SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Thuli Wonderboy moet iig op 6 blijven. Het was voor iedereen weer even wennen afgelopen weekend; een aanvallende middenvelder die één wedstrijd ontelbaar rare en verkeerde keuzes maakte.![]()
Waarom Klaassen op 6 stond en Serero als aanvallende middenvelder is mij werkelijk een compleet raadselquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Thuli Wonderboy moet iig op 6 blijven. Het was voor iedereen weer even wennen afgelopen weekend; een aanvallende middenvelder die één wedstrijd ontelbaar rare en verkeerde keuzes maakte.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look-alike van Don Jon, wat een baas ben je dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look-alike van Don Jon, wat een baas ben je dan![]()
![]()
Gewoon eens een keer proberen. Je weet hoe Frankie is onderhand.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom Klaassen op 6 stond en Serero als aanvallende middenvelder is mij werkelijk een compleet raadsel![]()
Ik wil dit wel een keer zien binnenkort maar morgen is het er niet de wedstrijd voor. EL is nu gewoon prioriteit en daar moet je zover mogelijk in zien te komen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven-Serero-Bazoer morgen
Klaassen rust geven![]()
Het eens proberen vind ik niet zo vreemd, maar je zag al vrij snel dat het niet werkte. Waarom dan niet omdraaien? Net als Schöne toch weer in de spits zettenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer proberen. Je weet hoe Frankie is onderhand.![]()
![]()
Daarom liever geen speler opstellen die niet helemaal fit is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dit wel een keer zien binnenkort maar morgen is het er niet de wedstrijd voor. EL is nu gewoon prioriteit en daar moet je zover mogelijk in zien te komen.Oh.![]()
In competitie verband zou ik je gelijk geven in een knock out fase niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom liever geen speler opstellen die niet helemaal fit is.![]()
op termijn Bazoer naar VM en Klaassen op rechtshalfquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In competitie verband zou ik je gelijk geven in een knock out fase niet.
Hopelijk volgend seizoenOh.![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op termijn Bazoer naar VM en Klaassen op rechtshalf
Hopelijk volgend seizoen
#6opeenrij![]()
Kishna ook nog even wat constanter en Milikgod erinquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een zekerheidje met koning Ghazi op de flank![]()
Alleen achterin nog even wat kwaliteit ingooienOh.![]()
Douglas ophalen uit Rusland.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kishna ook nog even wat constanter en Milikgod erin![]()
Alleen achterin nog even wat kwaliteit ingooien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: