kan zijn dat ze gevraagd is maar niet wilde en nu dan haar fame even binnen heeftquote:Op donderdag 12 november 2015 13:30 schreef Burdie het volgende:
Wel sneu, want je mag maar één keer mee doen aan widm. Dit was haar keer, in totaal nog geen anderhalf uur.
Zijn de opnames niet al geweest? Normaal gesproken zijn die toch rond mei?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:30 schreef Burdie het volgende:
Wel sneu, want je mag maar één keer mee doen aan widm. Dit was haar keer, in totaal nog geen anderhalf uur.
Want Airen Mylene heeft 100% Hollandse roots?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:31 schreef Xummon het volgende:
binnenkort dus de eerste demonstraties omdat de "buitenlander" niet mee mag doen
Tegelijk met Expeditie Robinson meestal iddquote:Op donderdag 12 november 2015 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn de opnames niet al geweest? Normaal gesproken zijn die toch rond mei?
Moet dit in elk topic?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:31 schreef Xummon het volgende:
binnenkort dus de eerste demonstraties omdat de "buitenlander" niet mee mag doen
Of hij gaat als eerste eruit. Oh ik bedoelde Tim, omdat hij niet lachtquote:Op donderdag 12 november 2015 13:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klaas kijkt niet in de camera, hij is de mol
Ik hoop Klaasquote:Op donderdag 12 november 2015 13:38 schreef Xummon het volgende:
oke het speculeren kan beginnen
Poll: Wie is de Mol?
• Airen Mylene
• Remy van Kesteren
• Annemieke Schollaardt
• Taeke Taekema
• Klaas van Kruistum
• Ellie Lust
• Tim Hofman
• Cécile Narinx
• Rop Verheijen
• Marjolein Keuning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zolang Annemieke de finale maar haaltquote:
misschien is hij de molquote:Op donderdag 12 november 2015 13:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prins Harry staat ook op de foto
Dan ben ik al tevreden ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
zolang Annemieke de finale maar haalt
Even wachten op de analyse van Buzzcapturequote:Op donderdag 12 november 2015 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
Is er al iemand die alle social media accounts heeft uitgeplozen? Ik kan zo 123 geen hints ontdekken adhv hun twittergedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |