Dan is het ook jammer dat Toprak niet meegaat. Leuk dier.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:44 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan ben ik al tevreden ja.![]()
Genot om naar te kijken
Klopt.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan is het ook jammer dat Toprak niet meegaat. Leuk dier.
#duurtlangquote:Op donderdag 12 november 2015 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even wachten op de analyse van Buzzcapture.
En dat we dan als publiek meer dan ¤250.000 ophalen om haar het antwoord te ontlokken. Goed plan jaquote:Op donderdag 12 november 2015 13:50 schreef Xummon het volgende:
Stel Annemieke had ook in het glazen huis gezeten hadden de andere DJ's haar 24/7 kunnen ondervragen of ze de mol was
De meeste kandidaten zullen een 'vervanger' hebben geregeld die tijdens hun afwezigheid hun social media accounts hebben beheerd.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
#duurtlang
Ik heb even door die van Cecile en Marjolein gescrold. Maar die missen niet zo heel veel dagen tussen berichten. Cecile is geloof ik een max van een week ergens in juni.
vertrouwenspersoon of iemand binnen team van WIDM zal die overnemenquote:Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste kandidaten zullen een 'vervanger' hebben geregeld die tijdens hun afwezigheid hun social media accounts hebben beheerd.
Nee, waar moet ik die van kennen dan?quote:Op donderdag 12 november 2015 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klaas en Annemieke bijv ken je echt niet? Uh, oke.
Iemand van het thuisfront ja. Ze krijgen maar heel weinig begeleiding daarbij, bleek voorgaande jaren uit de analyses van Buzzcapture. Er worden ook best nog wat fouten mee gemaakt, vandaar dat er elke keer wel een aantal afvallers te herleiden zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
vertrouwenspersoon of iemand binnen team van WIDM zal die overnemen
quote:
Godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |