quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:20 schreef MrSalazar het volgende:
Dit is een van de debielste dingen die ik de laatste tijd heb gezien. Laat hem maar inslapen. Lijkt me beter.
Koek koek jonguhquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:21 schreef Catkiller het volgende:
Lijkt mij wel interessant om een goed gesprek met die man te voeren.
Ik moest zachtjes gniffelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:20 schreef MrSalazar het volgende:
Dit is een van de debielste dingen die ik de laatste tijd heb gezien. Laat hem maar inslapen. Lijkt me beter.
duifmeneer?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:48 schreef topdeck het volgende:
er was toch ook zo'n andere autist die koekoek zei? Die geilde op vogels ofzo...
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan dat filmpje echt 100x achter elkaar kijken en dan steeds naar dat hoofd van die gast blijven kijken. Echt, ik zie geen enkele keer enkele vorm van leven omgaan in die hersenpan. Dat brilletje, die mondhoeken, dat petje. Het geheel vormt gewoon een levend hersenloos stuk levende kauwgum.
De opgevraagde aflevering is niet gevonden. Oh wacht ik had mijn advertentieblokkert nog te goed staan.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:30 schreef PietPossum het volgende:
Toch nog een update!
http://www.npo.nl/zembla/13-04-2016/VARA_101377869
Op een minuut of 17 lijkt ie toch wel weer echt op te dagen, met wat kleine uiterlijke aanpassingen. En warempel, hij kan meer woorden zeggen.
(dank aan MrSalazar)
Ik weet t niet.. hij is natuurlijk niet bijster intelligent hequote:Op maandag 6 juni 2016 13:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De opgevraagde aflevering is niet gevonden. Oh wacht ik had mijn advertentieblokkert nog te goed staan.
Werkt die gast niet voor een castingbureau, met zijn opmerkingen over op straat leven en iedere dag uit eten moeten gaan. Dat moet toch gescript zijn.
Hij is toch mongool, dus dat zal ie wel niet doorhebben gehad. Tevens vraag ik me af hoe hij met speed zou zijn, denk behoorlijk waus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:23 schreef BatWayne het volgende:
Ben 'm ooit tegen gekomen in de kroeg, weet niet hoe het gesprek ging maar hij gaf mij een tientje zodat ik speed voor hem kon gaan halen. Toch weer mooi een paar biertjes van gehaald.
Haha, dat publiek die denkt van welke mongool is dit nou weer. Hij lijkt ook echt op een downiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:44 schreef PietPossum het volgende:
dan bijvoorbeeld hier
(vind de blik van het publiek wel priceless overigens)
Ik was gewoon zeer geschokt door dit nieuws over de volksheld, blijkt het gewoon ordinaire clickbait te zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal lullo.
is ook doodquote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:22 schreef Pharkus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die duiven 'hoe hoe' roeper?
Al mijn jeugdhelden gaan er aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |