Don't knock it till you've tried itquote:
Hoe was het voor jou?quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't knock it till you've tried it.
Nooit meer iets anders?quote:
Jawel hoor, maar ik kan het wel aanradenquote:
Hebben ze nog vacatures?quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, verandering is awesome!
Jazeker wel. Geweldig bedrijf dit. En leuk werk. En goede collega's. En veel borrels.
Hou hem al tijdje in de gaten, staat er wel eentje tussen waar ik wel op ga schrijven. Heb er al eens eerder gesolliciteerd, vlak voor ik hier kwam werken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
https://werkenbijns.nl/vacatures/
Stormfront is er niks bij als ze niet oppassen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Forum gaat wel, FP is een fascistisch gezwel.
Nou inderdaad. Maar heb het Danny zien zeggen: discriminatie mag, zolang het maar in woorden is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stormfront is er niks bij als ze niet oppassen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar heb het Danny zien zeggen: discriminatie mag, zolang het maar in woorden is.
Je mag op de FP blijkbaar gewoon roepen: alle joden zijn gore geldvarkens en alle negers zijn fucking katoenapen. Mag prima.quote:
Vrijheid van meningsuiting, jeweetz...quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag op de FP blijkbaar gewoon roepen: alle joden zijn gore geldvarkens en alle negers zijn fucking katoenapen. Mag prima.
Zolang je er verstandig mee om kan gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, jeweetz...
Zijn site zijn keuze. Zijn prima instanties voor die dat wettelijk kunnen beoordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Maar heb het Danny zien zeggen: discriminatie mag, zolang het maar in woorden is.
De buitenwereld ziet geen verschil tussen de FP en het forum. Over niet al te lange tijd, als je aangeeft een fokaccount te hebben, ben je automatisch een racist.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn site zijn keuze. Zijn prima instanties voor die dat wettelijk kunnen beoordelen.
Voor de rest niet op de FP komen het beste. Al is NWS niet beter
Dan zeg je hem opquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De buitenwereld ziet geen verschil tussen de FP en het forum. Over niet al te lange tijd, als je aangeeft een fokaccount te hebben, ben je automatisch een racist.
Waarom zou je dat tegen iemand zeggen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De buitenwereld ziet geen verschil tussen de FP en het forum. Over niet al te lange tijd, als je aangeeft een fokaccount te hebben, ben je automatisch een racist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |