Een 6,5 voor studentenrechtbank, of iets voor die notarieel?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef Etsu het volgende:
6,5 voor een opdracht van t afsluitende project.
En nog nooit registergoederenrecht gehad, kiek eens aan.
Notarieel. We hebben een project met 4 opdrachten, presentatie en paper. Paper telt voor 50%, andere 50% die 4 opdrachten. En die 6,5 is voor 1 van die 4 opdrachten, registergoederenrecht wat we pas krijgen in blok 4quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:31 schreef Valid het volgende:
[..]
Een 6,5 voor studentenrechtbank, of iets voor die notarieel?
Daar is toch weinig zinnigs over te zeggen. Je kijkt waar je een beetje een goede klik hebt en/of naar waar kantoren om bekend staan (sommige kantoren zijn 'beter' in cassatie, sommige in banking en ga zo maar door).quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke zuidas kantoren nu populair zijn onder de studenten (NL en Angelsaksisch). Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
Boekel De Nerée natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke zuidas kantoren nu populair zijn onder de studenten (NL en Angelsaksisch). Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
De WW.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
Waar is weinig zinnigs over te zeggen? De vraag is welke kantoren populair zijn onder studenten. Daar is natuurlijk van alles over te zeggen. Of dat terecht is (m.a.w.: of die kantoren ook de voorkeur zouden hebben indien studenten alle info en ervaring zouden hebben) is een hele andere vraag en daar doel jij op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is toch weinig zinnigs over te zeggen. Je kijkt waar je een beetje een goede klik hebt en/of naar waar kantoren om bekend staan (sommige kantoren zijn 'beter' in cassatie, sommige in banking en ga zo maar door).
Onderzoekje naar populariteit van kantoren uit 2013 door Universum:quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:24 schreef MsLorelei het volgende:
De Brauw inderdaad de grootste, dan Nauta.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:57 schreef underground1009 het volgende:
Welk kantoor mijn voorkeur heeft is me niet echt duidelijk, ken ze niet allemaal goed genoeg.
Hierboven gaat het over kenmerkende aspecten van bepaalde kantoren, zoals veel expertise met cassatie of banking. Enige wat ik zo weet is dat LoLo geloof ik veel fiscaal is, en De Brauw de grootste is?
Verder dan dit, iemand? Wat kenschetsen van de verschillende kantoren?
In mijn herinnering is Baker het grootste kantoor ter wereld (zowel qua omzet als qua aantal fee-earners), maar die info kan achterhaald zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:05 schreef MsLorelei het volgende:
[..]
De Brauw inderdaad de grootste, dan Nauta.
Wereldwijd de grootste is DLA Piper en in Nederland ook heel erg aan het groeien.
Stibbe heeft een grote corporate sectie.
Nauta grote financieel recht en banking sectie.
A&O ellende en overwerk?
Boekel is soort van failliet, maar niet helemaal.![]()
Van Doorne en AKD staan er geloof ik bekend om dat het iets minder 'formele' kantoren zijn.
Oh dat zou inderdaad ook heel goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:08 schreef Valid het volgende:
[..]
In mijn herinnering is Baker het grootste kantoor ter wereld (zowel qua omzet als qua aantal fee-earners), maar die info kan achterhaald zijn.
Achja fresh start sort of dan maar!quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
That makes two of us. Ik heb ook geen idee wat je hebt gezegd
En een lekkere binnenkomer weer in het rechtentopic: bij dezen.
Aan jouw dm te zien weet je dat ik ga beginnen als a-s. Als ik ga zeggen welk kantoor, is al duidelijk waar ik ga werken haha. Wil toch nog een beetje anoniem blijvenquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja. Welk kantoor heeft jouw voorkeur?
maarja. Hoe weet ik waarmee ik een klik heb?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is toch weinig zinnigs over te zeggen. Je kijkt waar je een beetje een goede klik hebt en/of naar waar kantoren om bekend staan (sommige kantoren zijn 'beter' in cassatie, sommige in banking en ga zo maar door).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |