Keertje langs gaan wellicht?quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maarja. Hoe weet ik waarmee ik een klik heb?
Mwah, ik reageerde vooral op haar laatste zin. 'Waar gaat jullie voorkeur naar uit?'quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:17 schreef Valid het volgende:
[..]
Waar is weinig zinnigs over te zeggen? De vraag is welke kantoren populair zijn onder studenten. Daar is natuurlijk van alles over te zeggen. Of dat terecht is (m.a.w.: of die kantoren ook de voorkeur zouden hebben indien studenten alle info en ervaring zouden hebben) is een hele andere vraag en daar doel jij op.
dat hoor ik inderdaad erg vaak..quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:53 schreef Valid het volgende:
Bij De Brauw doen ze natuurlijk NJ-raadseltjes bij de subquiz.
Nee. Wel mini-meets regelmatig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:55 schreef Actaeon het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al een keer een meet gehad? Dat was ooit een plan toch?
Hoi. Goed. Leuk dat je hier weer eens bent. Ik lees later wel terug wat je doet en zo tegenwoordig.quote:
Het begin is er dus.quote:
Mooi!quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoi. Goed. Leuk dat je hier weer eens bent. Ik lees later wel terug wat je doet en zo tegenwoordig.
ik wil daar toch ook nog wel eens binnen kijken...quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Achja, nerds zijn vaak de leukste mensen.
Ik heb mijn UI ooit ergens van Tumblr afgeplukt en alle hilarische overeenkomsten ten spijt gebruik ik hem nergens anders.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
Ik zag vandaag op een ander forum Tchock's UI. Nu zit ik te twijfelen of hij het is, of dat hij zijn UI heeft gejat, of andersom.
That's all they ever give me....questions..questions..quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:06 schreef Etsu het volgende:
Ik zag vandaag op een ander forum Tchock's UI. Nu zit ik te twijfelen of hij het is, of dat hij zijn UI heeft gejat, of andersom.
Heel veel marmer en in de liften bladgoud. Ik denk wel het meest decadente kantoor van Zuid.Vind het persoonlijk wel mooi. Ze zeggen zelf dat ze regelmatig opmerking van cliënten krijgen dat de fees blijkbaar wel wat lager kunnen, maar dat zal wel niet uniek zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil daar toch ook nog wel eens binnen kijken...
daarom, ik wil al die verhalen nou wel eens in het echt zien...quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Heel veel marmer en in de liften bladgoud. Ik denk wel het meest decadente kantoor van Zuid.Vind het persoonlijk wel mooi. Ze zeggen zelf dat ze regelmatig opmerking van cliënten krijgen dat de fees blijkbaar wel wat lager kunnen, maar dat zal wel niet uniek zijn.
De zuidas is niet jouw wereld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maarja. Hoe weet ik waarmee ik een klik heb?
En toen kwam er weer zo'n zure post.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zei net in een DM dat ik het leuk vond om te horen dat jij hier ook nog regelmatig komt!
De lobby van B&M mag er wat dat betreft ook wel zijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Heel veel marmer en in de liften bladgoud. Ik denk wel het meest decadente kantoor van Zuid.Vind het persoonlijk wel mooi. Ze zeggen zelf dat ze regelmatig opmerking van cliënten krijgen dat de fees blijkbaar wel wat lager kunnen, maar dat zal wel niet uniek zijn.
Mijn post staat niet inhoudelijk in verband met jouw post, was meer om jou te quoten in het algemeen omdat mijn post aan jou gericht was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
En toen kwam er weer zo'n zure post.
Welkom terug Acta. Een beetje kwaliteit kan geen kwaad hier.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mijn post staat niet inhoudelijk in verband met jouw post, was meer om jou te quoten in het algemeen omdat mijn post aan jou gericht was.
Thanks! Al zal jij ongetwijfeld gezorgd hebben dat de boel hier op niveau gebleven is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welkom terug Acta. Een beetje kwaliteit kan geen kwaad hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |