Hoe dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oplossing: Geen stoplichten!
Kun je trouwens geen metro's, trams, bussen, treinen, etc etc aanleggen?
Bij mij brandde een winkel schuin tegenover de brandweer af, omdat de ik eenrichtingswegen zo had gelegd dat ze de halve stad door moesten om er te komenquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here maar zodra ik een service neerzette kwam het op hele gebieden gewoon niet door eenrichtingsverkeer. Best frustrerend.
Nee, de vakjes waar je uit kan kiezen beslaan 5x5.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef tweemeter het volgende:
Domme vraag, maar ik kan het nu niet uittesten. Kan je ook een stad maken van 9*1? In principe wel toch?
Oke prima dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, de vakjes waar je uit kan kiezen beslaan 5x5.
Overigens zou ik het tof vinden als noodverkeer (ambulances, brandweer, etc.) verkeersregels konden negeren.
Volgens mij wordt dat lastig. Je uiteindelijke speelveld is 5*5.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef tweemeter het volgende:
Domme vraag, maar ik kan het nu niet uittesten. Kan je ook een stad maken van 9*1? In principe wel toch?
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij brandde een winkel schuin tegenover de brandweer af, omdat de ik eenrichtingswegen zo had gelegd dat ze de halve stad door moesten om er te komen
Geen kruispunten maken met 4 tweerichtingsverkeerswegen bijvoorbeeld.quote:
Ik zag het, ga vanavond of morgen een kaart proberen te maken van een plek waar ik heb gewoond. Dus moest even kijken hoe ik de vakjes moest plaatsen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat lastig. Je uiteindelijke speelveld is 5*5.
Haha nouuuuuu.. Er is een poll bezig waarin de molen aardig hoog stond om toegevoegd te worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
Na het teleurstellende nieuws over slootjes, neem ik aan dat er ook geen oerhollandse molens in zitten?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
Na het teleurstellende nieuws over slootjes, neem ik aan dat er ook geen oerhollandse molens in zitten?
Met de district tool, die zit naast de zone tool. Eerst district painten bovenop de vruchtbare grond en vervolgens argicultural district eraan toewijzen, en dan gewoon industrie zones aanmaken binnen dat district, hetzelfde gaat op voor olie en erts.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Want heb wel een stuk land waar ik farms kan bouwen
Als je een rondje tekent dan krijg je hoogstens een t splitsing en die hebben ook lichten. De voorgetekende rotondes hebben die niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen kruispunten maken met 4 tweerichtingsverkeerswegen bijvoorbeeld.
Het ligt niet aan je beleid.. het is persoonlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap niet waarom mijn citizens zo boos zijnHeb een paar leuke wijkjes gebouwd, iedereen heeft (schoon) water en stroom, de industrie staat een klein eindje buiten de stad en er staan wat commercial buildings in het centrum... en nog heb ik de achieve "Unpopular Mayor" gehaald
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je beleid.. het is persoonlijk
Bij mijn eerste poging noemde iedereen mijn dorpjes al paradijs op aarde en een real life droom....quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap niet waarom mijn citizens zo boos zijnHeb een paar leuke wijkjes gebouwd, iedereen heeft (schoon) water en stroom, de industrie staat een klein eindje buiten de stad en er staan wat commercial buildings in het centrum... en nog heb ik de achieve "Unpopular Mayor" gehaald
[..]
Mja, iedereen was lyrisch over m'n groene stroom en een paar minuten later zijn ze allemaal chaggiequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij mijn eerste poging noemde iedereen mijn dorpjes al paradijs op aarde en een real life droom....
[..]
Bij mij was het verkeer helemaal vast en vonden ze het alsnog awesome.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, iedereen was lyrisch over m'n groene stroom en een paar minuten later zijn ze allemaal chaggie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |