Zijn jullie nu echt achterijk of niet? Heb je de artikelen gelezen en de argumenten? De Irakezen die ik ken en zich al jarenlang bezighouden met de militaire ontwikkelingen rondom de ISF erkennen het ook. Kijk eens naar de Iraanse camouflage en andere details van de tank.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze van Iran afkomstig zijn? Irak heeft naast de Abrams nog een shitload aan T-72's.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De milities hebben geen eigen tanks!
Alleen die ene Abrams die ze van ISIS hadden ingepikt.
Nee dat heb ik niet gelezen, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zijn jullie nu echt achterijk of niet? Heb je de artikelen gelezen en de argumenten? De Irakezen die ik ken en zich al jarenlang bezighouden met de militaire ontwikkelingen rondom de ISF erkennen het ook. Kijk eens naar de Iraanse camouflage en andere details van de tank.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zijn jullie nu echt achterijk of niet? Heb je de artikelen gelezen en de argumenten? De Irakezen die ik ken en zich al jarenlang bezighouden met de militaire ontwikkelingen rondom de ISF erkennen het ook. Kijk eens naar de Iraanse camouflage en andere details van de tank.
Configuratie, camouflage verf...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze van Iran afkomstig zijn? Irak heeft naast de Abrams nog een shitload aan T-72's.
Nee,ze zeggen 20 tanks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:10 schreef Atak het volgende:
Hoeveel tanks heeft Iran naar Irak gestuurd? Vertel me niet 1 tank
http://spioenkop.blogspot(...)of-influence_52.htmlquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:17 schreef Montana_ir het volgende:
![]()
Kom met een goede bron.
Ik heb iemand van Badr gesproken en hij zei dat het onzin is.
Milities... Niet het leger (dat zij grotendeels hebben vervangen).quote:
http://spioenkop.blogspot(...)of-influence_98.htmlquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Heb je een pic van een Iraanse T-72 ?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
http://spioenkop.blogspot(...)of-influence_52.html
http://spioenkop.blogspot(...)of-influence_98.html
Je hebt toch geen stront in je ogen, of wel? Iraanse camouflage, de afwezigheid van ERA, etc.
Geen Iraakse tanks.
Hij is stereotype Amerika/Israël fanboy maar qua kennis van wapensystemen gewoon de shit wel.quote:
Jij weet dus niet waar je het over hebt. Geeft niet, gewoon lekker Tweets blijven copy-pasten in dit topic.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:26 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Dit, daarom wil ik een andere bron.
Oke, schatjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij weet dus niet waar je het over hebt. Geeft niet, gewoon lekker Tweets blijven copy-pasten in dit topic.
quote:Seen above is an Iranian T-72S, clearly distinguishable from Iraq's own T-72 'Urals' and T-72M1s by the presence of attachments allowing for the installment of 155 Kontakt-1 explosive reactive armour blocks (ERA), all surprisingly missing on this example, and the smoke grenade launchers on the side of the turret instead on the front as seen with the T-72M1.
While one could argue that this particular T-72S could have been part of a recently struck arms deal between Iraq and Russia that has not been uncovered, yet the Iranian camouflage pattern on the tank leaves no doubt about the true origin of the tank. For comparison, an Iranian T-72S (with ERA titles) during a parade can be seen below.
Dat is dezelfde anti-Iraanse bron die nu al drie keer is gepost.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef UpsideDown het volgende:
Die tank is trouwens wel een Iraanse
[..]
Ik kijk nooit naar de afkomst, alleen naar de inhoud.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:34 schreef reza1 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde anti-Iraanse bron die nu al drie keer is gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |