Leugens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gast, dat was een doosje celebrations.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Merci. Marsepein mag je wel hebben.
Nee. Ik weet het zeker. Komt namelijk omdat pixeldingetje het er over had, en die zou gaan winnen, vandaar celebrationsquote:
Neej man, ik zal het vanavond of morgen even zoeken. Ik was de 1e winnaar, en het was Merci.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee. Ik weet het zeker. Komt namelijk omdat pixeldingetje het er over had, en die zou gaan winnen, vandaar celebrations
Die is gewoon per ongeluk bij mij gekomenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neej man, ik zal het vanavond of morgen even zoeken. Ik was de 1e winnaar, en het was Merci.
jonge ik heb dat nergens in het topic geschreven. Dat was alleen op de radio.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neej man, ik zal het vanavond of morgen even zoeken. Ik was de 1e winnaar, en het was Merci.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jonge ik heb dat nergens in het topic geschreven. Dat was alleen op de radio.
En ik heb merci nooit genoemd.Heb je geen opnames?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Meet, alles.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar merci zou trouwens wel makkelijker versturen zijn.
Ja, en bij die meet zou ik celebrations meenemen.quote:
Oh, moeten alle winnaars alles met elkaar delen?!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en bij die meet zou ik celebrations meenemen.
Helaas is Pixelbitty alleen niet voor comentaar bereikbaar. Die had het kunnen bevestigen.
.....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
Oh trouwens, ik zit dat topic te lezen, maar dit was die avond dat pixelbitty niet kwam opdagen.
Dus daar hebben we niks aan
TOT DE BODEM PLZquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jonge ik ga dit echt wel uitzoeken, rustig maar
Telkens van die ''ophangtoontjes'' tussendoor. dan denkt ze dat haar vriendin heeft opgehangen hahahahaahahahahahahahhahahahhahahhaha!!!~11!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik een bepaald thema draaien vanaf 20:00? Allerlei nummers die gerelateerd zijn aan telefoneren, met dank aan Uccie voor de inspiratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |