SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
NAC Breda
Rèsbaarge
lame jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:29 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Voelt wel gek, je bent benieuwder naar de price ranges voor nieuwe IF's in plaats van de IF's zelf
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dus IF Suarez met betere stats dan de MOTM is ruim goedkoper. Dat vind ik wat eigenaardig.
Bij Gibbs en Luiz behoorlijk ver ernaast. Suarez iig de max goed. Edwin ook aardig in de buurt, Kabir niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
Wat verwachten jullie voor price ranges?
Als ik kijk naar vergelijkbare spelers/IFs zou het zoiets moeten zijn
Kieran Gibbs 40-100
David Luiz: 70-140
Salomón Rondón 15-60
Luis Suárez 5-7 mil
Edwin Cardona 120-200
Moestafa El Kabir 200-320
Luiz zou natuurlijk hoger moeten zijn, maar ivm TOTY moet het zo
Een beetje typisch allemaal ja.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit zijn wel een beetje de rare acties die er voor zorgen dat dit systeem tot nu toe niet werkt.
Rondon ook best wel ernaast. Maar het is gewoon gokwerk, EA doet ook maar wat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij Gibbs en Luiz behoorlijk ver ernaast. Suarez iig de max goed. Edwin ook aardig in de buurt, Kabir niet.
De NIF is al baasquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:24 schreef Tim86 het volgende:
Die Cardona lijkt me wel bazig. Beter dan Quintero op CAM denk ik.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:44 schreef Johnbon het volgende:
Wat is er ineens gebeurt met die prijzen? Vaag.
Teveel mensen als DS2 hebben coins gekocht en daarom is alles nu KA-POTquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:44 schreef Johnbon het volgende:
Wat is er ineens gebeurt met die prijzen? Vaag.
Aha vandaar. Apart allemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Teveel mensen als DS2 hebben coins gekocht en daarom is alles nu KA-POT
Gefeliciteerd met je miljoenen danquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:45 schreef Johnbon het volgende:
Wauw geluk met de domme, open zoon 50k pack. Suarez inform. Speel het spel nooit meer en dan ineens hem.
Vriendelijk bedankt, maar slim hem te verkopen met deze nieuwe markt? Max prijs is 7 miljoen zie ik. Maar hij staat er niet op verder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je miljoenen dan
Niemand weet het juiste antwoord, omdat alles nieuw is. Doe maar wat je gevoel je ingeeft zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt, maar slim hem te verkopen met deze nieuwe markt? Max prijs is 7 miljoen zie ik. Maar hij staat er niet op verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |