abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150733158
Oh op die manier.
Maar dan gaan ze dus twee maanden lang een ochtend per week?

Ik geloof dat ze dan hier wat van de snellere aanpak zijn :D
Ze gaat die week drie ochtenden wennen (ma, di, woe) en daarna is het Hemelvaart. Vrijdag zijn ze ook dicht dus heeft ze weer even rust.
De week erna begint ze volledig.
Maar die week ik vrijdag weer een studiedag dus die vervalt en de week erna begint met Pinkstermaandag. Dus ook weer 4 dagen.
Dus eigenlijk pas in juni 5 dagen (ik tel woensdag voor het gemak even als een dag, ook al is het een ochtend).

Ik had ook even gedacht dat ze in april zou wennen, dus voor haar 4e. Maar dan zou ze gaan wennen, dan meivakantie en dan school. Door die vakantie is ze dan weer ontregelt. Dus wij starten na de vakantie.
pi_150735578
Bedankt voor de uitgebreide reactie Deepfreeze.

Wij merken nu dat er steeds meer speelmaatjes van de PSZ naar school gaan....best wel stom, maar ja ook een natuurlijk proces...er komen steeds meer jongere bij in de groep en nu is mijn zoon ook bijna aan de buurt met school, het is ook goed dat ze een tijdje bij de ouderen zitten, dan zijn ze op gegeven moment ook aan toe, weer iets nieuws te beginnen. Ik ben benieuwd, hoe hij de overstap gaat maken, maar heb er wel vertrouwen in...opeens komen heel andere dingen qua opvoeding kijken....
pi_150735725
Zoë haalt gister, morgen en noem maar op door elkaar. Ik vind dat zo schattig klinken. Ook al verbeteren we het wel :P

Gister gaan we naar de Efteling!
En morgen zijn we bij Oma geweest toch?
Toen het nog morgen was zat ik nog in jouw buik he Mama O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150738620
Ean gaat 10 dagdelen. Ik ben benieuwd
pi_150744387
Het ging nog over kapsels:
Ik laat Bram zn haar lang groeien. Het zit nu op een prut lengte...

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_150748795
Is dat Bram :o ?
Jemig wat een grote peuter zeg!
pi_150750674
Dit is zn stouthoofd. Ik doe iets wat niet mag en ik ga niet doen wat je zegt. :D
pi_150750731
Oh en uiteraard een vliegtuigtrui. :')
pi_150751443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean gaat 10 dagdelen. Ik ben benieuwd
Dat was hier toen ook idd.

Mijn jongste moet ik op gaan geven voor school :') willen ze graag het schooljaar voor ze 4 worden weten. Het is meer luiheid van mij dat ik het nog niet geregeld heb aangezien broerlief er prima op school zit :D

Jeetje tico wat is Bram alweer groot joh!
Gaat allemaal zo bizar hard pff
pi_150751712
Bram gaat elke dag zn zussen mee naar school brengen. De juf had nu al gevraagd of hij niet een ochtend wilde blijven. :')
pi_150752371
:D
Elise zou het liefste ook blijven. Maar voorlopig is psz wel even genoeg ;)
pi_150754295
De peuters zitten bij de kleuters hier. Maar bran heeft nog niet eens de psz leeftijd. Ik ga er over denken als hij 3 is.
pi_150754584
Luuk wilde ook al blijven. Zeker nu met t thema verkeer. Allemaal auto dingen in de klas. Ik heb elke dag drama m mee naar huis te krijgen.

Hier wennen ze op school 5 dagdelen. Luuk is ook al ingeschreven op school.
*poef* nu is het weg
pi_150754594
En Bram is O+
*poef* nu is het weg
pi_150786754
Tico gave foto's en mooie kinderen.

Ean vond het leuk op school, geen drama met afscheid en ze wil zo snel mogelijk weer. Ik was aan het werk dus kon haar niet zelf wegbrengen helaas.
pi_150802584
Billie wordt volgende week dinsdag 3, maar we hebben nog geen brief van het consternatiebureau gehad. Iets om achteraan te gaan of zal ik het maar laten?...
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150803723
Ik had dat ook bij Riley. Na haar tweede verjaardag heb ik gebeld :D
pi_150807305
Op het oude cb kreeg je dan een maand of 2 erna weleens een uitnodiging. Voor 2 maand erna. Die liepen erg achter. Ik heb ook weleens gebeld. Of ze belden mij als er iemand uitviel. Lekker rommelig.

Met de verhuizing bleken we voor Daan zijn 3 jaars afspraak geen uitnodiging te krijgen. Toch maar even bij het cb hier binnen gelopen omdat papa een bril heeft. Ik wilde eigenlijk alleen de ogentest, maar dat kon niet. Dus dan maar een volledige afspraak. Afgelopen dinsdag zijn we er langs geweest. Dus 2,5 maand te laat. Maar Chris was destijds 4 maand te laat :P
pi_150807471
Ohh nou dan komt het wel goed.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:29:51 #95
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150808265
Hier is na de 2 jaar afspraak pas weer een volgende afspraak met 3.5, dus dat kan ook nog? Ik ben toevallig vandaag eindelijk geweest voor de verlate 2-jaar afspraak. De vaste arts blijkt langdurig ziek te zijn, dus alles loopt daar lekker in de soep...

Maar goed, J. was in orde, hij deed zelfs braaf de blokjesstapeltest, wilde de vormenstoof niet meer teruggeven en kon alle lichaamsdelen precies aanwijzen... Wegen en meten was natuurlijk drama toen t moest, maar een half uur later wilde hij wel per se }:|
  donderdag 19 maart 2015 @ 14:08:15 #96
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_150811810
Cristel is dinsdag naar het cb geweest. Ze wou NIKS. Niet uitkleden niet wegen en niet meten... uiteindelijk ging ze ff spelen. Maar meer ook niet...
pi_150821390
Kijk nou ;( morgen voor het eerst naar school. ;( Oefenen O+ Ze heeft er ontzettend veel zin in! O+

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:51:03 #98
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150823001
Wat een moppie Tally! O+ En zo spannend!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:50:43 #99
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_150824979
Wat een leuke meid O+ en wat spannend naar de grote school. :Y

Rayen wordt in november pas 4, pfff ik moet er nog niet aan denken dat hij hele dagen naar school gaat, mijn kleintje :'(
Rayen 2½ jaar!
pi_150825105
Tally O+

Hier weer huilen bij het naar bed brengen. Twee keer eruit gehaald, geknuffeld en getroost. Derde keer ging goed en ze is nu stil. Maar ondertussen heeft ze haar slaapzak uitgedaan en ligt ze te gymen.
Nieuwe fase qua slapen? Het is eigenlijk altijd goed gegaan. En nu, weet ik even niet meer wat te doen. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')