abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150645328
Oh die is leuk het Deepfreeze, wij hebben hem ook.
pi_150672356
Vandaag naar de kermis geweest. Riley vond het super en is met vele prijzen thuisgekomen :D
Maar draaimolen was toch wel favoriet O+

pi_150674231
Tof Omen :D

Peuterjongensmoeders...
Iemand nog een leuk idee/kapsel?

Ow begint echt een bloempottenkapsel te krijgen. En met z'n lichtblonde haren vind ik dat niet zo mooi. Iemand nog een leuk idee? We gaan morgen naar de kapper :)
pi_150675474
Leuke foto omen, je ziet haar genieten.

Helaas Loj, kapsel blijft hier ook lastig. het groeit als kool, maar het is zo dun. Ik zou de vraag bij de kapper neerleggen. Die kan een inschatting maken n.a.v. zijn type haar vermoed ik.
  zondag 15 maart 2015 @ 21:20:04 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_150677836
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:09 schreef Loj het volgende:

Peuterjongensmoeders...

Ow begint echt een bloempottenkapsel te krijgen. En met z'n lichtblonde haren vind ik dat niet zo mooi. Iemand nog een leuk idee? We gaan morgen naar de kapper :)
Gewoon lang laten groeien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 15 maart 2015 @ 23:09:28 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150682634
Leuke foto Omen! Ze zit er lekker stoer bij zo :D

Grote peuter heeft ook niet echt een kapsel. Nou ja, de kapster noemt het een "wat langer jongenskapsel" dus er zit wel iets van model in. Nu niet meer, hij moet hoognodig naar de kapper want het hangt weer in zijn ogen :X
pi_150686843
Loj, dit is het kapsel van mijnes:
*knip*

Het is eigenlijk als vanzelf zo gegroeid, enige wat we nu doen is bijhouden. De kapper komt op het kdv, ideaal vind ik dat!

[ Bericht 63% gewijzigd door Phaidra op 17-03-2015 19:54:20 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150686858
O+
pi_150688045
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:09 schreef Loj het volgende:

Peuterjongensmoeders...

Sorry, geen suggesties, hier donker(blond) steil haar en bloempot :D Ik weet dat niet iedereen mijn mening deelt maar ik vind het zelf juist fantastisch lief zo, haha.

Iets met een kuifje en gel of zo? Misschien heeft de kapper suggesties?

Edit: is dit iets?

[ Bericht 9% gewijzigd door Mineola op 16-03-2015 09:24:29 ]
pi_150689665
Hier bovenop iets langer, en dan aan de zijkanten wat korter. Maar niet het hele korte, dat staat hem niet.

Mijn peuter fietst zonder zijwieltjes, en kan er geen genoeg van krijgen! Hij is zo echt bijna kleuter. We moeten nog wel wat oefenen op het wegrijden en remmen...
  maandag 16 maart 2015 @ 11:37:49 #61
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150691243
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 06:59 schreef Phaidra het volgende:
Loj, dit is het kapsel van mijnes:

Het is eigenlijk als vanzelf zo gegroeid, enige wat we nu doen is bijhouden. De kapper komt op het kdv, ideaal vind ik dat!
Jouw zoon heeft hetzelfde kapsel als de mijne O+

O, enne enne dames, hier komt een tweede jongetje bij! De echoscopiste had geen enkele twijfel O+ O+ O+ . J wordt grote broer van een jongetje :D
pi_150691392
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Jouw zoon heeft hetzelfde kapsel als de mijne O+

O, enne enne dames, hier komt een tweede jongetje bij! De echoscopiste had geen enkele twijfel O+ O+ O+ . J wordt grote broer van een jongetje :D
Broertjes O+!!

Op mijn foto's is het haar trouwens net geknipt. Iets langer vind ik het nog leuker, lekker woelen door zijn haartjes :@ (beetje als 2e foto van Mineola). Maar zelf heeft hij nog dagen geroepen dat zijn haren nu niet meer in z'n oogjes prikten :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150699453
Wat een leuke foto Phaidra! O+. Billie heeft ook zo'n kapsel nu. Ik laat het wel altijd stoer kort knippen zodat ik niet om de haverklap naar de kapper hoef met 'm.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 16 maart 2015 @ 17:41:06 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150704478
In het kader van dit zou ik nooit doen als ik een kind heb: ik heb vanmiddag een opbergbox van Hello Kitty gekocht en toen ik er toch was, nog eentje met mandjes erin. :X In de aanbieding bij Leen Bakker en miep is er gek op (ook al kijkt ze het nooit gek genoeg :? ). Schuldig dus.
Maar toen ze het aan papa ging laten zien en ik hoor een "tadaaaa" van boven, dan weet ik dat het ok is O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_150725078
De laatste tijd heb ik steeds vaker dat mijn zoontje mij iets verteld en later verteld hij mij iets kompleet anders....Bijvoorbeeld, wij kwamen op de peuterspeelzaal en een jongetje had een Duplohondje in zijn handen, kom ik mijn zoon later ophalen, heeft hij de hond "gekregen van S.", gaan wij samen naar S. om de hond terug te geven, is de hond niet van S., komen wij later in de week in bibliotheek en vader met een baby tegen, verteld mijn zoon mij dat de baby de hond op de peuterspeelzaal heeft laten vallen...(ik zou niet weten of deze vader überhaupt op de PSZ komt....) Gaat dan de fantasie met hem door? Gisteren weer so' n verhaal...Heeft hij een poppetje in zijn tas, toevallig weer "gekregen van S.", vanochtend vertelt hij mij dat hij het poppetje op de speelplein van de PSZ heeft gevonden...het zijn ook vaak van die kleine prullaria die hij onbedingd moet hebben, omdat hij ze leuk vindt. ...maar nu weet ik niet of hij ze stiekem van andere kindjes afpakt, of wat dan nu waar is...

En nog iets , wij hebben nu steeds vaker situaties, waar hij iets gevraagd wordt of een keuze moet maken en dan zich achter mij verstopt en niets zegt of niet duidelijk een antwoord geeft, 2 minuten later gaat hij dan bij mij huilen,omdat hij zijn zin niet heeft gekregen...Bijvoorbeeld op de groenteafdeling van de supermarkt wordt hij gevraagd of hij een banaantje wil en hij geeft geen duidelijk antwoord, ietsje later huilt hij mij de oren vol dat hij wel gezegd heeft dat hij er een wou ( nu ja, ik heb er ook niets gehoord)...of gisteren, iemand was voor het laatst op de PSZ en had een traktatie mee, bekertje met een zakje snoep en een uitdeelcadeautje, wel verschillende . De kinderen mogen pas iets krijgen, wanneer ook de ouder er is, die komt ophalen...dus de kindjes die nog niet worden opgehaald, staan vaak een beetje als vliegen rond de stront en kunnen haast niet wachten op de cadeautjes. Mijn zoontje pakt zelfs een beker (eigenlijk al te vroeg, want het kindje was even weg om afscheid te nemen van de andere juf, maar blijkbaar had ze gezegd dat iedereen zelfs mocht kiezen), er waren nog een stuk of 10 traktaties over, en wij zijn nog niet eens bij de fiets gaat hij huilen dat hij graag een kikker wou... ik vind het dan moeilijk om hierop te reageren, want ten eerste heeft hij zelfs gekozen en moet hij maar gewoon blij zijn met wat hij krijgt, maar ik wil hem ook graag aanmoedigen om voor zich zelfs op te komen en gewoon zijn mond open te maken en duidelijk te zeggen, wat hij wil....heb dus maar gekozen om terug te gaan....Helaas de kikkers waren op, maar nu heeft hij een fluitje in plaats van een jojo...
Hetzelfde met buitenspelen, mengen jullie zich in als het erom gaat om ergens mee te spelen...Wij komen in verschillende speeltuintjes en het zijn vaak ook iets oudere kinderen, mijn zoon is dan nog erg terughoudend om te vragen of hij mag meevoetballen bijvoorbeeld en de grotere kindjes willen als ze met meerdere zijn ook vaak niets van de kleinere weten, ik vind dat soms best sneu....maar hij moet het toch zelfs regelen, vind ik.
pi_150725810
Qua fantasie: sommige hebben best lang moeite om fantasie en waarheid uit elkaar te houden. Ze liegen dus niet bewust, ze zijn zich niet bewust van dat ze liegen. Chris had dit vroeg door, maar Daan heeft dat ook nog, en dat zie ik ook niet zo snel verdwijnen. Als hij iets bedenkt dan is dat zo, ook al heb je een minuut ervoor gezien dat het anders was. Bij Daan merk ik ook vaak dat het gebruikt als hij iets wil hebben. Dan zegt hij dat iets van hem is, terwijl het van iemand anders is. Vooral met grote broer. Dan leg ik rustig uit dat hij het graag zou willen hebben, maar dat het niet van hem is. Dat we even het ding moeten terug geven of vragen of hij ermee mag spelen.
Een (beste) vriendje van Chris gebruikte in groep 3 nog steeds "ik heb die bal" in plaats van "mag ik die bal" en zijn papa had altijd een grotere auto dan ons, hij was ook slimmer, terwijl hij dan een uur later piepte dat Chris beter ging op school. Hij wist het wel, maar zijn wens en de werkelijk liepen mis omdat zijn taalniveau nog wat laag was. Dat is in dat jaar gelukkig wel bijgetrokken.

Qua spelen is het een beetje een tussenweg vinden op deze leeftijd denk ik.. Afhankelijk van het kind. Tegen daan zeg je dat hij even iets moet vragen aan een kindje, en hij loopt er op af. Gisteren in de speeltuin ook. Jochie van dezelfde leeftijd durfde niet zo goed, en deinsde ook wat terug toen Daan het vroeg. Ik heb de voetbal even richting het jochie geschopt, hij schopte het naar mij terug en daarna schopte ik naar Daan en gingen ze samen verder. Ook met andere speeldingen. Mijn oudste had ook altijd dat extra zetje nodig. En soms was dat niet eens genoeg. Ik probeer een tussenweg te vinden in helpen en zelf laten doen. Maar als hij echt niet wil, dan ga ik ook niet. Wil hij wel en durft hij niet, dan probeer ik het zetje te geven door even een zin te zeggen die hij kan vragen, of even mee te lopen.
Met grotere kinderen bemoei ik me er niet tegenaan. Ik snap best dat ze niet zo'n ukkie erbij willen. De keer dat daan wel mee mocht doen kon ik hem uit het doel rapen met een bal ik zijn buik. Dus dan laat ik hem liever zien waar zijn leeftijdsgenootjes spelen.

Bij zo'n keuze was ik niet terug gegaan. Eens gekozen is gekozen. Zeker als je duidelijk de tijd&keuze had.
pi_150727710
MM, wat leuk. Twee jongetjes O+

Deepfreeze, wat een verhelderend antwoord :*

Hier zo zielig. Gisterenavond was ze helemaal overstuur toen ik haar naar bed bracht. Heb ik haar maar weer mee naar beneden genomen. Uiteindelijk lukte het een uur later.
En vanmorgen geheel overstuur toen ik haar naar het kdv bracht. Ze klampte zich helemaal aan me vast. Ik heb haar aan de juf gegeven en een kusje gegeven en gezegd dat ik er vanmiddag weer ben.
Later even gebeld naar het kdv en ze was al lekker aan het spelen.
Maar mijn hart is een beetje gebroken hoor :'(
pi_150728129
Ah omen het is sneu maar aan de andere kant ook een goed teken. Ze is duidelijk gehecht aan je.

Zana je hebt al een heel mooi antwoord gekregen.

Mijn peuter gaat morgen wennen op school :o
pi_150728355
De mijne vrijdag :o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_150728591
Bizar he?
pi_150730999
School, dan worden ze echt groot. En zelfstandig.

Omen, wat een heftig afscheid dan. Het is vast een goed teken, en misschien zit ze even in een fase. Maar voor nu is het vervelend :*

Net met Daan terug van het CB, weer helemaal goedgekeurd. maar ik had ook niks anders verwacht bij deze eigenlijk.
Hij is nu 97,9 cm en 16,25 kg. Zelfde lijntje als altijd.

Ik heb er met de oudste veel over na moeten denken, met veel mensen gesproken omdat dat zo'n verlegen guppie was. Nu is hij 7 en van die verlegenheid is niet zoveel meer over. Dus het is ergens goed gegaan ;)
Daan is van zichzelf al veel vrijer. Maar ook dat moet je begeleiden als ze makkelijk met vreemden praten of snel wegzwerven op de speeltuin..
pi_150732813
Ja echt zo van waar blijft die tijd ;( Mijn kleine meid O+
pi_150732910
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah omen het is sneu maar aan de andere kant ook een goed teken. Ze is duidelijk gehecht aan je.

Zana je hebt al een heel mooi antwoord gekregen.

Mijn peuter gaat morgen wennen op school :o
Nu al?
De mijne pas na de mei vakantie, dus 11 mei.
Omdat ze pas 08 mei jarig is vonden ze wennen voor de vakantie niet handig.
Maar Ean gaat gewoon bijna 2 maanden voor haar verjaardag al wennen. Ik vind dat best vroeg zeg
pi_150733030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:20 schreef danic het volgende:

[..]

Nu al?
De mijne pas na de mei vakantie, dus 11 mei.
Omdat ze pas 08 mei jarig is vonden ze wennen voor de vakantie niet handig.
Maar Ean gaat gewoon bijna 2 maanden voor haar verjaardag al wennen. Ik vind dat best vroeg zeg
Bij ons op school is dat ook zo.
Beginnen met wennen is vanaf 2 maanden voor ze 4 worden en dan iedere woensdagochtend in principe.
Vond ik best fijn voor F, dat ie al een beetje bekend was met school. Hij begon pas echt na de zomervakantie.
pi_150733125
Mijn dochter is op 8 april jarig. Ze gaat aankomende vrijdag, de vrijdag er op en de woensdag er op wennen. En dan 10 april naar school. En dan 3 dagen in de week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')