniem is. Je zit altijd wel ergens in een groep. Er is altijd wel iemand die een user kent. Ik weet niet, voelt wel vertrouwd
Kaalkoppiesquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor.
Was zaterdag op een FP-meeting, weer eens hele andere mensen, best leuk.
Ja, die heb ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar weten je niet-FOK!-kennissen ook van jouw FOK!bestaan.
Of wacht... heb je die wel?![]()
Gelukkig wel naar Den Haag getrokkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, als je uit Limburg komt ben je altijd een beetje wereldvreemd.
nee, voornamelijk linksche hondenquote:
Ik heb het niet zo op de cloud. Hebben onze eigen cloudquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nerds.
Ik heb niet eens meer echt een netwerk an zich, alles is wel verbonden, maar via iCloud/dropbox oid. Heb nog wel onderlinge connecties, maar echt een netwerk incl server heb ik al jaren niet meer.
Ja, datquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo irritant als je een keer verbonden bent met zo'n netwerk met algemene naam "Ziggo" ofzo, krijg je als je door de stad loopt om de 2 minuten een popup om je wachtwoord in te voeren omdat al die flikkers te lui zijn om dat te veranderen.
Of dat nou zo'n verbetering is....quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig wel naar Den Haag getrokken
Er is ook niks engs aanquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik meet al vanaf het eerste jaar dat op internet zit, 1996 ofzo. De eerste twee keer vond ik het nog eng maar daarna niet bepaald meer.![]()
Mwah, ik heb niets bijzonders om op te slaan, dus ik vind het wel best.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de cloud. Hebben onze eigen cloud
Ja, loverboypraktijken enzo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, ook al ben ik een man.
Maar ik heb toch wel eea creepy zooi gezien (gedaan ook ja,) via FOK! en meets etc hoor
.
Zie je wel!quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. En een paar weten iets, vaag, maar niet in details etc..
Nog ergerquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, voornamelijk linksche honden. Het was crew.
Angstaanjagend ben jijquote:
Nou ja, gewoon veel creepy gedrag, stalking etc gezien, gehoord. Niet echt zo "professioneel" als loverboys hoor. Maar veel oneerbare voorstellen etcquote:
Gewoon autist noemen we dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon veel creepy gedrag, stalking etc gezien, gehoord. Niet echt zo "professioneel" als loverboys hoor. Maar veel oneerbare voorstellen etc.
Bijzonder? Mwah, maar ik zet mijn administratie ook niet zomaar bij het grofvuilquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niets bijzonders om op te slaan, dus ik vind het wel best.
Je broer moet je op een gegeven moment wel eens vertellen waar je vriendin vandaan komt natuurlijkquote:
Dat heb ik wel digitaal idd, maar ik heb het over foto's etc, dat wil ik wel backuppen, maar als Apple erin wil kijken, leef je uitquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijzonder? Mwah, maar ik zet mijn administratie ook niet zomaar bij het grofvuil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |